وبلاگ

/

/

بهترین زمان افتتاح پی پال بر اساس آمار و ارقام جهانی

بهترین زمان افتتاح پی پال بر اساس آمار و ارقام جهانی

۲۵ آذر ۱۴۰۲

بهترین زمان افتتاح پی پال: اگر می‌خواهید از سایت‌های خارجی خرید کنید یا به شخصی در آنسوی مرزها پول ارسال کنید، باید یک حساب معتبر و شناخته‌شده داشته است

ه باشید. اگر فریلنسر هم باشید، در زمان تسویه حساب و دریافت دستمزد باید یک حساب معتبر و بین‌المللی به کارفرما ارائه دهید تا وی برای واریز وجه به حساب شما دچار مشکل نشود. پی پال بهترین گزینه برای نقل و انتقال وجه بین‌المللی است چون دو فاکتور اعتبار و امنیت را یکجا دارد. شاید از خود بپرسید که ما چطور به این قاطعیت افتتاح حساب پی پال را برای این کار قبول می‌کنیم؟ در واقع، با استناد به آمار کاربران پی پال می‌توان به این نتیجه رسید که بهترین زمان افتتاح پی پال برای شما همین امروز است. در ادامه آمار مربوط به پی پال را به صورت کامل مورد بررسی قرار خواهیم داد.

بهترین زمان برای افتتاح حساب پی پال

اگر به دنبال حسابی هستید که تمام ویژگی‌ها و استاندارهای جهانی را یکجا داشته باشد، پی‌پال بهترین گزینه در دسترس است. پی پال یک شرکت آمریکایی است که به صورت بین‌المللی در دسترس مردم قرار دارد. در ادامه با بررسی آمار و ارقام جالب درباره پی پال به این نکته پی خواهیم برد که اکنون بهترین زمان برای افتتاح حساب پی پال است. پی پال درگاهی امن را در اختیارتان قرار می‌دهد تا دریافت و ارسال ارز را به راحتی با آن انجام دهید.

آمار و ارقام پی پال

پی پال با ادغام دو شرکت کانفینیتی و x.com در سال 2001 به صورت رسمی شروع به کار کرد. این شرکت به عنوان یک پلتفرم امن برای انتقال پول از دولت آمریکا مجوز دریافت کرد و خیلی زود سایت‌های اینترنتی لوگوی آن را به عنوان یکی از روش‌های پرداختی به صفحه پرداخت خود اضافه کردند. از آن زمان تا به امروز تعداد کاربران و درآمد پی پال سر به فلک کشیده است. در ادامه آمار و ارقام جالب درباره پی پال را با یکدیگر مرور خواهیم کرد.

آمار و ارقام پی پال

تعداد کاربران پی پال

اگر بگوییم که پی پال یک سیستم بانکی است که فقط با ایمیل می‌توانید پول در آن انتقال دهید، اصلاً حرفمان اغراق‌آمیز نخواهد بود. بله. درست شنیدید. شما فقط با داشتن آدرس ایمیل شخصی که حساب پی‌پال دارد می‌توانید بدون محدودیت پول انتقال دهید. در واقع، آدرس ایمیل فرد مشابه شماره حساب یا شماره کارت بانکی است.

آمار نشان می‌دهد که 440 میلیون کاربر شخصی و بیزنسی از حساب پی‌پال استفاده می‌کنند. البته، برخی از منابع گفته‌اند که تعداد کاربران پی پال بالای 500 میلیون نفر در سراسر جهان است. کاربران در تمام مناطق جهان پراکنده‌اند و از پی پال برای پرداخت ارزی، تبدیل ارز و نقد درآمد ارزی استفاده می‌کنند. تعداد بالای کاربران پی پال نشان می‌دهد که اعتبار این حساب خیلی بالا است و بهترین زمان برای افتتاح حساب پی پال همین امروز است؛ اگر انتقال ارزی دارید بدون معطلی در کافه ارز حساب پی پال بسازید.

همچنین، شما می‌توانید برای آموزش ساخت درگاه پی پال برای سایت به وبلاگ ما سر بزنید که به صورت کامل مراحل را برای شما توضیح داداه‌ایم. در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر می‌تواند با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

 

تعداد حساب‌های تجاری در پی پال

اکثر کاربران پی پال از حساب پرسونال پی پال (Personal) استفاده می‌کنند. حساب شخصی یا پرسونال برای خرید آنلاین از سایت‌ها و دریافت پول از خارج از کشور بهترین گزینه است. قضیه حساب‌های تجاری یا بیزنسی فرق می‌کند. حساب تجاری برای تجار و صاحبان کسب و کار مناسب‌تر است چون امکانات ویژه‌ای را در اختیار آنان قرار می‌دهد. برای مثال، اگر حساب بیزنسی داشته باشید می‌توانید یک درگاه پرداخت پی پال داشته باشید تا مشتریان از طریق آن هزینه خرید خود را پرداخت کنند.

تعداد حساب‌های تجاری پی‌پال کم نیست و حدود 40 میلیون حساب تجاری بیزنسی در سراسر جهان وجود دارند که از خدمات بی‌نظیر پی‌پال بهره‌مند هستند. این تعداد حساب تجاری نشان از اعتماد کسب و کارهای بزرگ به پی پال دارد. بنابراین اگر دارای بیزنس با مشتریان خارجی هستید می‌توانید از مزایای افتتاح حساب پی‌پل Business هم استفاده کنید. ما به شما توضیح داده‌ایم چگونه حساب پی‌پال بسازید. برای مشاهده این مقاله، به وبلاگ ما مراجعه کنید و آن را بخوانید.

تراکنش های پی پال

حجم تراکنش‌های PayPal

پی پال غول پرداخت در دنیا است و این که گردش پولی آن بالا باشد یک موضوع کاملاً بدیهی است. اما به نظر شما منطقی است که حجم تراکنش‌های انجام‌شده در شبکه پیپال در پاییز 2023 به بالای 6.2 بیلیون دلار رسید که در مقایسه با سال قبل حدود 10 درصد افزایش داشته است. اگرچه این حجم از تراکنش در مقایسه با ویزا کارت و مستر کارت رقم کوچکتری به نظر می‌رسد اما همین مقدار نیز نشان از اعتبار بالای پی‌پل در سراسر جهان دارد. این آمار گویای این است که بهترین زمان برای افتتاح پی پال امسال است.

به طور کلی، حجم بالای تراکنش‌های پی‌پال باعث می‌شود که کاربران به این سیستم اعتماد کنند. شما نیز اگر تا به امروز به دنبال یک حساب بین المللی معتبر و امن بود‌ه‌اید، ما افتتاح حساب پی‌ پال در کافه ارز را به شما پیشنهاد می‌کنیم. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر درباره نحوه استفاده از پی پال میتوانید ما را در مقاله آموزش کامل نحوه استفاده از پی پال همراهی کنید.

مقبولیت پی پال در آمریکا

آمریکا یکی از کشورهای بسیار سخت‌گیر در زمینه درگاه‌های پرداخت و شرکت‌های مالی است. در واقع، بیشتر شرکت‌هایی که به نوعی به حوزه پرداخت مربوط می‌شوند در آمریکا با چالش روبرو هستند. اما حساب پی‌پال بدون مشکل در آمریکا مجوزهای لازم را دریافت کرده و به فعالیت خود ادامه می‌دهد. آمار نشان می‌دهد که حدود 25% از تراکنش‌های فروشگاه‌های آمریکا با استفاده از درگاه PayPal انجام می‌شود. علاوه بر این، بیش از 500 سایت امریکا از درگاه پی پال در صفحه پرداخت پشتیبانی می‌کنند. البته، این رقم در کشورهای دیگر خیلی بیشتر است. برای مثال بیش از 110 هزار سایت در انگلستان، 80 هزار سایت در آلمان و 60 هزار سایت در فرانسه از درگاه پی‌پال پشتیبانی می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

مقبولیت پی پال در آمریکا

این موضوع که سایت‌ها و کسب و کارهای آمریکایی پی پال را به عنوان یک روش پرداختی پذیرفته‌اند نشان‌دهنده ارزش و محبوبیت بالای ان است. بنابراین اگر برای نقد درآمد ارزی خود به دنبال یک حساب بین‌المللی هستید، پیشنهاد می‌کنیم که با کمک کافه ارز حساب شخصی خود را داشته باشید.

علاوه بر این، باید به این نکته اشاره کرد که حدود 60 درصد کاربران هنگام خرید از سایت‌های اینترنتی اگر درگاه پی‌پال را در صفحه خرید مشاهده نکنند، از خرید خود منصرف می‌شوند. در واقع، بیشتر مردم یک حساب پی پال افتتاح می‌کنند و تمایل دارند تمام پرداخت‌های خود را با همین حساب انجام دهند. اگر فروشنده اینترنتی این درگاه را در سایت خود قرار نداده باشد، نیمی از کاربران که حساب دیگری ندارند از خرید خود منصرف می‌شوند. به طور کلی، حدود 90% خریداران آنلاین پرداخت با پی پال را به بقیه روش‌ها ترجیح می‌دهند. همچنین، ما مقاله‌ای را برای شما منتشر کرده‌ایم که قصد داریم حساب پی‌پال را با سایر درگاه‌های پرداخت مقایسه کنیم. برای دریافت اطلاعات بیشتر، به شما توصیه می‌شود که مقاله مقایسه پی پال و استرایپ را مطالعه نمایید.

میانگین موجودی حساب کاربران پی پال

کاربرانی که در پی‌پل حساب دارند در بیشتر اوقات موجودی حساب قابل توجهی دارند. در حقیقت، میانگین موجودی کل کاربران پی پال حدود 450 دلار است که رقم قابل توجهی به شمار می‌رود. برای مثال، کاربران امریکایی پی پال ترجیح می‌دهند دارایی دلاری خود را بیشتر در حساب پی پال نگهداری کنند تا این که پول نقد در کیف پول خود بگذارند. میانگین موجودی حساب پی پال کاربران آمریکایی حدود 485 دلار است در حالی که میانگین موجودی پول نقد همان کاربران حدود 200 دلار است. این آمار گویای این است که بهترین زمان افتتاح پی پال همین امروز است.

بهترین زمان افتتاح پی پال

سرمایه‌گذاری‌های پی پال

یکی از نکات مثبت در مورد پی پال سرمایه‌گذاری‌های این شرکت در پروژه‌های دیگر است. این موضوع نشان از رشد و پیشرفت مالی این شرکت دارد. برای مثال، سرویس مسافربری انلاین Uber از سال 2013 به عنوان کمپانی شریک با پی پال همکاری داشته است. سرانجام در سال 2014 شرکت PayPal حدود 500 میلیون دلار در Uber سرمایه‌گذاری کرد.

سرمایه‌گذاری‌های بزرگ پی پال نشان می‌دهد که هر وقت که بخواهید بهترین زمان برای افتتاح حساب پی پال به شمار می‌رود. شما با استناد به دارایی‌های پی پال می‌توانید آن را به عنوان امن‌ترین شبکه مالی جهان در نظر بگیرید و همین حالا برای افتتاح حساب پی پال در کافه ارز اقدام کنید.

همچنین، اگر نگران احتمال لیمیت شدن حساب پی‌پال خود هستید، کافه ارز این نگرانی را برای شما حل کرده است. برای کسب اطلاعات بیشتر، حتماً به مقاله مربوطه در وبلاگ ما سر بزنید و در صورت نیاز، با ما تماس بگیرید

 

 

فعالیت جهانی پی پال در اکثر کشورهای دنیا

پی پال فقط محدود به آمریکا و کشورهای اروپایی نمی‌شود. خیلی از کشورهای دنیا حساب پی پال را به عنوان یکی از روش‌های پرداخت بین المللی پذیرفته‌اند. البته، برخی از کشورها نظیر ایران و افغانستان همچنان برای استفاده از پی پال دچار چالش هستند. البته، نگران نباشید چون سرویس‌های پی‌ پال کافه ارز این امکان را در اختیار شما قرار می‌دهد تا بدون محدودیت از این شبکه مالی معتبر و امن استفاده کنید.

نتیجه‌گیری

همان‌طور که در این مطلب به آن اشاره کردیم، پی پال شبکه مالی است که از همه لحاظ آمار میلیونی دارد و در تمام کشورهای دنیا مورد قبول واقع شده است. امنیت و اعتبار این شبکه باعث شده تا به این نتیجه‌گیری برسیم که بهترین زمان برای افتتاح پی پال همین امروز است و شما می‌توانید از امکانات بی‌نظیر آن بهره‌مند شوید. متاسفانه اگر خود نسبت به افتتاح حساب پی پال اقدام کنید، بعد از مدتی حساب شما از طرف پی پال لیمیت می‌شود. خوشبختانه با کمک سایت کافه ارز می‌توانید انواع سرویس‌های افتتاح حساب پی پال، شارژ حساب پی پال، خرید با پی پال و نقد درآمد پی پال را به راحتی انجام دهید.

به این مقاله امتیاز دهید

نویسنده

مهران رباطی نویسنده

مطلب را به اشتراک بگذارید

#

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *