وبلاگ

/

/

سایت های سیگنال ارز دیجیتال

سایت های سیگنال ارز دیجیتال

۳۱ تیر ۱۴۰۲

سایت‌های سیگنال ارز دیجیتال پیشنهادهایی درباره معامله ارزهای دیجیتال در زمان خاص با قیمت‌های مشخص را اعلام می‌کنند. در واقع این سایت‌ها با بررسی‌های لازم پوزیشن‌های معاملاتی را در اختیار تریدرها قرار می‌دهند تا تریدر در یک نقطه مورد نظر به بازار ورود کرده و در نقطه مشخص شده با تعیین حد ضرر از بازار خارج شود. برخی از وب سایت‌های بین المللی هستند که با پرداخت هزینه و ساخت اکانت می‌توانید از سیگنال‌های دیجیتال در آن استفاده کنید. مجموعه کافه ارز برای پرداخت هزینه‌های ارزی و همچنین خرید و فروش ارز دیجیتال به شما کمک می‌کند.

سایت های سیگنال ارز دیجیتال

معرفی چند رمز ارز معتبر

بازار ارزهای دیجیتال از بازارهای مالی نوظهور است که در صورت داشتن اطلاعات، با فعالیت در آن به طور دائم می‌توانید درآمد قابل قبولی کسب کنید. اما برای موفقیت در این بازار به روز نگه داشتن اطلاعات و مفاهیم این بازار، دنبال کردن اخبار و تحلیل‌های مهم ضروری است. به همین جهت آشنایی با سایت‌های سیگنال ارزهای دیجیتال تا حد زیادی می‌تواند در این زمینه به شما کمک کند.

بیشتر بخوانید: بهترین برنامه غیرمتمرکز اتریوم

ابتدا برای سرمایه گذاری در دنیای ارزهای دیجیتال بهتر است با چند رمز ارز برتر آشنا شوید:

رمز ارز بیت کوین

بیت کوین بزرگترین ارز دنیای دیجیتال در سال ۲۰۰۸ به بازارهای جهانی راه پیدا کرد و توانست آینده مالی جدیدی برای تمام دنیا رقم بزند.

رمز ارز اتریوم

رمز ارز اتریوم با هدف ایجاد یک بستر امنتر برای برقراری قراردادهای غیرمتمرکز خلق شد و هم اکنون در بازار کریپتوکارنسی ارزش زیادی پیدا کرده است.

رمز ارز تتر

این ارز در دسته استیبل کوین‌ها قرار گرفته و با قیمت دلار آمریکا برابری می‌کند، در واقع خالقان ارزهای دیجیتال این رمز ارز را برای مبادلات بین صرافی‌ها طراحی کرده‌اند.

رمز ارز کاردانو

رمز ارز کاردانو به عنوان رقیب اتریوم و با شعار سرعت بالای تراکنش به این بازار وارد شد.

بیشتر بخوانید: زبان برنامه نویسی سالیدیتی (Solidity)

آشنایی با سیگنال خرید و فروش ارزهای دیجیتال 

آشنایی با سیگنال خرید و فروش ارزهای دیجیتال

برای اینکه در بازارهای مالی و به خصوص بازار ارزهای دیجیتال موفق شوید، نیاز به یک ابزار بسیار مهم یعنی تجزیه و تحلیل و ردیابی شرایط بازار با کمک دیگر معامله گرها دارید. چرا که از تصمیمات خرید و فروش معامله گرهای با تجربه مطلع می‌شوید و بر اساس این علائم و مبانی کلی می‌توانید برای ورود به یک بازار یا خروج از آن اقدام کنید. اما برای همه افراد این کار امکان پذیر نیست و به راحتی نمی‌توانند حد سود و ضرر خود را در این بازار مشخص کرده تا امنیت مالی داشته باشند و گاهی اوقات ورشکستگی‌های بزرگی در بازار ارزهای دیجیتال ایجاد می‌شود. به همین جهت آشنایی با سایت‌های سیگنال ارز دیجیتال که به صورت آنلاین به شکل رایگان یا با پرداخت هزینه اشتراک مقرون‌به‌صرفه خدمات خوبی به شما ارائه می‌دهند ضروری است.

بیشتر بخوانید: آموزش استفاده از اتریوم

اغلب این سایت‌ها توسط متخصصین مدیریت می‌شوند و تمام تحلیل‌های انجام شده به صورت کامل و دقیق می‌باشد. به همین سبب افراد تازه کار قبل از سرمایه گذاری در این بازار و انجام معاملات مختلف بهتر است دانش تحلیل تکنیکال را یاد بگیرند. اما اگر برای آنها این کار سخت است، عضویت در سایت‌های سیگنال ارز دیجیتال بهترین راه حل ممکن می‌باشد.

چگونه از سیگنال‌های ارز دیجیتال استفاده کنیم؟ 

چگونه از سیگنال‌های ارز دیجیتال استفاده کنیم؟

گاهی برخی از افراد شروع به رویا فروشی می‌کنند تا بتوانند پکیج‌ها و آموزش‌های خود را به فروش برسانند و افراد زیادی با ورود به بازار بدون اطلاعات کامل، سرمایه خود را یک شبه از دست می‌دهند. برای پیشگیری کردن از چنین ضررهایی بهتر است که از تحلیلگران حرفه‌ای کمک بگیرید، تا متناسب با آموزش‌های آنها قدم بردارید. زیرا تحلیل‌گران روند بازار ارزهای دیجیتال را بر اساس اتفاقاتی که در گذشته افتاده و همچنین خبرهایی که ممکن است در آینده ایجاد شود، تحلیل کرده و رشد و نزول آن را مشخص می‌کنند. اعتماد کردن به تحلیلگران با تجربه و با سابقه بالا که درصد زیادی از تحلیل‌های آنها درست بوده، می‌تواند به تازه کاران کمک کنند تا از تحمیل ضررهای احتمالی جلوگیری کرده و تا حدی هم در این زمینه پیشرفت کنند.

بیشتر بخوانید: روش‌ کسب درآمد از ارز دیجیتال

در واقع تحلیلگران مسیر سوددهی را برای افراد دیگر فراهم می‌سازند و با ارائه سیگنال‌های مختلف به افراد در ابتدای مسیر سرمایه گذاری کمک می‌کند. پس با شناخت سایت‌های سیگنال ارز دیجیتال معتبر یک راهنمای بسیار دقیق برای خرید به موقع و صحیح و همچنین خروج به موقع‌تر دریافت می‌کنید. اگر قصد ورود به این بازار را دارید حتماً با چند وبسایت معتبر آشنا شوید.

بایدها و نبایدهای سایت‌های سیگنال ارز دیجیتال 

بایدها و نبایدهای سایت‌های سیگنال ارز دیجیتال

اگر قصد ورود به بازار ارزهای دیجیتال و سرمایه گذاری‌های موفق به آن را دارید، آشنایی با سایت‌های سیگنال ارز دیجیتال یک راه حل مناسب است اما در هنگام انتخاب این سایت‌ها باید به برخی از بایدها و نبایدها دقت کنید تا اشتباهی صورت نگیرد:

  • یک سایت معتبر و قدرتمند باید درباره اکثر رمز ارزها سیگنال های قوی و کاملاً منطقی ارائه کند
  • به هیچ عنوان به شلوغ بودن سایت یا سیگنال معرفی شده به تنهایی اعتماد نکنید.
  • سایت‌های سیگنال ارزهای دیجیتال باید علاوه بر سیگنال دهی اقدام به برگزاری کلاس‌های تحلیل تکنیکال و فاندامنتال برای به روز نگه داشتن اطلاعات اعضا کنند.
  • این وب سایت‌ها باید در کنار ارائه سیگنال ارز دیجیتال نقاط ورود، خروج و همچنین حد ضرر و سود را نیز مشخص کنند.
  • یک سایت معتبر به هیچ عنوان کیفیت را فدای کمیت نمی‌کند و با ارائه تعداد زیادی سیگنال کاربران را به خطر نمی‌اندازد.
بیشتر بخوانید: کاربرد هوش مصنوعی در ارز دیجیتال

یک نکته مهم قبل از ورود به بازار ارزهای دیجیتال این است که به هیچ عنوان تصور یک شبه پولدار شدن با خرید سیگنال ارز دیجیتال نداشته باشید. چرا که در این بازارها باید آهسته پیش رفت تا به موفقیت رسید و گاهی اوقات ممکن است برای سودآوری ماه‌های بسیار زیادی را صبوری کنید. پس با عجله و شتاب نه تنها موفقیتی در میان نیست؛ بلکه ممکن است سرمایه اندک شما هم کاملاً از بین برود.

ویژگی یک سیگنال ارز دیجیتال خوب

ویژگی یک سیگنال ارز دیجیتال خوب

در هنگام عضویت در سایت‌های سیگنال ارز دیجیتال به جهت خرید سیگنال‌های مختلف باید بتوانید ویژگی‌های یک سیگنال خوب را تشخیص دهید، تا از آن سود قابل قبولی دریافت کنید. در واقع با اعلام یک سیگنال برای خرید به راحتی می‌توانید آن را تهیه کرده و موفق شوید. چرا که ماجرا به این سادگی نیست و باید تمام جزئیات یک سیگنال مشخص باشد.

بیشتر بخوانید: میم کوین چیست

از مهمترین ویژگی‌هایی که یک سیگنال خوب باید داشته باشد، شامل موارد ذیل است:

مشخص کردن جفت ارز و صرافی ارز دیجیتال

همه صرافی‌های ارز دیجیتال از جفت ارزهای یکسان پشتیبانی نمی‌کنند و البته اختلاف قیمت‌های جزئی هم دارند. به همین جهت باید به شکل کاملاً شفاف جفت ارز مورد نظر و سیگنال آن بر اساس قیمت‌های ارائه شده اعلام شود.

مشخص کردن نوع بازار معامله

باید نوع بازار، اسپات یا فیوچرز در سیگنال معاملاتی اعلام شود، چرا که عملکرد این دو بازار کاملا متفاوت است و نمی‌توان یک سیگنال برای هر دو اعلام کرد.

تعیین شفاف نقاط ورود و خروج

معمولاً سیگنال ارز دیجیتال چندین نقطه ورود و خروج دارد که ریسک سرمایه گذاران مبتدی کاهش پیدا کند و این اعداد و ارقام باید با وضوح کامل مشخص شود، تا همه افراد به موقع وارد یک ارز شده و در صورت نیاز به موقع هم خارج شوند.

مشخص کردن حد ضرر در سیگنال

هیچ تریدر حرفه‌ای ورود به یک سیگنال را صددرصد موفق نمی‌داند و به همین جهت مشخص کردن حد ضرر در معاملات اهمیت زیادی پیدا می‌کند، تا افراد بتوانند مطابق نوسانات غیر منتظره در سریعترین زمان سیو سود کرده و از سیگنال خارج شوند.

بیشتر بخوانید: تاثیرات سیاست پولی در ارز دیجیتال

معرفی سایت‌های سیگنال ارز دیجیتال 

معرفی سایت‌های سیگنال ارز دیجیتال

با مشهور شدن ارزهای دیجیتال، روز به روز از سایت‌های سیگنال ارز دیجیتال هم افزایش پیدا می‌کند. اما به راحتی نمی‌توان به همه این سایت‌ها اعتماد کرد، چرا که دنیای ارزهای دیجیتال بسیار گسترده بوده و شناخت افراد متخصص که تحلیل‌های درست انجام می‌دهند ضروری است.

قبل از انتخاب سایت‌های سیگنال ارز دیجیتال پولی حتما از مهلت کوتاه تست عملکرد آنها استفاده کنید و در طی چند روز بازی سیگنال‌ها را بررسی کنید تا در نهایت بتوانید یک تصمیم درست بگیرید. همچنین در این زمینه از افراد متخصص و کاربران قدیمی پرس و جو نمایید چرا که بررسی عملکرد این پلتفرم‌ها در موفقیت آینده شما تاثیر گذار است.

در اینجا به چند وب سایت معتبر که می‌توانید از آنها سیگنال تهیه کنید، می‌پردازیم:

  • سایت کوین گلس (Coinglass)
  • سایت کوین گکو (Coingecko)
  • سایت سانتیمنت (Santiment)
  • سایت لونار کراش (LunarCrush)
  • سایت کوین متریکس (CoinMetrics)
  • سایت کوین مارکت کل (CoinMarketCal)
  • سایت مساری (Messari)
  • سایت گلسنود (Glassnode)
  • وب سایت دکتر سیگنال
  • وب سایت سیگنال دیجیتال
  • وب سایت سیگنال نت

این چند مورد بخشی از وب سایت‌های ارزهای دیجیتال هستند که تا حدی قابل اطمینان می‌باشند و برترین سیگنال‌های تحلیل شده در مورد بیت کوین و آلت کوین را با دقت و عملکرد مناسب ارائه کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: شارژ اکانت MQL5

مزایای عضویت در سایت‌های سیگنال دهی ارز دیجیتال

عضویت در سایت‌های سیگنال ارز دیجیتال موجب می‌شود تا به صورت قدم به قدم با این بازار آشنا شوید و در نهایت به بهترین شکل می‌توانید در این بازار سرمایه گذاری کنید، تا در مدت زمانی کوتاه تر به سودآوری برسید.

با استفاده از سایت سیگنال دهی ارز دیجیتال از مزایای زیادی بهره مند می‌شوید که یکی از مهم‌ترین آنها شامل موارد ذیل است:

  • بهره گیری از تحلیل افراد حرفه‌ای و قدیمی بازار سبب اطمینان بیشتر از ورود به یک ارز دیجیتال و آرامش خاطر می‌شود.
  • امکان حضور پیدا کردن در کلاس‌های آنلاین آموزشی برای به روز کردن اطلاعات لازم کمک می‌کند تا در نهایت خودتان نیز بتوانید در این بازار تحلیل کنید.
  • امکان ایجاد یک هدف و برنامه ریزی بهتر برای سرمایه گذاری دقیق و اصولی با بدست آوردن اطلاعات کامل فراهم می‌گردد.
  • آشنایی با آخرین و مهمترین اخبار در زمینه ارزهای دیجیتال کمک می‌کند تا تصمیمات بهتری برای ورود به حوزه یا خروج سریع‌تر بگیرید.

در واقع عضویت در سایت‌های سیگنال عرضه دیجیتال کمک می‌کند تا علاوه بر افزایش اطلاعات و دانش، هر فرد در این بازارهای معاملاتی با ورود به موقع و هوشمندانه بر روی ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری‌های پولساز انجام بدهید. اما نکته مهم انتخاب وب سایت‌های معتبر و نحوه عضویت در این سایت‌ها است که قبل از ورود باید تحقیقات کامل انجام بدهیم، تا از تمام مزایای گفته شده بهره مند شوند.

سایت های سیگنال ارز دیجیتال

بیشتر بخوانید: سیگنال گیری از ابر ایچیموکو

سخن آخر

سایت‌های سیگنال ارز دیجیتال در نمونه‌های خارجی و در نمونه‌های داخلی وجود دارد؛ اما برای انتخاب هر کدام از این سایت‌ها باید تحقیقات کامل انجام بدهید، تا ریسک معاملات را کاهش داده و سود معاملات را به حداکثر برسانید. برای عضویت در برخی از وب سایت‌های خارجی و پرداخت هزینه آن به دلار مجموعه کافه ارز و تیم متخصص آن می‌توانند به شما کمک کنند. البته در زمینه تبدیل ریال به دلار و خرید تتر برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال نیز می‌توانید از این صرافی آنلاین استفاده کنید، تا با پرداخت کمترین میزان کارمزد تمامی فعالیت‌های مالی شما انجام شود.

3.3/5 - (3 امتیاز)

نویسنده

ghazal hamzeh نویسنده

مطلب را به اشتراک بگذارید

#

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *