وبلاگ

/

/

ایردراپ Toon Nation 🪂مورد تایید بلاک‌چین سولانا و مجله Forbes

ایردراپ Toon Nation 🪂مورد تایید بلاک‌چین سولانا و مجله Forbes

۳۰ خرداد ۱۴۰۳

ایردراپ Toon Nation: اگر به دنبال یک بازی جذاب و سرگرم کننده در تلگرام هستید، بازی Toon Nation را امتحان کنید! این بازی جدید که توسط تیم سازنده Photo Lab ساخته شده است، به شما امکان می‌دهد عکس خود را به صورت کارتونی (زن و مرد) تبدیل کنید و در ازای آن سکه دریافت کنید.
علاوه بر این، Toon Nation دارای ایردراپ نیز می‌باشد که می‌توانید با شرکت در آن، جوایز ارزشمندی کسب کنید. گرافیک این بازی بسیار جذاب تر از بازی‌های مشابه است و تجربه‌ای منحصر به فرد را برای شما رقم خواهد زد.

برای دریافت توکن 🎁رایگان ایردراپ Toon Nation اینجا کلیک کنید

اگر می‌خواهید نحوه شرکت در این ایردراپ را بدانید، ادامه مقاله را از دست ندهید.


نام ایرداپآدرس باتروش کسب توکنشخصیت/نهاد اعتبار بخشنسخه وبزمان لیست شدن
تون نیشن(ToOn Nation)لینکماینحمایت شده توسط اکانت توییتر بلاک‌چین Ton، سولانا و مجله Forbesنامشخص

معرفی ایردراپ Toon Nation

بازی Toon Nation، مینی بازی جدیدی در تلگرام است که با هوش مصنوعی پیشرفته، دنیایی از سرگرمی و کسب درآمد را به شما هدیه می‌کند. این بازی توسط تیمی قدرتمند که خالق برنامه‌های محبوب Photo Lab، ToonMe و New Profile Pic هستند، ساخته شده است. Toon Nation به عنوان عضوی جدید از اکوسیستم رو به رشد اپلیکیشن‌های کاربرپسند، با پشتیبانی توکن $TOON، پلی بین دنیای Web2 و Web3 ایجاد می‌کند و هدفش، تسهیل دسترسی به ارزهای دیجیتال برای طیف وسیعی از مخاطبان است.

یکی از مهم‌ترین دلایلی که موجب اعتبار این ایردراپ شده، حمایت بلاک‌چی ارز دیجیتال سولانا و Ton است. همچنین مجله Forbes نیز اکانت توییتر این بازی را فالو کرده است.

اعتبار ایردراپ ToOn Nation

آموزش ایردراپ Toon Nation قدم به قدم

در ایردراپ Toon Nation، سکه‌های بازی (TOON) به صورت خودکار و در واحد زمان (ثانیه) برای شما استخراج (فارم) می‌شوند و در کیف پول درون بازی شما ذخیره می‌شوند. این کیف پول ظرفیت محدودی دارد و پس از پر شدن، باید به بازی مراجعه کنید و با استفاده از گزینه “Collect coin” سکه‌ها را به بانک سکه خود (vault) منتقل کنید.
برای شرکت در این بازی ابتدا باید از طریق لینک تلگرامی آن وارد ربات شوید و سپس با کلیک بر روی گزینه Play ربات را شروع کنید.
Play ToOn Nation
در مرحله بعد صفحه‌ای مثل تصویر زیر برای شما نمایش داده می‌شود که باید روی گزینه Launch کلیک کنید.

Launch
حالا وارد صفحه‌ اصلی بازی شدید که توکن‌های ماین شده را نمایش می‌دهد. در این صفحه فرایند ماینینگ نیز انجام می‌شود و برای جمع آوری آنها باید گزینه Collect Coins کلیک کنید.

ایردراپ معتبر تون نیشن

برای دریافت توکن 🎁رایگان ایردراپ Toon Nation اینجا کلیک کنید

قسمت‌های مختلف بازی ایردراپ Toon nation

این بازی سه قسمت اصلی دارد که هر کدام را در ادامه معرفی خواهیم کرد.
Earn
پس از عضویت در بات تلگرام Toon Nation، به بخش Earn بروید و با انجام کارهای مختلف، سکه جمع آوری کنید. دو نوع ماموریت در این بخش وجود دارد:
ماموریت‌های روزانه (Daily Quests): این ماموریت‌ها به طور روزانه تغییر می‌کنند و با انجام آنها می‌توانید به طور پیوسته سکه دریافت کنید.
ماموریت‌های ویژه (Special Quests): این ماموریت‌ها کمی چالش برانگیز تر هستند، اما سکه‌های بیشتری نیز برای شما جمع آوری می‌کنند.

کسب درآمد از تون نیشن

Invite
در قسمت Invite می‌توانید با دعوت از دوستان خود به بازی امتیاز بیشتری دریافت کنید.دعوت از دوستان

Upgrade
پس از جمع آوری سکه در بازی ToON Nation، به بخش Upgrade بروید و با ارتقای گزینه‌های زیر، سرعت و ظرفیت کسب سکه خود را افزایش دهید:
افزایش سرعت فارمینگ (Increase Farming Speed): با ارتقای این گزینه، تعداد سکه‌هایی که در هر ثانیه به دست می‌آورید افزایش می‌یابد. به عنوان مثال، اگر سطح این گزینه 10/sec باشد، به ازای هر ثانیه 10 سکه برای شما جمع آوری می‌شود.
افزایش محدودیت کیف پول (Increase Wallet Limit): این گزینه، حداکثر تعداد سکه‌هایی که می‌توانید در کیف پول خود ذخیره کنید را افزایش می‌دهد.

ارتقای این گزینه مانند ارتقای نوار انرژی در بازی‌هایی مانند NotCoin، بازی TapSwap یا Hamster Combat است.

افزایش ظرفیت بانک سکه (Increase Vault Capacity): با ارتقای این گزینه، حداکثر تعداد سکه‌هایی که می‌توانید در بانک سکه خود ذخیره کنید افزایش می‌یابد. این کار به شما امکان می‌دهد تا سکه‌های بیشتری را برای خود ذخیره کنید.
Upgrade

Exchange
این قسمت در زمان نگارش این مقاله Coming soon است و هنوز چیزی از آن منتشر نشده است.Exchange

برای دریافت توکن 🎁رایگان ایردراپ Toon Nation اینجا کلیک کنید

لیست معتبر ایرداپ‌های معتبر

در دنیای ارزهای دیجیتال، ایردراپ‌ها یکی از روش‌های محبوب برای جذب کاربران جدید و توزیع توکن‌های جدید هستند. در این قسمت لیست ایردراپ‌های معتبر شامل پروژه‌هایی است که از سوی جامعه کریپتو و کارشناسان شناخته شده تایید شده‌اند ما برای شما معرفی کرده‌‌ایم.

جمع بندی
با پیوستن به ایردراپ Toon Nation، نه تنها می‌توانید سکه جمع آوری کنید و کسب درآمد داشته باشید، بلکه می‌توانید عضوی از یک جامعه دوستانه و پویا باشید که در آن با افراد همفکر ارتباط برقرار می‌کنید و با هم به سوی موفقیت گام برمی‌دارید. در این مقاله سعی کردیم ایردراپ تون نیشن را به طور کامل توضیح دهیم و مراحل بازی را آموزش دهیم. همچنین، دیگر ایرداپ های جدیدی که ما در وبلاگ کافه ارز به آن پرداخته‌ایم می‌توان به ایردراپ Cyber Base، ایردراپ Cat Gold Miner، ایردراپ BUMP، ایردراپ Matchain، ایردراپ دات کوین، ایردراپ w-coin، ایردراپ گیمیتی اشاره کرد. برای آموزش بیشتر پیشنهاد می‌شود به مقاله آن‌ها در وبلاگ کافه ارز مراجعه کنید.

4.5/5 - (2 امتیاز)

نویسنده

الهه فلاحتی نویسنده

مطلب را به اشتراک بگذارید

#

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *