وبلاگ

/

/

پرداخت هزینه سفارت استرالیا؛ صفر تا صد نحوه تعیین وقت سفارت استرالیا

پرداخت هزینه سفارت استرالیا؛ صفر تا صد نحوه تعیین وقت سفارت استرالیا

۲۰ تیر ۱۴۰۲

پرداخت هزینه سفارت استرالیا: اولین روش برای گرفتن ویزای استرالیا تعیین وقت سفارت استرالیا است. استرالیا از جمله کشورهای مهاجرپذیر است که در سال‌های اخیر تعداد زیادی از هموطنان ما برای کار، زندگی و تحصیل به این کشور مهاجرت می‌کنند. سفارت استرالیا برای رفاه حال مراجعه‌کنندگان و با توجه به تعداد زیاد آن‌ها اقدام به وقت دهی سفارت استرالیا به‌صورت آنلاین کرده است. گرفتن وقت سفارت استرالیا تنها به‌صورت آنلاین ممکن است. متقاضی دریافت ویزا از سفارت استرالیا می‌تواند شخصا اقدام به دریافت نوبت از سایت کرده و یا از طریق دفترهای مربوطه اقدام به تعیین وقت کند. تعیین وقت سفارت استرالیا نیازمند پرداخت ارزی است اما با خدمات پرداخت هزینه تعیین وقت سفارت‌هادر کافه ارز به آسانی می‌توانید نسبت به پرداخت هزینه تعیین وقت سفارت استرالیا اقدام کنید. برای آشنا شدن با نحوه تعیین وقت سفارت استرالیا و تمامی نکات مهم در مورد آن در این مطلب از کافه ارز با ما همراه باشید.

یکی از مراحل گرفتن ویزای استرالیا، تعیین وقت سفارت استرالیا است که به صورت آنلاین انجام می‌شود. بدین منظور لازم است تا مدارک و اطلاعات مورد نیاز را در سایت وارد کنید و هزینه آن را نیز پرداخت کنید. پرداخت هزینه سفارت استرالیا به صورت پرداخت ارزی و با دلار استرالیا انجام می‌شود. متقاضیان پرداخت وقت سفارت استرالیا می‌توانند در سایت کافه ارز و در قسمت خدمات پرداخت ارزی بین‌المللی و سپس پرداخت هزینه تعیین وقت سفارت ها بدون داشتن کارت‌های بین‌المللی ویزا کارت و مسترکارت و یا داشتن حساب پی پال، پرداخت هزینه را به راحتی انجام دهند.

انواع ویزای استرالیا

انواع ویزای استرالیا

در صورتی که با هر هدفی قصد سفر به استرالیا را داشته ‌باشید، باید قبل از پرداخت هزینه سفارت استرالیا و به طور کلی از انجام هر کاری اقدام به گرفتن ویزای این کشور کنید. نوع ویزای مورد نیاز با توجه به هدف سفر شما تعیین می‌شود و شامل انواع ویزاهای زیر است:

  • ویزای تحصیلی استرالیا: این ویزا در زیر گروه 573 قرار گرفته‌است و بسته به زمان گذراندن دوره تحصیلی و مدت لازم برای اقامت در استرالیا متفاوت است.
  • ویزای توریستی استرالیا: این ویزا در دو زیرگروه که با اعداد 601 و 651 مشخص شده است، به ترتیب توسط متقاضیانی که برای اهداف کاری و شروع کسب و کار قصد سفر به استرالیا را دارند، درخواست داده می‌شود.
  • ویزای توریستی کار و تعطیلات استرالیا: این ویزا در زیر گروه 417 قرار گرفته‌است و توسط متقاضیان جوان با هدف گذراندن تعطیلات و کار به مدت یک سال در استرالیا در خواست داده می‌شود.
  • ویزای ترانزیت استرالیا: این ویزا در زیر گروه 771 قرار گرفته‌است و برای متقاضیان ترانزیت از استرالیا به کشوری دیگر درخواست داده می‌شود.
  • ویزای کار و تعطیلات استرالیا: این ویزای یک‌ساله و موقتی در زیر گروه 462 قرار گرفته‌است و با هدف گذراندن تعطیلات و کار در استرالیا توسط افراد جوان درخواست داده می‌شود.
  • ویزای دیدار استرالیا: این ویزا برای کسانی که به عنوان بازدید کننده قصد سفر به کشور استرالیا را دارند، درخواست داده می‌شود و در زیر گروه 600 قرار گرفته ‌است. مدت زمانی که این ویزا اعتبار دارد می‌تواند متغیر و سه ماهه، شش ماهه و یا یک ساله باشد، این نوع از ویزا بهترین نوع ویزای استرالیا برای ایرانیان شناخته می‌شود.
بیشتر بخوانید: انواع ویزای کار و مهارت استرالیا

انواع وقت سفارت استرالیا

انواع وقت سفارت استرالیا

تعیین وقت سفارت استرالیا با توجه به نوع ویزایی که درخواست می‌دهید متفاوت است. معمولا در روز مراجعه از متقاضی انگشت‌نگاری شده و عکس بیومتریک گرفته می‌شود. همچنین شخص باید در مصاحبه سفارت که توسط افسر پرونده انجام می‌شود شرکت کند. به‌طور کلی می‌توان گفت مراجعه حضوری به سفارت برای انگشت‌نگاری، پرداخت هزینه‌های ویزا، عکس بیومتریک و انجام مصاحبه است. در سال‌های نه چندان دور برای مراجعه به سفارت استرالیا نیاز به وقت‌دهی نبود اما با توجه به زیاد شدن متقاضیان مهاجرت به استرالیا این سفارت برای نظم‌دهی به صدور ویزا اقدام به تعیین وقت می‌کند. این کار باعث سرعت بخشیدن به روند صدور ویزا و جلوگیری از ازدحام جمعیت مقابل سفارت استرالیا می‌شود. هم اکنون بدون داشتن وقت قبلی نمی‌توان به سفارت استرالیا مراجعه کرد.

بیشتر اوقات بعد از این‌که اقدام به تعیین وقت سفارت استرالیا کردید حداکثر تا ۶ ماه بعد با شما برای مراجعه به سفارت تماس گرفته می‌شود. با توجه به این‌که تعداد درخواست‌ها در سال‌های اخیر زیاد شده است این مدت ممکن است بیشتر از این زمان طول بکشد. در روز مراجعه به سفارت تمامی کارهای مربوط به ویزا به‌طور کامل انجام می‌شود. بنابراین بهتر است مدارک شما نقصی نداشته باشد تا کار شما انجام شده و بعد از آن منتظر صدور ویزای خود باشید. گرفتن وقت سفارت استرالیا با توجه به نوع ویزای و هدف متقاضی از سفر تعیین می‌شود. دیدار با خانواده و اقوام، گرفتن وقت سفارت برای صدور ویزای توریستی و گردشگری، ویزای تجاری و ویزای تحصیلی از انواع مختلف ویزای استرالیا هستند که برای تمامی آن‌ها باید وقت قبلی گرفت که نیازمند پرداخت ارزی است. با خدمات پرداخت هزینه تعیین وقت سفارت ها در کافه ارز به آسانی می‌توانید نسبت به پرداخت هزینه سفارت استرالیا اقدام کنید.

بیشتر بخوانید: نحوه دریافت ویزای دانشجویی استرالیا

مدارک لازم برای صدور ویزای استرالیا

مدارک لازم برای صدور ویزای استرالیا

تعیین وقت سفارت استرالیا تنها به‌صورت آنلاین انجام می‌شود و متقاضی باید قبل از مراجعه و تعیین وقت، مدارک لازم برای صدور ویزا را از طریق ایمیل و یا فکس برای سفارت ارسال کند. این کار توسط دفترهای گردشگری و شرکت‌های مشاوره در زمینه مهاجرت نیز انجام می‌شود.

مدارک لازم برای صدور ویزا شامل موارد زیر است:

  • تصویر با کیفیت از گذرنامه معتبر
  • شماره تلفن همراه که همیشه در دسترس است.
  • پر کردن فرم فارسی سفارت استرالیا که به‌صورت آنلاین در دسترس است.
  • ارائه بلیط هواپیما
  • ارائه مدارک رزرو هتل و یا تعیین محل اسکان
  • ارائه دعوت نامه چنانچه دعوت نامه داشته باشید.

تعیین وقت فوری سفارت استرالیا

افرادی که فرصت زیادی ندارند، برای صدور ویزا اقدام به درخواست تعیین وقت فوری می‌کنند. با این روش ممکن است شخص در همان روز به سفارت رفته و کار صدور ویزا به‌سرعت انجام شود. درخواست صدور ویزای فوری تنها از طریق سفارت و آژانس‌های گردشگری ممکن است و هزینه بیشتری نسبت به تعیین وقت معمولی دارد. اگر برای صدور ویزای استرالیا عجله دارید این کار ارزش هزینه کردن دارد زیرا روند صدور ویزا را تا چندین ماه جلو می‌اندازد. خدمات پرداخت هزینه تعیین وقت سفارت ها در کافه ارز به شما جهت پرداخت هزینه سفارت استرالیا یاری خواهد رساند.

بیشتر بخوانید: تحصیل در استرالیا

مدارک لازم برای ویزای دیدار خانواده و اقوام

مدارک لازم برای ویزای دیدار خانواده و اقوام

اگر قصد دارید برای ملاقات با خانواده و اقوام خود به استرالیا سفر کنید و از سوی آن‌ها برای شما دعوت نامه ارسال شده است می‌توانید اقدام به اخذ ویزای توریستی استرالیا کنید. ویزای توریستی ساب کلاس ۶۰۰ استرالیا برای شما مناسب است و برای صدور آن باید تعیین وقت سفارت استرالیا کرده و مدارک لازم را در روز مصاحبه به سفارت ارائه دهید. این مدارک شامل:

  • فرم تکمیل شده درخواست ویزا
  • یک قطعه عکس جدید با پس زمینه سفید بدون روتوش با پشت نویسی با ابعاد 4.5 * 3.5
  • ارائه گذرنامه معتبر فعلی و پاسپورت‌ها و ویزای قبلی
  • بلیط رفت و برگشت هواپیما
  • اصل شناسنامه و تصویر تمام صفحات آن
  • ارائه اصل کارت ملی
  • ارائه حساب بانکی برای اثبات تمکن مالی و پرینت گردش 6 ماهه حساب
  • ارائه دعوت نامه معتبر که در آن آدرس، اطلاعات شخصی و شماره تماس وجود داشته باشد.
  • ارائه مدارک مالی دعوت کننده در صورت لزوم
  • گواهی اشتغال به کار در ایران
  • گواهی اشتغال به تحصیل در ایران
  • ارائه اسناد ملکی و یا اجاره نامه که نشان دهنده وضعیت اسکان شما در ایران باشد.

درخواست کنندگان ویزای توریستی استرالیا باید مدارک مربوط به دارایی‌های خود را در روز تعیین شده به همراه سایر مدارک مورد درخواست به سفارت استرالیا ارائه دهند.

بیشتر بخوانید: نکات مهاجرت تحصیلی به استرالیا

نکات مهم تعیین وقت سفارت استرالیا برای صدور ویزا

اگر قصد دارید به‌صورت خانوادگی به استرالیا سفر کنید لازم است هر کدام به‌صورت جداگانه اقدام به دریافت نوبت از سفارت استرالیا کنید و به ازای هر گذرنامه لازم است از سفارت استرالیا نوبت گرفته شود. در روز تعیین شده متقاضی برای انجام بیومتریک به سفارت مراجعه کرده و انگشتان متقاضی نباید جراحت و یا تزئیناتی مانند حنا داشته باشد که مانع انگشت‌نگاری شود. در این صورت از مراجعه به سفارت خود داری شود تا جراحت دست برطرف شود.

افرادی که روی دست خود تتو دارند برای انگشت نگاری باید آن را پاک کنند. نام و مشخصات متقاضی در نامه مدارک و تعیین وقت باید یکسان بوده و این نامه در روز مصاحبه و انگشت نگاری به آفیسر پرونده ارائه شود. بهتر است 15 دقیقه قبل از آغاز مصاحبه در سفارت حضور داشته باشید.

بیشتر بخوانید: بهترین دانشگاه‌های استرالیا

تعیین وقت سفارت استرالیا

تعیین وقت سفارت استرالیا

یکی از مراحل بسیار مهم برای گرفتن ویزای کشورهای خارجی تعیین وقت سفارت است. شما به عنوان کسی که درخواست ویزا برای سفر به یک کشور خارجی را دارید، لازم است برای انجام مراحل انگشت‌نگاری و مصاحبه به سفارت آن کشور مراجعه کنید. برای تعیین وقت برای انجام این مراحل علاوه بر ارائه مدارک، لازم است تا پرداخت هزینه سفارت استرالیا را از طریق پرداخت ارزی و به صورت آنلاین انجام دهید. با سپردن این مرحله از اخذ ویزا و پرداخت هزینه سفارت استرالیا به کافه ارز می‌توانید به راحتی و در کمترین زمان، این مرحله زمان‌بر را پشت سر بگذارید.

مدارک لازم برای تعیین وقت سفارت استرالیا

انجام مراحل تعیین وقت سفارت استرالیا از ارسال مدارک گرفته تا پرداخت هزینه سفارت استرالیا به صورت آنلاین انجام می‌گیرد. مدارکی که لازم است از طریق فکس و یا اسکن مدارک در سایت موردنظر بارگذاری شود، شامل موارد زیر است:

  • اسکن پاسپورت دارای اعتبار و با تصویر واضح
  • شماره‌تماس موبایل در دسترس
  • فرم آنلاین فارسی سفارت استرالیا
  • بلیط هواپیما
  • ووچر هتل
  • در صورت داشتن دعوت‌نامه، اسکن تصویر دعوت‌نامه

شما می‌توانید در صورت داشتن هر گونه سوال در خصوص مدارک موردنیاز خود، از مشاوره رایگان کافه ارز استفاده کنید و یا انجام مراحل تعیین وقت سفارت استرالیا را به این گروه با تجربه واگذار کنید

بیشتر بخوانید: پرداخت هزینه ویزای استرالیا

انگشت نگاری سفارت استرالیا

معمولا در روز تعیین شده برای حضور در سفارت استرالیا اموری مانند انگشت نگاری و عکس بیومتریک از متقاضی انجام می‌شود. تمامی این مدارک به‌صورت کاملا محرمانه در سفارت استرالیا نگهداری می‌شود. انگشت نگاری سفارت استرالیا توسط اسکنر و عکس نیز از طریق دوربین دیجیتال در سفارت گرفته می‌شود. بعد از تعیین وقت سفارت برای صدور ویزا نامه‌ای از سفارت ارسال می‌شود و از متقاضی درخواست می‌شود در روز تعیین شده به سفارت مراجعه و امور بیومتریک انجام می‌شود.

در روز مصاحبه و انگشت نگاری سفارت استرالیا چهره و مخصوصا چشم‌ها باید روشن و مشخص باشند. موی خود را کاملا جمع کنید تا جلوی صورت شما را نگیرد. در صورت تمایل می‌توانید عکس خود را بدون پوشش و روسری بیندازید در غیر این صورت از چانه تا ابروی شما باید کاملا از روسری خارج باشد. در صورت لزوم باید عینک خود را برداشته و گوش‌ها نیز در صورت امکان مشخص باشند. چنانچه انگشت شما جراحت دائمی دارد باید در فرم درخواست ویزا اعلام کرده و هنگام انگشت نگاری سفارت استرالیا به سفارت نیز اطلاع دهید.

تعیین وقت سفارت استرالیا چگونه است؟

تعیین وقت سفارت استرالیا چگونه است؟

در حال شرکت‌های کارگزاری متعددی خدمات مربوط به صدور ویزا و دیگر خدمات سفارت‌ها را ارائه می‌دهند. VFSGlobal یکی از کارگزاری‌های بزرگ و معتبر بین المللی است که خدمات مربوط به سفارت کشورهای اروپایی و استرالیا را ارائه می‌دهد. متقاضیان برای گرفتن وقت سفارت استرالیا می‌توانند به سایت این کارگزاری مراجعه کنند. البته تعیین وقت مصاحبه از طریق سفارت و کنسولگری نیز ممکن است.

برای تعیین وقت سفارت استرالیا باید برای گرفتن شناسه ورود و رمز عبور ابتدا در سایت vfsglobal.com ثبت‌نام کنید. حال به راحتی می‌توانید با وارد کردن شناسه و رمز ورود خود در قسمت Appointment Login این سایت نسبت به تعیین وقت به صورت آنلاین اقدام کنید. در این مرحله لازم است تا پرداخت هزینه سفارت استرالیا را توسط یک کارت اعتباری بین‌المللی انجام دهید. پس از تعیین وقت، تاییدیه و گواهی آن برای ایمیل شما ارسال خواهد شد. به طور معمول مدت زمانی که بعد از گرفتن وقت سفارت استرالیا برای حضور در سفارت با شما تماس گرفته می‌شود در حدود 6 ماه است و ممکن است این زمان بیشتر از این هم طول بکشد. تمام امور مربوط به دریافت ویزا در همان روز تعیین‌شده برای مصاحبه در سفارت استرالیا انجام می‌شود.

تعیین وقت فوری سفارت استرالیا نیز یکی از گزینه‌هایی است که در صورت نیاز فوری به گرفتن ویزا و حضور در استرالیا می‌توانید از آن استفاده کنید، به این ترتیب که یک ساعت پس از درخواست می‌توانید به سفارت مراجعه کنید و مراحل گرفتن ویزا را انجام دهید. این روش نسبت به روش معمولی تعیین وقت، هزینه بیشتری دارد و لازمه آن داشتن تجربه کافی در این کار است.

بیشتر بخوانید: پرداخت هزینه آزمون ناتی

پرداخت هزینه تعیین وقت سفارت استرالیا در کافه ارز

برای پرداخت هزینه تعیین وقت سفارت استرالیا به کارت‌های اعتباری همچون مستر کارت یا ویزا کارت نیاز خواهید داشت. در صورتی که کارت اعتباری بین المللی ندارید، می‌توانید پرداخت تعیین وقت سفارت استرالیا را به کافه ارز بسپارید. کافه ارز با سال‌ها تجربه در زمینه پرداخت های بین المللی به شما در پرداخت هزینه سفارت ها کمک خواهد کرد. کافی است مراحل اخذ ویزای استرالیا را تا مرحله پرداخت تکمیل کرده و پس از ثبت‌نام در کافه ارز، به قسمت پرداخت سفارت‌ها مراجعه کنید، اطلاعات مورد نیاز را وارد کرده و سفارش پرداخت سفارت استرالیا خود را ثبت کنید. کارشناسان کافه ارز در کمترین زمان ممکن به سفارش شما رسیدگی خواهند کرد.

همان‌طور که گفتیم پرداخت هزینه تعیین وقت سفارت استرالیا، نیازمند پرداخت ارزی است و از طریق یکی از کارت‌های اعتباری بین‌المللی انجام می‌شود. شما در صورت نداشتن کارت اعتباری مانند ویزاکارت یا مسترکارت می‌توانید تمام مراحل تعیین وقت سفارت استرالیا را در سایت vfsglobal.com تا رسیدن به مرحله پرداخت هزینه انجام دهید. پس از آن باید ابتدا در سایت کافه ارز afearz.com ثبت‌نام کنید و وارد پنل کاربری خود شوید. از قسمت خدمات پرداخت هزینه تعیین وقت سفارت‌ها در کافه ارز، پرداخت هزینه سفارت استرالیا را انتخاب کنید و درخواست خود را با تکمیل اطلاعات موردنیاز انجام دهید. به این ترتیب در کمترین زمان پرداخت هزینه تعیین وقت سفارت برای شما انجام می‌شود و به اطلاع شما می‌رسد.

صفر تا صد نحوه تعیین وقت سفارت استرالیا

بیشتر بخوانید: لاج استرالیا چیست

جمع بندی:
اگر وقت کافی برای صدور ویزا دارید بهتر است خودتان اقدام کرده و مدارک لازم برای صدور ویزا را آماده کنید. با تعیین وقت مصاحبه به سفارت استرالیا مراجعه کرده و با ارائه مدارک ویزای خود را بعد از چند ماه دریافت کنید. دقت داشته باشید که مدارک شما نقصی نداشته باشد تا روند صدور ویزا نیز به‌خوبی طی شود. پرداخت هزینه سفارت استرالیا یکی از پرداخت‌هایی است که به منظور گرفتن ویزای استرالیا، برای تعیین وقت سفارت استرالیا برای انجام انگشت نگاری سفارت استرالیا و مصاحبه انجام می‌شود. برای پرداخت این هزینه شما نیازمند پرداخت ارزی از طریق یکی از کارت‌های اعتباری بین‌المللی مانند ویزاکارت و یا مسترکارت هستید. با عضویت در کافه ارز و استفاده از خدمات پرداخت هزینه تعیین وقت سفارت‌ها، این پرداخت و همچنین پرداخت هزینه لاج استرالیا به راحتی و در کمترین زمان ممکن برای شما انجام خواهد شد.

4.8/5 - (23 امتیاز)

نویسنده

تیم تحریریه کافه ارز نویسنده

مطلب را به اشتراک بگذارید

#

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *