خرید اکانت Discord

خرید اکانت Discord: خرید Discord Nitro برای کسانی که از اپلیکیشن چت صوتی، ویدیویی و متنی دیسکورد استفاده می‌کنند، تجربه‌ای عالی به همراه خواهد داشت؛ چرا که به امکانات کامل دیسکورد دسترسی پیدا خواهند کرد. تعدادی از خدمات دیسکورد برای حساب‌هایی که رایگان هستند فعال نیست؛ به همین دلیل کاربران اغلب خرید Discord Nitro را انجام می‌دهند تا به همه خدمات دسترسی داشته باشند که نیازمندپرداخت ارزی است.خرید از سایت های خارجیدر ایران با مشکلاتی همراه است. با خدماتخرید اشتراک سایت های خارجی در کافه ارز به آسانی می‌توانید خرید دیسکورد نیترو را انجام دهید. افراد زیادی در دنیا وجود دارند که عاشق بازی‌های رایانه‌ای هستند و بیشتر این بازی‌ها را به صورت آنلاین و با بازیکنان دیگر بازی می‌کنند. این افراد نیاز دارند تا با هم از طریقی در ارتباط باشند و به همین دلیل پلتفرم پیام‌ رسانی به نام دیسکورد ساخته شده است تا این افراد با عضو شدن در آن بتوانند هنگام بازی با هم ارتباط برقرار کنند.

خرید اکانت Discord

خرید اکانت Discord

ممکن است شما هم از آن دسته از افرادی باشید که در دیسکورد عضو هستند و نیاز به امکانات بیشتری از این پلتفرم دارند. معمولا افرادی که از هیچ‌کدام از حساب‌های پولی دیسکورد استفاده نمی‌کنند و خرید Discord Nitro را انجام نداده‌اند، بعد از مدتی کار با این پلتفرم، داشتن یک سرور بوست را حس کرده و به دنبال آن می‌روند. برای بسیاری از افراد در سراسر دنیا که با محدودیت‌های پرداخت ارزی مواجه نیستند، خرید سرور بوست دیسکورد به‌راحتی انجام می‌شود. به این معنی که شما از حساب خود در داخل اپلیکیشن، Discord Nitro را انتخاب می‌کنید و سپس انواع حساب‌ها برای شما ظاهر خواهد شد که باید از بین آنها یکی را انتخاب کنید و خرید خود را انجام دهید. بعد از اینکه خرید Discord Nitro را انتخاب کردید وارد مرحله پرداخت خواهید شد.

همان‌طور که مشاهده می‌کنید شما باید مبلغ را توسط کارت‌های اعتباری و یا از طریق حساب پی پال پرداخت کنید. معمولا ایرانی‌ها امکان پرداخت ارزی را ندارند زیرا داشتن کارت‌هایی مانند مستر کارت یا ویزا کارت برای کسانی که داخل ایران زندگی می‌کنند آسان نیست. پس چطور باید این کار را انجام داد؟ راه‌حل‌های زیادی جلوی شما است. اما بهتر است برای از دست ندادن پولتان امن‌ترین راه‌ها را انتخاب کنید. اگر قصد خرید امانت دیسکورد را دارید، می‌توانید خرید اکانت را به طور مستقیم از دیسکورد انجام بدهید و برای پرداخت از مجموعه‌های معتبر همچون کافه ارز بهره ببرید.

بیشتر بخوانید: دیسکورد چیست

مزایای خرید بوست سرور دیسکورد

وقتی خرید discord nitro را انجام می‌دهیم، به امکاناتی دسترسی خواهیم داشت که فراتر از حساب رایگان است. از امکانات سرور بوست می‌توان به عکس پروفایل متحرک یا همان گیف، افزایش میزان سقف آپلود تا 100 مگابایت، داشتن ایموجی‌های متحرک و استفاده از آنها برای همه‌جا، نشان اختصاصی نیترو، امکان انجام لایو استریم، جوین شدن در 200 سرور، استیکرهای متحرک و داشتن پس‌زمینه متحرک اشاره کرد.

در واقع خرید discord nitro و داشتن سرور دیسکورد به شما این امکان را می‌دهد تا با اضافه کردن ایموجی اختصاصی، کیفیت صدا و استریم، حجم آپلود و بسیاری موارد دیگر از بقیه کاربران دیسکورد متمایز باشید و با استفاده از امکانات بیشتر این پلتفرم بتوانید تجربه‌های بهتری را کسب کرده و حتی از سرور خود کسب درآمد کنید.

همچنین، اگر به دنبال خرید اکانت مدیوم هستید تا به کسب درامد برسید اما نخوه خرید را در وبلاگ کافه ارز منتشر کرده‌ایم پیشنهاد می‌شود به آن سر بزنید.

خرید اکانت دیسکورد

سوالات متداول در خصوص دیسکورد:

1. آیا خرید سرور دیسکورد توسط گیفت کارت نیز امکان‌پذیر است؟

خرید اشتراک از بعضی از سایت‌ها و پلتفرم‌های خارجی علاوه بر کارت‌های اعتباری و حساب‌های بین‌المللی با گیفت کارت نیز انجام می‌شود. گیفت کارت‌ها کارت هدیه‌هایی هستند که مبلغ اشتراک یک نرم‌افزار یا سایت را به شما هدیه می‌دهند و می‌توانید از این طریق به‌جای وارد کردن اطلاعات کارت اعتباری، مشخصات گیفت کارت را وارد کنید و حساب را خریداری کنید.

معمولا این گیفت کارت‌ها در بعضی از سایت‌های اینترنتی نیز به فروش می‌رسند که شما می‌توانید با خرید آنها مبلغی کمتر را پرداخت کنید که این کار مقرون‌به‌صرفه‌تر است. خرید گیفت کارت نیز از طریق کافه ارز انجام می‌شود. برای این کار باید نام گیفت کارت سایت یا نرم‌افزار مورد نظر را در گوگل بنویسید و سپس آن را از سایت‌های معتبر خریداری کنید. این مورد را نیز باید در نظر داشت که خرید گیفت کارت هم با ریال انجام خواهد شد که برای این کار هم نیازی به حساب خارجی نخواهیم داشت.

اما با خدمات خرید Discord Nitro در کافه ارز شما می‌توانید بدون کارت یا حساب بین‌المللی خرید دیسکورد نیترو را انجام دهید.

2. آیا با یک بار خرید سرور بوست دیسکورد چند دستگاه می‌توانند از آن استفاده کنند؟

بعضی از پلتفرم‌ها یا نرم‌افزارها این امکان را دارند که شما می‌توانید با یکبار خرید یک اشتراک آن را در چند دستگاه استفاده کنید. این کار به این دلیل اتفاق می‌افتد که اگر شما یک اپلیکیشن را در دسکتاپ و تلفن همراه هم‌زمان استفاده می‌کنید، دیگر نیازی به خرید یک حساب مجزا برای هر دوی این دستگاه‌ها را نداشته باشید. برای دیسکورد این امکان بر روی بعضی از حساب‌ها وجود دارند و شما می‌توانید بعد از خرید Discord Nitro حساب آن را بر روی دو دستگاه فعال کنید.

خرید discord nitro

3. خرید discord nitro چه مزایای دیگری دارد؟

همان‌طور که در بالا بیان کردیم و مشاهده کردید، دیسکورد برای بازی‌های رایانه‌ای ساخته شده است و شما به‌عنوان یک گیمر و یا استریمر به این نرم‌افزار احتیاج دارید تا بتوانید با هم‌تیمی‌ها یا رقیبان خود در بازی ارتباط برقرار کنید.

اما از این پلتفرم به‌عنوان شبکه اجتماعی، استفاده‌های دیگر نیز می‌شود. حتما تابه‌حال درباره NFها و داشتن کالکشن از آنها شنیده‌اید. بسیاری از افراد آثار دیجیتال خود را به NFT یا توکن‌های بلاک‌چینی تبدیل می‌کنند و آنها را به فروش می‌رسانند. این افراد باید آثار خود را در جایی تبلیغ کنند. دیسکورد یکی از شبکه‌هایی است که تبلیغات NFT در آن انجام شده و بازخورد خوبی را نیز از خود ارائه داده است.

اگر شما دارای یک حساب نیتروی دیسکورد باشید و از امکانات بیشتری استفاده کنید، می‌توانید تبلیغات بهتری را ارائه دهید و بیشتر دیده شوید. پس اگر شما هم از صاحبان NFT هستید، برای اینکه بتوانید آثار خود را در یک مکان درست تبلیغ کنید، دیسکورد و خرید سرور بوست دیسکورد را فراموش نکنید.

خرید از سایت های خارجی

انواع بوست سرور دیسکورد

با بوست کردن سرور دیسکورد می‌توانید سطح یا لول سرور را بالاتر برده تا قابلیت‌های بیشتری به آن اضافه شود. هرچه تعداد بیشتری از افراد سرور شما را بوست کنند، سطح آن افزایش یافته و در نتیجه امکانات بیشتری به سرور برای شما و تمامی اعضا اضافه خواهد شد. بوست دیسکورد نیز، تنها با خرید دیسکورد نیترو بوست امکان‌پذیر خواهد بود.

خرید بوست سرور دیسکورد

امکانات سرور سطح ۱

با رسیدن به سطح یک سرور بوست امکانات زیر در دسترس سرور خواهد بود:

  • +۵۰ فضای ایموجی (در مجموع ۱۰۰ ایموجی)
  • افزایش کیفیت صدا تا 128Kbps
  • افزایش کیفیت استریم به 720P 60FPS
  • پس زمینه لینک اینوایت سفارشی
  • پروفایل متحرک برای سرور

امکانات سرور سطح ۲

با خرید دیسکورد نیترو و بوست کردن سرور مورد علاقه خود، این سرور پس از سطح یک به سطح دو ارتقا پیدا می کند. در سطح دو کلیه امکانات سرور سطح یک به همراه امکانات زیر در دسترس سرور خواهد بود:

  • +۵۰ فضای ایموجی (در مجموع ۱۵۰ ایموجی)
  • افزایش کیفیت صدا تا 256Kbps
  • افزایش کیفیت استریم به 1080P 60FPS
  • افزایش حجم آپلود تا ۵۰ مگابایت برای تمام اعضا سرور
  • بنر سرور

امکانات سرور سطح ۲

کلیه امکانات سرور سطح یک و دو به همراه امکانات زیر در دسترس سرور خواهد بود:

  • +۱۰۰ فضای ایموجی (در مجموع ۲۵۰ ایموجی)
  • افزایش کیفیت صدا تا 384Kbps
  • افزایش حجم آپلود تا ۱۰۰ مگابایت
  • لینک دعوت اختصاصی

نحوه خرید اکانت دیسکورد نیترو (Discord Nitro)

برای خرید Discord Nitro پیش از هرچیز وارد اکانت دیسکورد خود یا از طریق اپلیکیشن موبایل یا نسخه وب آن به آدرسdiscord.comشوید. از قسمت بالا گزینه Login را انتخاب کنید:

آموزش تصویری خرید اکانت دیسکورد نیترو

ایمیل و رمز عبور خود را وارد کنید. همچنین می‌توانید با اسکن کد QR اپلیکیشن دیسکورد خود، به اکانت دیسکورد نسخه وب وارد شوید.

آموزش تصویری خرید اکانت دیسکورد نیترو

اگر اکانت ندارید نیز گزینه Register را مانند تصویر زیر انتخاب کنید.

آموزش تصویری خرید اکانت دیسکورد نیترو

برای ساخت اکانت شما به یک آدرس ایمیل معتبر، رمز عبور و همچنین تاریخ تولد خود نیاز دارید. در نهایت Continue را انتخاب کنید. فراموش نکنید که ایمیل خود را نیز وریفای کنید.

آموزش تصویری خرید Discord Nitro

وقتی وارد اکانت خود شدید، گزینه تنظیمات را بزنید. مانند تصویر زیر:

آموزش تصویری خرید Discord Nitro

در قسمت تنظیمات از منوی سمت چپ، گزینه Discord Nitro را برای خرید دیسکورد نیترو انتخاب کنید. سپس روی گزینه Subscribe بزنید. مانند تصویر زیر:

 اکانت Discord

از میان دو پلن ماهانه (۹/۹۹ دلار) و سالانه (۹۹/۹۹ دلار) گزینه مد نظر خود را انتخاب و گزینه Select را بزنید.

آموزش تصویری خرید Discord Nitro

در اینجا باید روش پرداخت خود را که یا کارت اعتباری و یا پی پال است انتخاب کنید.

آموزش تصویری خرید نیترو دیسکورد

اگر قصد خرید اکانت Discord نیترو با کارت اعتباری (ویزا کارت، مستر کارت، آمریکن اکسپرس) را دارید، در اینجا اطلاعات کارت خود را وارد کنید. اگر حساب پی پال دارید نیز برای خرید نیترو دیسکورد باید به اکانت پی پال خود متصل شوید. در نهایت خرید خود را نهایی کنید.

 Discord

نتیجه گیری:

پلتفرم دیسکورد یکی از محبوب‌ترین برنامه‌ها بین گیمرها است. اما امروزه ویژگی‌های این برنامه باعث شده که حتی بسیاری از افراد برای کارهای متنوع به غیر از بازی هم از دیسکورد استفاده کنند. این برنامه به صورت رایگان در اختیار همه قرار دارد. اما تمام امکانات برای نسخه رایگان دیسکورد در دسترس نیست و بسیاری ترجیح می‌دهند برای استفاده از تمامی امکانات این برنامه، نسخه نیترو دیسکورد را خریداری کنند. اگر شما هم قصد خرید اکانت Discord را دارید، کافه ارز می‌تواند به شما کمک کند که این خرید را در کوتاه ترین زمان ممکن انجام دهید.

5/5 - (1 امتیاز)

نویسنده

sepide نویسنده

مطلب را به اشتراک بگذارید

#

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *