وبلاگ

/

/

۸ فروشگاه برتر برای خرید آنلاین آلبوم موسیقی خارجی

۸ فروشگاه برتر برای خرید آنلاین آلبوم موسیقی خارجی

آیا به جای پخش موسیقی آنلاین ترجیح می‌دهید برای خرید آلبوم موسیقی خارجی اورجینال اقدام کنید؟ در اینجا فهرستی از سایت‌های برتر خرید آنلاین موسیقی خارجی وجود دارند که ارزش توجه شما را دارند. بسیاری از مردم علیرغم توسعه پلتفرم های پخش موسیقی آنلاین همچون اسپاتیفای (Spotify) و اپل موزیک (Apple Music)، همچنان ترجیح می‌دهند (حداقل تعدادی از) موسیقی‌های مورد علاقه خود را به صورت اورجینال خریداری کنند. خرید اینترنتی آلبوم موسیقی خارجی اورجینال به این مفهوم است که به جای استفاده از موسیقی مجوزدار، مالک آن خواهید شد. به این ترتیب آهنگ‌ها ناگهان از لیست آرشیو شما ناپدید نمی‌شوند. علاوه بر این، این خطر وجود ندارد که شركت مادر از کار بیفتد و مجموعه موسیقی شما با آن از بین برود. اگر قصد دارید که به جای پخش آنلاین موسیقی، موسیقی را خریداری کنید، این فهرست از بهترین فروشگاه های خرید موسیقی خارجی را از دست ندهید.با کاف ارز به رحتی میتوانید خدمات ارزی مانند خرید از سایت های خارجی را انجام دهید.

بهترین فروشگاه های خرید آلبوم موسیقی خارجی

فروشگاه های فروش آلبوم موسیقی اورجینال در دنیا بسیار زیاد هستند اما برخی از آن‌ها از شهرت بیشتری برخوردار هستند:

۱. فروشگاه خرید موسیقی آمازون (Amazon)فروشگاه خرید موسیقی Amazon

آمازون یکی از بهترین فروشگاه های آنلاین خرید آلبوم موسیقی خارجی است. در هنگام خرید یک آهنگ یا آلبوم به شکل آنلاین، به دو طریق می‌توانید محتوا را دریافت کنید. به شکل دیجیتال (در قالب یک فایل mp3) یا به شکل فیزیکی (به عنوان یک CD، یا صفحه وینیل)؛ آمازون پاسخگوی هر دو نوع فروش یعنی خرید موسیقی دیجیتال و خرید آلبوم فیزیکی خارجی است. در هنگام وارد کردن فهرست آهنگ یا آلبوم‌های موجود در آمازون، گزیده‌ای از انتخاب‌های خرید را مشاهده خواهید کرد.

بسته به نوع دسترسی، می‌توانید نسخه mp3 یا فیزیکی را انتخاب کنید. به طور کلی نسخه mp3 ارزان‌تر است، معمولا اگر نسخه CD را خریداری کنید، یک نسخه رایگان mp3 به شما هدیه داده می‌شود و به خاطر بسپارید که در صورت دانلود اپلیکیشن آمازون، قادر به پخش تمام خریدهای موسیقی دیجیتال خود از داخل آن خواهید بود.

بیشتر بخوانید:خرید کتاب از آمازون Amazon

خرید آلبوم موسیقی

۲. فروشگاه خرید موسیقی آیتونز (iTunes)

فروشگاه اپل آیتونز (Apple iTunes) یکی از اصلی ترین فروشگاه‌های خرید آلبوم موسیقی خارجی بوده و تاکنون به توسعه و رشد خود ادامه داده است؛ البته در قالب آن تا حدودی تجدید نظر شده است. اغلب آهنگ‌های تکی با قیمت ۰/٩٩ دلار هستند، هرچند آهنگ‌های رایج و معمول با قیمت ۱/٢٩ دلار به فروش می‌رسند. قیمت آهنگ‌های پیش فرض ٩/٩٩دلار است.

اما از چه طریق می‌توان به فروشگاه iTunes دسترسی داشت؟ این دسترسی بستگی به این دارد که از کدام سیستم عامل استفاده شود. اگر از Mac استفاده کنید، آیتونز از زمان انتشار mac oS Cayalin، قسمتی از برنامه بسیار جدید اپل موزیک بوده است.

آیتونز استور یک اپلیکیشن مستقل در iOS محسوب می‌شود. علاوه بر این آیتونز همچنان در ویندوز وجود دارد که فروشگاه iTunes را در آن خواهید یافت. شما قادرید نسخه دیجیتال آهنگ را خریداری و آن را در دستگاه خود دانلود کنید.

 خرید موسیقی Bandcamp

۳. فروشگاه خرید موسیقی Beatport

Beatport، بهترین فروشگاه آنلاین موسیقی برای خرید آلبوم موسیقی خارجی مخصوصا طرفداران و علاقمندان موسیقی رقص الکترونیک (EDM) است. شما قادرید موسیقی را به شکل تک آهنگ یا آلبوم خریداری کنید. اکثر تک آهنگ‌ها، ۱/۲۹ یا ۱/۹۹ دلار هستند، درحالی‌که قیمت آلبوم‌ها حدودا به ۱۰ دلار می‌رسد. یکی از ویژگی‌های برتر این فروشگاه، سهولت دسترسی و یافتن آهنگ‌های جدید است. یافتن موسیقی EDM برای تازه‌واردان، دشوار است. تعدادی از DJها، تولیدکنندگان و ریمیکس‌ها، جستجوی موسیقی جدید و مورد علاقه شما، را دشوار می‌سازند. در عین حال با وجود ۱۰۰ جدول برتر، جداول DJ, طبقه‌بندی‌های بی‌پایان و حتی یک وبلاگ، Beatport به شکل قابل توجهی موانع ورود را کاهش داده است.

بیشتر بخوانید:خرید از ایبی

۴. فروشگاه خرید موسیقی 7Digital

خرید موسیقی HD tracks

مسلما، 7Digital, پادشاه فروشگاه های خرید آلبوم موسیقی خارجی و دانلود موسیقی با کیفیت و وضوح بالا است. این شرکت حدودا از سال ۲۰۰۴ شروع به فعالیت کرده است. اکثر موسیقی‌ها در سه قالب موجود هستند: ۳۲۰kbps, mp3 (کیفیت استاندارد)، ۱۶ بیت یا ۴۴/۱ کیلوهرتز FLAC (کیفیت CD) و ۲۴ بیت یا ۹۶ کیلوهرتز FLAC( کیفیت با وضوح بالا). به‌جز در مواردی که شما یک علاقمند موسیقی با تنظیم بلندگوی گران‌قیمت باشید، احتمالا نسخه وضوح بالا، هزینه‌ای غیر ضروری است. به واسطه برچسب‌های موجود بر روی مختصر آثار هنری آلبوم، فهم این‌که کدام قالب برای کدام آهنگ یا آلبوم در دسترس است، آسان شده است. تعداد آهنگ‌ها و آلبوم‌های موجود و قابل خرید در 7Digital به میلیون‌ها عدد می‌رسد. به این ترتیب، می‌توانید مطمئن باشید که موسیقی مورد نظر خود را حتی در صورت قرار گرفتن در یک سبک خاص، پیدا خواهید کرد. همه آخرین آهنگ‌های متعلق به بزرگ‌ترین ستاره‌های موسیقی دنیا نیز در دسترس خواهند بود.

بیشتر بخوانید:خرید پوشاک ترک با برند کالینز

۵. فروشگاه خرید موسیقی HD tracks

خرید موسیقی 7Digital

دیگر نام بزرگ در دنیای خرید آلبوم موسیقی خارجی اورجینال با کیفیت و وضوح بالا، HDtracks است که مستقیما با 7digital در رقابت است. این فروشگاه در مقایسه با رقیب خود (7Digital) هر دو جنبه مثبت و منفی را دارا است. از طرف دیگر HDtracks, قالب‌های صوتی بیشتری دارد. آهنگ‌هایی با کیفیت بسیار بالا، (۲۴بیت یا ۱۷۴/۶ کیلوهرتز) گامی مهم در آهنگ‌های برتر با وضوح بسیار بالا در نسخه دیجیتال است. با این وجود، عمده خرید آلبوم موسیقی خارجی موجود در قالبی با کیفیت بالا، متعلق به سبک موسیقی کلاسیک هستند. نقطه ضعف این سایت بیشتر گرایش به سمت آلبوم‌ها است. اگر شما خواهان خرید تک آهنگ‌ها هستید، احتمالا با 7Digital, شانس بهتری خواهید داشت. همچنین این اطمینان برای شما حاصل خواهد شد که فهرست‌های مختلف بهترین‌ها را نیز بررسی کرده‌اید. ترک‌ها بر اساس ژانر (سبک) تقسیم شده‌اند و به شما این امکان داده می‌شود که محبوب‌ترین موسیقی مخصوص یک ژانر خاص به‌دست آورید.

۶. فروشگاه خرید موسیقی Bandcampفروشگاه خرید موسیقی Bandcamp

موسیقیدانان بخش زیادی از دهه گذشته را صرف انتقاد از پلتفرم‌هایی مثل اسپاتیفای، به دلیل الگوهای پرداختی خود کرده‌اند. با قیمت ۰/۰۰۶ تا ۰/۰۰۸ دلار برای هر بخش، هنرمندان و گروه‌ها نیازمند جمع‌آوری صدها هزار نفر شنونده، قبل از کسب درآمد هستند. Bandcamp که یک برنامه مستقل بوده و جزو بهترین فروشگاه های خرید آلبوم موسیقی خارجی اورجینال است، بیشتر الگوی گروه‌های موسیقی را ارائه می‌دهد. موسیقی‌دانان می‌توانند در سایت، فروشگاه‌های خود را به‌وجود آورند و مستقیما آهنگ‌های خود را به طرفداران خود بفروشند. پس از پرداخت هزینه آهنگ، به عنوان یک خریدار، می‌توانید یک آهنگ را به هر تعداد که مایل هستید دانلود کنید. همچنین سی‌دی‌های فیزیکی و صفحه‌های وینیل، برای خریداری موجود هستند (هرچند گاهی اوقات هزینه‌های حمل و نقل ممکن است گزاف باشد). قالب‌های چندگانه از قبیل mp3, FLAC, ALAC, OGG, WAVو AIFF برای دانلودهای دیجیتال موجود است.

۷. فروشگاه خرید موسیقی CDuniverseفروشگاه خرید موسیقی CDuniverse

اگر شما فردی با تفکرات سنتی باشید، که سی‌دی را به موسیقی دیجیتال ترجیح می‌دهد، CD universe را بررسی کنید. این سایت خرید آلبوم موسیقی خارجی ، نسبتا پایه و ابتدایی است اما دارای یکی از عمیق‌ترین مجموعه‌های سی‌دی و صفحات گرامافون است که برای خرید از هر کجای وب، در دسترس است. در آخرین سرشماری بیشتر از ۸۰۰۰۰۰ هزار عنوان آهنگ در آن وجود داشت. همچنین CD universe پرداخت‌ها را از طریق پی پال قبول می‌کند. این موضوع، CD universe را از آمازون، دیگر فروشنده بزرگ آلبوم فیزیکی خارجی در فهرست ما، متمایز می‌کند. با این وجود هزینه یک سی‌دی در فروشگاه CD universe کمی بالاتر است.

بیشتر بخوانید:نحوه ی خرید از سایت envato

۸. فروشگاه خرید موسیقی Walmart

خرید موسیقی Walmart

در زمانی که به موسیقی فکر می‌کنید، ممکن است اولین نامی که به ذهن شما خطور کند، Walmart باشد. اما غول خواربارفروشی دیر زمانی است که سی‌دی و صفحه‌های گرامافون را از فروشگاه‌های خود و به شکل آنلاین ارائه می‌دهد. مجموعه این عناوین، به اندازه آمازون و امثال آن پیچیده و جذاب نیستند. اما اگر در جستجوی انتخاب بروزترین موسیقی از ستاره‌های امروزی و فروشگاه مناسب برای خرید آلبوم موسیقی خارجی هستید، آلبوم‌ها را به همراه قیمت‌های رقابتی در والمارت پیدا خواهید کرد. به یاد داشته باشید والمارت خدمات انتخابی را ارائه می‌کنند و اگز در آمریکا هستید شما می‌توانید موسیقی مورد نظر خود را در قالب فیزیکی، بدون منتظر ماندن در تحویل و یا بدون نیاز به قدم گذاشتن در فروشگاه، دریافت کنید.

بیشتر بخوانید: خرید از Gumroad

خرید آلبوم موسیقی خارجی اورجینال به این بستگی دارد که سهولت استفاده از اسپاتیفای را ترجیح می‌دهید یا مالکیت قانونی خرید مستقیم موسیقی را می‌خواهید. به خاطر داشته باشید که می توانید آلبوم‌های مورد علاقه خود را با خرید اکانت پریمیوم اسپاتیفای به شکل آفلاین گوش کنید اما برای داشتن آلبوم مورد علاقه خود باید نسبت به خرید آلبوم موسیقی خارجی اورجینال اقدام کنید.

برای خرید آلبوم موسیقی خارجی نیاز به داشتن کارت اعتباری یا حساب بین‌المللی دارید. شما هم می‌توانید یک ویزاکارت و مسترکارت مجازی سفارش داده و به صورت مستقیم خرید خود را انجام دهید و یا از خدمات خرید آلبوم موسیقی خارجی کافه ارز برای خرید آلبوم موسیقی از سایت های خارجی استفاده کنید.

5/5 - (3 امتیاز)

نویسنده

تیم تحریریه کافه ارز نویسنده

مطلب را به اشتراک بگذارید

#

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *