وبلاگ

/

/

معرفی سرور مجازی vps2day و نحوه خرید آن

معرفی سرور مجازی vps2day و نحوه خرید آن

سرور مجازی vps2day: زندگی انسان امروزی تحت تاثیر تکنولوژی و فناوری‌های جدید است. تقریباً در هر جا که نگاه می‌کنید چند وسیله و دستگاه هوشمند به چشمتان می‌آید. یکی از تکنولوژی‌هایی که در عصر کامپیوتر خیلی موردتوجه قرار گرفته است، سرور مجازی یا همان VPS است. شرکت‌های زیادی در زمینه ارائه سرویس‌های سرور مجازی فعالیت می‌کنند. سرور مجازی vps2day یکی از آن‌ها به شمار می‌رود که سرویس‌های بسیار با کیفیتی را به کاربران ارائه می‌دهد. در این مقاله قصد داریم نحوه خرید سرور مجازی از vps2day را در کنار بررسی ویژگی‌های این کمپانی به شما آموزش دهیم. همچنین شما می‌توانید از خدمات ارزی کافه ارز برای خرید هاست و دامنه خارجی خود استفاده کنید. پس تا انتهای این مطلب ما را همراهی کنید.

معرفی سرور مجازی vps2day

سرورهای اختصاصی به شما این امکان را می‌دهند که یک سرور فیزیکی را به طور کامل برای خود اجاره کنید. این نوع سرورها عمدتاً برای نیازهای بزرگ‌تر و پیچیده‌تر مورداستفاده قرار می‌گیرند. برای مثال، سایت‌هایی که ترافیک بالایی دارند یا این که به امنیت و عملکرد بالاتری نیاز دارند معمولاً از سرورهای مجازی استفاده می‌کنند. در حقیقت، سرور مجازی به‌خصوص سرورهای مجازی vps2day این امکان را در اختیار شما قرار می‌دهند تا به‌صورت کامل بر روی سخت‌افزار و منابع مختلف خود کنترل داشته باشید.

خرید سرور های خارجی

سرورهای مجازی (VPS) گزینه میانی سرورهای اختصاصی و اشتراکی هستند. در سرورهای مجازی، چندین سرور مجازی روی یک سرور فیزیکی قرار گرفته‌اند و هرکدام از آنها به عنوان یک سرور مستقل با منابع مشخص عمل می‌کنند. در واقع، کنترل و امنیت بیشتری در سرور مجازی در مقایسه با سرورهای اشتراکی در اختیار شما قرار می‌گیرد.

حالا که با توضیحات مفهوم سرورها آشنا شدید، به معرفی شرکت vps2day بپردازیم. این شرکت یک ارائه‌دهنده خدمات VPS است که دفتر اصلی آن در کشور آلمان مستقر است. این شرکت به عنوان ارائه‌دهنده نسل جدید سرورهای اختصاصی شناخته می‌شود و یکسری قابلیت انحصاری را در محصولات خود گنجانده است. سازمان vps2day از سال 2014 توانسته‌ است محصولات خود را به مشتریانی از سراسر جهان ارائه دهد.

خرید vps از سایت vps2day

مزایای خرید سرور مجازی vps2day

خرید سرور مجازی vps2day مزایای زیادی برای شما به ارمغان می‌آورد. برای مثال، شما با این خرید هزینه‌های خود را تقریباً نصف خواهید کرد. علاوه بر این، زمانی که یک سرور فیزیکی را به چندین سرور مجازی تقسیم می‌کنید می‌توانید چند سیستم‌عامل را به طور هم‌زمان بر روی آن سرور فیزیکی مستقل اجرا و مدیریت کنید. در واقع، این امکان در اختیار شما قرار دارد که با هزینه کمتر، منابع را به شکل بهتری مدیریت کرده و راندمان بالاتری را تجربه کنید.

خرید سرور از vps2day به شما این امکان را می‌دهد که تعداد سرورهای فیزیکی که باید در محل خود نگهداری کنید را کاهش دهید. به‌عبارت‌دیگر، باتوجه‌به مساحت دفاتر شرکت‌ها و کمبود فضا، استفاده از سرور مجازی یک ایده هوشمندانه برای صرفه‌جویی در هزینه و خرید تجهیزات است. خرید سرور از vps2day مصرف انرژی را نیز به طرز چشمگیری کاهش می‌دهد. در واقع، سرورهای فیزیکی برق کمتری مصرف می‌کنند. این مزیت علاوه بر کاهش هزینه‌های مربوط به مصرف انرژی، برای حفظ محیط‌زیست نیز بسیار مفید است و از این نظر مسئولیت اجتماعی افراد ایجاد می‌کند که با خرید سرورهای مجازی در این راستا گام بردارند.
همچنین، ما در وبلاگ کافه ارز یک مطلب درباره بهترین کشور سرور مجازی تهیه کرده‌ایم که بهتر است قبل از خرید سرور به مطالعه آن بپردازید.

خرید سرور از vps2day باعث ایجاد محیط‌های کاربری مستقل می‌شود. این امکان را به شما می‌دهد که بخش‌های مختلف کاری را جدا نگهدارید که برای اهدافی مانند آزمایش نرم‌افزار و توسعه، بسیار مفید است. برنامه‌نویسان می‌توانند برنامه‌های خود را بدون تأثیر بر روی سایر محیط‌ها در سرورهای مجازی برای تست اجرا کنند.

علاوه بر این، ارائه‌ هاست با خرید سرور از vps2day و قیمت مناسب آن باعث می‌شود تعداد زیادی از سرورها به طور هم‌زمان روی یک کامپیوتر قرار بگیرند و عملکرد سرورها بدون هزینه‌های اضافی افزایش پیدا کند. باتوجه‌به امکانات و مزایایی که سرور مجازی vps2day برای کاربران به ارمغان می‌آورد، آن را به گزینه بسیار محبوبی در بازار تبدیل کرده است.

مزایای مجازی‌سازی سرور مجازی vps2day

مجازی‌سازی سرور با خرید از vps2day

برای ایجاد یا خرید سرور مجازی بهتر است ابتدا نیازهای خود نظیر میزان هارددیسک، توان پردازنده، میزان رَم و سیستم‌عامل موردنظر خود را بادقت مشخص کنید. اگر صاحب یک کسب‌وکار آنلاین هستید و می‌خواهید کاربران را از یکدیگر و سرور اصلی جدا کنید، مجازی‌سازی سرور بهترین و ارزان‌ترین راه‌حل برای این کار به شمار می‌رود.

مجازی‌سازی سرور به معنای استفاده از نرم‌افزارهای مجازی‌سازی برای ایجاد سرورهای مجازی است. این فرایند شامل دورکردن کاربران از سرور فیزیکی با کمک نرم‌افزارهای مجازی‌سازی است. البته، در ادامه کار باید با پارتیشن‌بندی، سرور را به‌گونه‌ای تقسیم‌بندی کنید که چندین سرور مجازی برای استفاده کاربران ایجاد شود. هر سرور مجازی می‌تواند به‌صورت مستقل نسخه‌ای از یک سیستم‌عامل را اجرا کند. این قابلیت به ما این امکان را می‌دهد تا به‌جای اختصاص کل سرور به یک کار، از آن به‌صورت هم‌زمان در راستای چند هدف استفاده کرد.
ما در وبلاگ کافه ارز یک مطلب درباره ذخیره‌سازی ابری رایگان نیز منتشر کرده‌ایم. اگر به دنبال فضای ابری رایگان برای ذخیره‌سازی داده‌های خود هستید بهتر است این مطلب را نیز مطالعه کنید.

انواع مجازی‌سازی سرور vps2day

شما با خرید سرور از vps2day می‌توانید از 3 روش مختلف برای مجازی‌سازی سرورهای خود اقدام کنید که در ادامه هر یک را به صورت مختصر توضیح خواهیم داد.

  1. مدل مجازی‌سازی کامل: در این مدل بر اساس الگوی میزبان/مهمان عمل کرده و از نرم‌افزار Hypervisor به عنوان یک میزبان استفاده کنید. این کار در اصل به مدیران سرور امکان می‌دهد تا کاربران مهمان با سیستم عامل‌های مختلف را به راحتی مدیریت کنند.
  2. سرور Paravirtual PVM: این نوع سرور نیز بر اساس الگوی میزبان/میهمان است و شباهتی با مجازی‌سازی کامل دارد. در این مدل نیز می‌توانید چندین سیستم‌عامل مختلف را هم‌زمان بر روی سرور اجرا کنید.
  3. سطح سیستم‌عامل: این مدل بر اساس الگوی میزبان/مهمان تعیین نمی‌شود. در اینجا، مهمان‌ها باید از سیستم‌عامل‌های مشابه مدیر/میزبان استفاده کنند. البته، پارتیشن‌ها به طور کامل از یکدیگر جدا شده‌اند، بنابراین در صورتی که اختلالی در یکی از سرورها به وجود آید، تاثیری روی دیگر سرورها ندارد. به طور کلی، شما با خرید سرور vps2day می‌توانید با توجه به نیاز خود از روش‌های مختلف برای مجازی‌سازی سرورهای خود بهره‌مند شوید. همچنین، در مقاله سرورهای DNS به 13 مورد از بهترین سرورهای DNS اشاره کرده‌ایم که می‌توانید در وبلاگ کافه ارز آن را مطالعه کنید.

سرور مجازی vps2day

آموزش خرید سرور مجازی از vps2day

برای خرید سرور از vps2day ابتدا به وب‌سایت رسمی این کمپانی مراجعه کرده و یک حساب کاربری برای خود بسازید. پس از ثبت‌نام یک پیام تأییدیه به ایمیل شما فرستاده خواهد شد. برای شارژ اکانت خود باید به اکانت خود مراجعه کرده و بر روی گزینه Balance کلیک کنید. سپس در قسمت Amount مبلغ موردنیاز خود را تایپ کنید. پرداخت هزینه خرید با کارت‌های اعتباری نظیر ویزا کارت و مستر کارت و حساب پی پال امکان‌پذیر است. اگر به هر دلیل به این دو روش پرداخت دسترسی ندارید می‌توانید از سرویس‌های پرداختی کافه ارز برای خرید سرور مجازی vps2day استفاده کنید.

در مرحله بعدی باید سرور مجازی خود را پیکربندی کنید. پس از این که پرداخت خود را انجام دادید، بر روی گزینه اضافه نمودن سرور کلیک کنید. سپس روش نصب را باتوجه‌به نیاز خود انتخاب کنید. شما در مرحله بعد باید سیستم‌عامل و نسخه آن را نیز انتخاب کنید. سپس باید لوکیشن کشوری که می‌خواهید وی پی اس در آن قرار داشته باشد را انتخاب کنید.

در مراحل بعدی باید پلن سرور مجازی و مدت‌زمان کارکرد سرور مجازی را تنظیم کنید. سپس باید تنظیمات و افزونه‌های موردنیاز خود را نیز در فرم بعدی انتخاب کنید. در مرحله آخر با تایید اطلاعات سفارش، بر روی گزینه Confirm Order کلیک کرده و خرید خود را نهایی کنید.
ما مقاله‌ای درباره افزایش امنیت سرور مجازی در وبلاگ کافه ارز منتشر کرده‌ایم که می‌توانید بعد از خرید سرور مجازی آن را مطالعه کنید.

آینده سرور مجازی vps2day

در ابتدا به این نکته توجه داشته باشید که مفهوم مجازی‌سازی یک ایده جدید نیست. در حقیقت، متخصصان علوم کامپیوتری از سال‌ها پیش در حال ساخت رایانه‌های ابری بوده‌اند. بااین‌حال، ایده مجازی‌سازی سرورها در اواخر دهه 90 وارد فاز اجرایی شد. این پروسه چندین سال طول کشید ولی در سال‌های اخیر به صورت چشمگیری مورد توجه کاربران و صاحبان کسب و کار قرار گرفته است. تکنولوژی مجازی‌سازی این امکان را در اختیار صاحبان سایت قرار می‌دهد تا عملیات فنی کسب‌وکار خود را با کمترین هزینه یکپارچه کنند.

نتیحه‌گیری

خرید سرور مجازی یکی از بهترین روش‌ها برای مدیریت مقرون‌به‌صرفه کسب و کارهای اینترنتی است. سرور مجازی vps2day یکی از ارائه‌دهندگان سرور مجازی است که قابلیت‌های بسیار خوبی را دراختیار کاربران قرار می‌دهد. شما با خرید وی‌پی‌اس از vps2day می‌توانید چندین سرور مجازی با چند مدل سیستم عامل را در یک سرور فیزیکی ایجاد کنید. پرداخت هزینه خرید سرور vps2day از طریق کارت‌های اعتباری و پی پال امکان‌پذیر است. اگر به هر دلیل امکان دسترسی به این سرویس‌های پرداختی را ندارید می‌توانید با استفاده از خدمات ارزی کافه ارز آن را خریداری نمایید.

5/5 - (1 امتیاز)

نویسنده

مهران رباطی نویسنده

مطلب را به اشتراک بگذارید

#

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *