وبلاگ

/

/

بیت کوین دوباره به بالای 62 هزار دلار رسید، پیش‌بینی 100 هزار دلاری برای پایان سال

بیت کوین دوباره به بالای 62 هزار دلار رسید، پیش‌بینی 100 هزار دلاری برای پایان سال

۲۰ مرداد ۱۴۰۳

قیمت بیت کوین بالای 62 هزار دلار

قیمت ارز دیجیتال بیت کوین پس از یک ریزش شدید در اوایل هفته، به طور ناگهانی به بالای ۶۲ هزار دلار رسید و سپس کمی پایین آمد. این افزایش قیمت باعث شده که برخی از تحلیلگران دوباره پیش‌بینی کنند که قیمت بیت کوین تا پایان سال به ۱۰۰ هزار دلار خواهد رسید.
افزایش قیمت بیت کوین تحت تاثیر بهبود بازار سهام و انتظار برای تکرار چرخه‌های قبلی بازار بوده است. همچنین، بسته شدن معاملات فروشنده‌های بزرگ بیت کوین نیز به این افزایش قیمت کمک کرده است.

برخی از تحلیلگران افزایش قیمت بیت کوین را به بهبود بازار سهام و انتظار برای تکرار الگوهای قبلی بازار نسبت می‌دهند.
مایکل ترپین، بنیانگذار شرکت سرمایه‌گذاری Transform Ventures، معتقد است که با توجه به تصمیم بانک مرکزی ژاپن برای عدم افزایش نرخ بهره و پایان یافتن فروش بیت کوین توسط شرکت Jump Trading، قیمت بیت کوین احتمالا کمتر از ۵۰ هزار دلار نخواهد شد. او همچنین پیش‌بینی کرد که روند صعودی بازار بیت کوین ادامه خواهد داشت و در ماه‌های اکتبر و نوامبر شاهد افزایش قابل توجه قیمت خواهیم بود.

خرید بیت کوین
قیمت بیت کوین بالای 62 هزار دلار

ترپین همچنین گفت که پیروزی احتمالی ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا می‌تواند باعث افزایش شدید قیمت بیت کوین به بالای ۱۰۰ هزار دلار شود. او تاکید کرد که دوره‌های شش ماهه پس از کاهش پاداش استخراج بیت کوین (هاوینگ) معمولاً با افت قیمت همراه بوده است و این دوره پنجم نیز از این قاعده مستثنی نیست.
با افزایش قیمت بیت کوین، سایر ارزهای دیجیتال نیز رشد کردند. ارز اتریوم، تون کوین، سولانا و کاردانو افزایش قیمت قابل توجهی داشتند. قیمت ریپل پس از افزایش ۱۷ درصدی در روز پنجشنبه به دلیل فروش سود، کمی کاهش یافت.

داغ ترین اخبارات کافه ارز

برای آگاهی از آخرین اخبار و به‌روزرسانی‌های کافه ارز، می‌توانید به بخش اخبار در وبلاگ کافه ارز مراجعه کنید. در این بخش، جدیدترین و داغ‌ترین خبرها را برای شما قرار داده‌ایم تا همیشه از تغییرات و اطلاعات جدید مطلع باشید. با ما همراه باشید و هیچ خبری را از دست ندهید!

    1. ایردراپ داگز لیست شد! (DOGS) نحوه فروش و نقد توکن داگز
    2. سقوط ناگهانی بیت کوین به زیر 62,000 دلار؛ دلایل و پیامدها
    3. ووچر 600 دلاری برای بازیکنان تپ‌سواپ(TapSwap)
    4. فروش همستر کامبت در صرافی معتبر کوکوین
    5. تایید غیرمنتظره صندوق ETF اتریوم
    6. Notcoin در صرافی کافه ارز لیست شد
    7. کسب درآمد دلاری از تلگرام
5/5 - (1 امتیاز)

نویسنده

الهه فلاحتی نویسنده

مطلب را به اشتراک بگذارید

#

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *