وبلاگ

/

/

یو ووچر (uvoucher) چیست و چگونه آن را به پرفکت مانی تبدیل کنیم؟

یو ووچر (uvoucher) چیست و چگونه آن را به پرفکت مانی تبدیل کنیم؟

۲۷ آذر ۱۴۰۲

یو ووچر چیست: کد یو ووچر (uvoucher) یکی از سرویس‌های پرداختی زیر نظر شرکت یوتوپیا (Utopia) است و پرفکت مانی آن را به تازگی به سرویس‌های خود اضافه کرده است. یو ووچر ابزاری مانند ووچر پرفکت مانی است و عملکردی مانند کارت شارژ تلفن‌های همراه دارد. کاربران با خرید یو ووچر ‌می‌توانند به راحتی از سایت‌های اینترنتی به صورت آنلاین خرید کنند. خبر خوب این است که ما بدون افتتاح حساب یوتوپیا نیز می‌توانیم با استفاده از یوووچر پرداخت‌های ارزی خود را انجام دهیم. در این مطلب قصد داریم ووچر یوتوپیا را از جنبه‌های مختلف مورد بررسی قرار داده و نحوه تبدیل آن به پرفکت‌مانی را نیز آموزش خواهیم داد. پس تا انتهای این مطلب ما را همراهی کنید.

کد یو ووچر (U Voucher) چیست؟

احتمالاً تا به اینجای مقاله از خود پرسیده‌اید که یوووچر چیست؟ برای جواب به این سوال بگذارید یک مثال بزنیم. حتماً کارت‌ شارژهای تلفن همراه مثل شارژ ایرانسل و همراه اول را به یاد دارید. کد یو ووچر هم ماهیتی مشابه این کارت شارژ‌ها دارد اما به صورت فیزیکی نیست. شما با استفاده از این کد می‌توانید پرداخت‌های آنلاین خرید از سایت‌های خارجی را انجام دهید. یکی دیگر از سرویس‌هایی که می‌توانید با یو ووچر انجام دهید، شارژ حساب یوتوپیا است. البته، برای استفاده از کد یو ووچر نیازی نیست که حساب یوتوپیا افتتاح کنید بلکه می‌توانید با خرید یوووچر و استفاده از کدهای آن تمام پرداخت‌های اینترنتی خود را انجام دهید. کارمزد پایین یکی از بهترین مزیت‌های استفاده از یووچر است. همچنین، اگر قصد دارید درباره پرفکت مانی چیست بدانید برای اطلاعات بیشتر به مقاله آن در وبلاگ کافه ارز مراجعه کنید.

خرید و فروش یو ووچر

یوتوپیا یک استیل کوین دلاری به نام UUSD یا همان Utopia USD دارد که با پشتوانه DAI در بازار خرید و فروش می‌شود. قابلیت بسیار جذاب این استیبل‌کوین این است که می‌توان آن را به صورت کد ووچر درآورد. ووچر یوتوپیا (UUSD Voucher) در اصل یک کد الکترونیکی است که حاوی مقدار ارز مشخصی است و با آن می‌توانید از فروشگاه‌هایی که از درگاه یوتوپیا پشتیبانی می‌کنند، خرید کنید. در واقع، شما بدون نیاز به وارد کردن اطلاعات بانکی و تنها با وارد کردن یک کد می‌توانید پرداخت بین‌المللی خود را انجام دهید. سرعت بالا نیز یکی دیگر از مزایای یوووچر است. شما با در دست داشتن ووچر یوتوپیا می‌توانید به صورت آنی پرداخت‌های خود را انجام دهید. در این مقاله قصد داریم درباره چگونگی کسب پرفکت مانی رایگان صحبت کنیم، لطفاً تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

خرید با یو ووچر چیست؟

شاید از خود بپرسید که خرید با کد یوووچر چطور انجام می‌شود؟ این روش خرید، فرآیند خیلی پیچیده‌ای نیست. برای این کار باید ابتدا یو ووچر خود را خریداری کرده و پس از آن محصول یا سرویس مورد نظر خود در سایت‌های خارجی را به سبد خرید اضافه کنید. سپس، بر روی گزینه پرداخت با ووچر کلیک کرده و کد UVoucher را وارد کنید. فراموش نکنید که خرید کد یوووچر را فقط از سایت‌های معتبر مانند کافه ارز انجام دهید چون برخی از سایت‌های واسطه ممکن است کد ووچر تقلبی یا استفاده‌شده به شما تحویل دهند. علاوه بر این، برخی از یووچرها دارای تاریخ انقضای مشخصی هستند بنابراین باید آن‌ها را در زمان مشخص‌شده مصرف کنید. کد UVoucher ترکیبی از چندین حرف انگلیسی و عدد است که به صورت الترونیکی برای خریدار صادر می‌شود. شما می‌توانید بدون نیاز به افتتاح حساب یوتوپیا از کد ووچر این پلتفرم استفاده کنید و پرداخت‌های خود را به راحتی هر چه تمام‌تر انجام دهید. همچنین، ما در وبلاگ کافه ارز درباره کیف پول پرفکت مانی مقاله ای را منتشر کرده‌ایم. که می‌تواند به سوالات شما پاسخ دهد. شما می‌توانید برای راهنمایی بیشتر از ما مشاوره رایگان دریافت کنید.

خرید و فروش یوووچر

یوتوپیا (Utopia) چیست؟

یوتوپیا یک شبکه غیرمتمرکز و همتا به همتا (Peer-to-Peer) است که امکان پرداخت آنلاین را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. یوتوپیا دارای یک کیف پول الکترونیکی و ارز دیجیتال واحد به نام Crypton است. شما با استفاده از ارز Crypton می‌توانید تراکنش‌های مالی خود را به صورت آنی و بدون کارمزد انجام دهید. نصب کیف پول یوتوپیا به نام UWalleT این امکان را در اختیار شما قرار می‌دهد تا ارز دیجیتال Crypton یا همان CRP را ذخیره و انتقال دهید. شما همچنین می‌توانید ووچر و کارت اعتباری در آن تولید کنید.

یوتوپیا در اصل با هدف حفاظت از حریم خصوصی دارایی‌های کاربران در اینترنت پا به عرصه شرکت‌های پرداختی گذاشت. تیم توسعه‌دهنده یوتوپیا به نام 1984 با شعار حفظ آزادی بیان و احترام به حریم شخصی توانست تکنولوژی رمزنگاری در نقل‌ و انتقالات مالی را به ثمره بنشاند. در واقع، در این زمان خیلی از شرکت‌های بزرگ از اطلاعات شخصی کاربران برای جنبه‌های تبلیغاتی سو استفاده می‌کنند اما یوتوپیا فرصتی در اختیار آن‌هایی که دغدغه اولشان حفظ حریم خصوصی است می‌گذارد تا تراکنش‌های مالی خود را بدون ردیابی و با حفظ محرمانه‌بودن اطلاعات انجام دهند. به طور کلی، یوتوپیا امکانات زیر را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

یکی دیگر از حساب های مشابه یو ووچر، پرفکت مانی است که نحوه ساخت پرفکتمانی را به صورت تصویری در وبلاگ کافه ارز برای شما شرح داداه‌یم. برای مشاهده این مقاله می‌توانید به وبلاگ آن سر بزنید.

مزایای یوتوپیا voucher

  • امکان نقل و انتقال به صورت کاملاً محرمانه
  • کیف پول الکترونیکی
  • ارز دیجیتال Crypton
  • جستجوگر اختصاصی به نام (Idyll)
  • امکان استخراج ارز دیجیتال crypton با پردازنده کامپیوتر
  • امکان ارسال و دریافت فایل (تمام فرمت‌ها) و پیام (به همراه استیکر و ایموجی‌های جذاب)
  • سرویس جایگزین ایمیل به نام Umail
  • قابلیت بازی کردن در گیم‌های چند نفره
  • دستیار متنی هوش مصنوعی Utopia AI

مزایای یو ووچر چیست؟

استفاده از یوووچر مجموعه‌ای از امکانات ارزشمند را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. در واقع، کاربران به علت مزایای یو ووچر جذب این سیستم می‌شوند و آن را به روش‌های پرداختی دیگر ترجیح می‌دهند. البته، این موضوع که سایت پذیرنده از درگاه یووچر پشتیبانی کند یا خیر نیز حائز اهمیت است. در برخی اوقات، سایتی که قصد خرید از آن را دارید از درگاه‌های دیگر نظیر پی پال و ویزا و مستر پشتیبانی می‌کنند و امکان پرداخت با ووچر یوتوپیا یا پرفکت‌مانی در این شرایط وجود ندارد. به طور کلی، استفاده از یو ووچر مزایای زیر را برای شما به ارمغان می‌آورد.

  • عدم نیاز به حساب بانکی: احتمالاً می‌پرسید که مهم‌ترین مزیت یوووچر چیست؟ جواب این سوال مستقل‌بودن از حساب بانکی است. یکی از مشکلات کاربران ایرانی در پرداخت‌های بین‌المللی این است که بدون نیاز به حساب بانکی خارجی نمی‌توانند پرداخت خود را انجام دهند. یو ووچر این امکان را در اختیار شما قرار می‌دهد تا بدون نیاز به وارد‌کردن اطلاعات بانکی، خریدهای خود را با خیال راحت انجام داده و هزینه آن را به صورت آنی پرداخت کنید.
  • دسترسی راحت: استفاده از حساب‌های بین‌المللی ملزم به شرایط خاصی است. در صورتی‌که امکان خرید یوووچر در هر زمان و مکان برای شما فراهم است.
  • امنیت بیشتر: زمانی که قصد پرداخت ارزی دارید، معمولاً نیاز به وارد کردن اطلاعات حساب بانکی خود را دارید. استفاده از ووچر این امکان را در اختیارتان قرار می‌دهد تا بدون نیاز به حساب بانکی و به صورت مستقل هزینه خرید را پرداخت کنید. این مزیت یو ووچر باعث می‌شود که احتمال سرقت اطلاعات شخصی و بانکی به صفر برسد و امنیت مالی شما تضمین خواهد شد.

اگر شما دارای حساب مشابه یو ووچر مانند پرفکت مانی هستید. ما مطلب نحوه برداشت پرفکت مانی را به کاربران خود ارائه کرده‌ایم. تا دغدغه و نگرانی های آنها را به حداقل برسانیم.

خرید یووچر از کافه ارز

  • راحتی استفاده: یووچرها برای پرداخت بین‌المللی به راحتی قابل استفاده هستند. شما برای پرداخت ارزی فقط نیاز دارید که کد الکترونیکی ووچر را در صفحه پرداخت وارد کرده و به صورت فوری و بدون نیاز به وارد کردن اطلاعات کارت اعتباری یا حساب بانکی، تراکنش را انجام دهید.
  • کارمزد پایین: گاهی اوقات پرداخت با حساب‌های بین‌المللی برای کاربران ایرانی شامل کارمزد بالایی می‌شود. استفاده از ووچرها برای پرداخت کارمزد کمتری از کاربران دریافت می‌کند. البته، یوووچر در مقایسه با ووچر پرفکت مانی نیز کارمزد بیشتری دارد.

از کجا یو ووچر بخریم؟

برای خرید و فروش یوووچر کاربران می‌توانند خود این کدها را خریداری کنند یا این که با استفاده از سایت‌های پرداختی داخل کشور این کار را انجام دهند. خبر خوب این است که صرافی کافه ارز نیز به زودی سرویس خرید و فروش یوووچر را به خدمات خود اضافه خواهد کرد و شما کاربران می‌توانید در فضایی امن پرداخت‌های خود را انجام دهید. اگرچه کارمزد واریز و برداشت با یوووچر بیشتر از پرفکت مانی است اما امکانات بی‌نظیر پلتفرم یوتوپیا کاربران زیادی را جذب کرده است.

آیا می‌توان یوووچر را به ووچر پرفکت مانی تبدیل کرد؟

پرفکت‌مانی که یکی از محبوب‌ترین سرویس‌های پرداختی در ایران است، قابلیت واریز و برداشت با یوووچر را به سرویس‌های خود اضافه کرده است. شما از این به بعد می‌توانید کیف پول یوتوپیا یا همان UWallet خود را به صورت مستقیم از طریق پرفکت‌مانی شارژ کنید. علاوه بر این، شما می‌توانید از کیف پول یوتوپیا ووچر برداشت کرده و در سایت‌های پذیرنده خرج کنید. البته، کارمزد تبدیل UUSD به ووچر پرفکت مانی و برداشت بالا است. در واقع، برای انجام این کار باید 6 درصد کارمزد پرداخت کنید. برای مثال، برای برداشت 100 دلار باید حداقل 106 دلار در حساب یوتوپیای شما وجود داشته باشد.

خرید و فروش دلار یوتوپیا

شما همچنین می‌توانید موجودی پرفکت مانی خود را به کیف پول یوتوپیا انتقال دهید. این کار هم بسیار ساده است و شما فقط به آدرس کیف پول UWallet خود نیاز دارید. فراموش نکنید که انتقال پول از پرفکت مانی به یوتوپیا به صورت آنی نیست و ممکن است تا 24 ساعت طول بکشد. شما همچنین می‌توانید برداشت خود را به صورت ووچر انجام دهید. برای این کار کافی است در بخش Withdraw گزینه Utopia USD Voucher را انتخاب کرده و کد ووچر خود را بسازید.

بیشتر بخوانید:بچ نامبر پرفکت مانی

نتیجه‌گیری

پرداخت با ووچر یکی از روش‌های ساده و کاربردی برای نقل و انتقالات مالی است. این روش امتحان خود را با ووچر پرفکت مانی پس داده است. خیلی از کاربران هزینه خرید خود در سایت‌های خارجی را از طریق ووچر پرفکت مانی پرداخت می‌کنند. سرعت و امنیت بالا و عدم نیاز به حساب بانکی از عوامل محبوبیت ووچرها است. ووچر یوتوپیا با نام یوووچر از جدیدترین روش‌های پرداختی است که امکان پرداخت‌های ارزی را در اختیار شما قرار می‌دهد. خبر خوب این است که تبدیل، واریز و برداشت یوووچر از طریق پرفکت‌مانی نیز امکان‌پذیر است. البته، کارمزد نقل و انتقال UVocuher در مقایسه با پرفکتمانی بالاتر است. با توجه به استقبال کاربران از این روش پرداختی، به زودی خرید و فروش یوووچر به سرویس‌های کافه ارز خواهد شد. در این مطلب توضیح دادیم که یوووچر چیست و چطور می‌توان آن را به پرفکت مانی تبدیل کرد.

5/5 - (1 امتیاز)

نویسنده

مهران رباطی نویسنده

مطلب را به اشتراک بگذارید

#

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *