یودمی (Udemy) چیست؟

امروزه راه‌های زیادی برای آموزش و یادگیری وجود دارد. مدرسه، دانشگاه و کلاس‌های آموزشی راه‌هایی هستند که بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرند. اما یکی از بهترین و راحت‌ترین راه‌های یادگیری و آموزش، کلاس های آنلاین هستند. شما با استفاده از آموزش های آنلاین در هر مکانی و در هر زمانی می‌توانید به یادگیری بپردازید. تصور کنید در ۷ روز هفته به صورت ۲۴ ساعته در هر جای جهان به یک تیم نامحدود از مدرسان متخصص در هر زمینه‌ای دسترسی داشته باشید! این «متخصصان» موضوعات خود را با زبانی ساده و عملی برای شما توضیح می دهند. یودمی (Udemy) با اتصال دانش آموزان در سرتاسر جهان به بهترین مربیان، افراد را در رسیدن به اهداف خود و دنبال کردن رویاهای خود یاری می‌کند.با خرید اشتراک سایت های خارجی میتوانید بهتزرین دوره های را تهیه کنید.

یودمی (Udemy) چیست؟

با استفاده از منابع یادگیری آنلاین و دستورالعمل‌های یودمی (Udemy)، هرکس، در هر نقطه، می‌تواند مهارت‌های خود را به دست آورد و زندگی خود را معنادار کند. Udemy معتقد است که بهترین معلمان جهان همیشه در کلاس‌های درس یافت نمی‌شوند. مدرسان یودمی از هر کشوری آمده‌اند و دوره‌هایی را با بیش از 60 زبان در هر موضوع ارائه می‌دهند. مربیان Udemy شور و اشتیاق دارند که دانش خود را به اشتراک بگذارند و به دانشجویان کمک کنند. آن‌ها کارشناسانی هستند که برای ارائه به‌روزترین مطالب در زمینه‌های خود فعالیت می‌کنند. آن‌ها فوق العاده صبور هستند و بدون هیچ شکایتی درس را برای شما تکرار می کنند.

Udemy دارای بیش از 30 میلیون دانشجو و 50،000 مدرس از 190 کشور جهان است. یودمی یک بستر یادگیری آنلاین برای بزرگسالان و دانشجویان است. شما با خرید دوره های Udemy می‌توانید آموزش‌های مربوط به حرفه خود را یاد بگیرید و از آن برای بهبود شغل خود استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: سایت‌ آموزش آنلاین رایگان

پرداخت در سایت Udemy

بررسی دوره های یودمی

Udemy یک سایت یادگیری آنلاین با ارائه بیش از 100000 دوره است. این دوره ها توسط مدرسانی از سراسر جهان برگزار می‌شود. پیش از خرید دوره های Udemy بهتر است با انواع دوره های یودمی آشنا شوید. یودمی دوره‌های خود را در دسته‌های زیر ارائه می‌دهد:

  • توسعه: در این دسته دوره‌هایی مانند توسعه وب، پایتون، #C و جاوا اسکریپت قرار می‌گیرند.
  • کسب و کار: در این دسته دوره‌هایی مانند آنالیز مالی، سرمایه گذاری، مدیریت پروژه و معاملات سهام قرار می‌گیرند.
  • بازاریابی: در این دسته دوره‌هایی مانند بازاریابی اینستاگرام، بازاریابی دیجیتال، نوشتن مقاله و استراتژی بازاریابی قرار می‌گیرند.
  • IT و نرم‌افزار: در این دسته دوره‌هایی مانند امنیت سایبری، سیسکو، امنیت شبکه و هک قرار می‌گیرند.
  • توسعه شخصی: در این دسته دوره‌هایی مانند اعتماد به نفس، انرژی درمانی ، حافظه و هوش هیجانی قرار می‌گیرند.
  • طراحی: در این دسته دوره‌هایی مانند فتوشاپ، طراحی گرافیک، مدل سازی 3 بعدی و اتوکد قرار می‌گیرند.
  • عکاسی: در این دسته دوره‌هایی مانند عکاسی، فیلم‌برداری، ویرایش ویدئو و ویرایش عکس قرار می‌گیرند.
  • موسیقی: در این دسته دوره‌هایی مانند آواز خواندن، موسیقی الکترونیکی، ابزار صفحه کلید و تولید موسیقی قرار می‌گیرند.

Udemy ابتدا از شما می خواهد تا علایق خود را مشخص کنید، این محدود به 8 دسته مشخص شده است. در مرحله بعد، از شما می‌خواهد كه زیر گروه‌های خود را انتخاب كنید و آموزش ببینید.

در Udemy تبدیل به یک مربی شوید

علاوه بر خرید دوره های Udemy ، شما می توانید در یودمی اطلاعات و مهارت‌های خود را در اختیار دانش‌آموزان قرار دهید و به کسب درآمد از Udemy بپردازید. شما می توانید به جامعه فعال مدرسین Udemy بپیوندید و دوره‌های خود را ایجاد کنید، دوره‌های خود را به فروش بگذارید و به افراد کمک کنید مهارت‌های جدید یاد بگیرند. برای این کار ابتدا باید:

۱. دوره خود را برنامه‌ریزی کنید: موضوع مورد نظرتان را انتخاب کنید و سخنرانی‌های خود را در Google Docs ، Microsoft Excel یا نوت‌بوک مورد علاقه خود برنامه‌ریزی کنید. شما باید روش مورد نظر خود را آموزش دهید، حتی می‌توانید دوره‌هایی را به چندین زبان ایجاد کنید و به دانشجویان بیشتری در آموزش کمک کنید. Udemy با دوره‌های رایگان در مورد چگونگی ساخت دوره به شما کمک می کند.

۲. فیلم خود را ضبط کنید: پس از برنامه‌ریزی دوره شما باید یک فیلم آموزشی پر کنید. اولین فیلم دوره خود را از خانه یا هر کجا که هستید فیلمبرداری کنید و برای یودمی ارسال کنید.

۳. ایجاد تعامل: برای دانش‌آموزان خود پیام‌های خوش‌آمدید بنویسید و به سوالات آن‌ها پاسخ دهید. از آزمون‌ها، تمرین‌ها و تکالیف را برای ایجاد تعامل استفاده کنید.

خرید دوره های Udemy

هزینه دوره های Udemy

پیش از خرید دوره های Udemy با هزینه دوره های یودمی آشنا شوید. هزینه هر دوره در یودمی با توجه به کمیت و کیفیت اطلاعات به اشتراک گذاشته شده متفاوت است. شما می توانید دوره ها را بر اساس طبقه‌بندی زیر جستجو کنید:

  • موضوع
  • زیرمجموعه
  • سطح (همه، مبتدی، متوسط، متخصص)
  • زبان (در حال حاضر دوره‌ها در بیش از 20 زبان ارائه می‌شود!)
  • قیمت (رایگان یا پرداخت شده)
  • ویژگی‌ها (به عنوان مثال زیرنویس‌ها، آزمون‌ها، برنامه‌نویسی)
  • رتبه‌بندی (3-5 ستاره)
  • مدت زمان (برخی دوره‌ها 17+ ساعت است)

قیمت دوره‌ها با توجه به نحوه انتخاب فیلترهای بالا متفاوت است. یودمی 30 روز ضمانت برگشت پول را به شما ارائه می‌دهد. اگر شما از هر دوره‌ای راضی نیستید، به هر دلیلی، آن‌ها پول شما را پس می‌دهند که این یک مزیت محسوب می‌شود.

خرید در Udemy

روش های پرداخت در سایت Udemy

بسته به موقعیت مکانی و حساب Udemy شما که در کدام کشور ثبت شده است، روش‌های پرداخت شما می‌تواند موارد زیر را شامل شود:

۱. یودمی کارت‌های اعتباری مانند ویزا کارت و مستر کارت را می‌پذیرید. پی پال (PayPal) یک روش پرداخت پشتیبانی شده برای خرید دوره های Udemy در اکثر کشورها است.

3-پرداخت‌های نقدی و نقل و انتقالات بانکی گزینه‌ای برای دانشجویان در چندین کشور مختلف آمریکای لاتین، برخی از کشورهای اروپا و آسیا است.

4-فروشگاه برنامه اپل و Google Play، شما می‌توانید دوره‌هایی را با استفاده از اپلیکیشن یودمی خریداری کنید که از سیستم پرداخت اپل یا Google Play بسته به دستگاه شما استفاده می‌کند. از آنجا که برنامه‌های تلفن همراه از سیستم‌های پرداخت Apple و Google استفاده می‌کنند ، گزینه‌های پرداخت بیشتری هم ممکن است در دسترس باشد.

نحوه خرید دوره های Udemy

پس از انتخاب دوره یودمی مورد نظر خود، برای خرید دوره های Udemy نیاز به داشتن کارت اعتباری یا حساب بین‌المللی خواهید داشت. با استفاده از خدمات خرید با ویزا کارت و مستر کارتو یاخرید با پی پال می‌توانید نسبت به پرداخت در سایت Udemy اقدام کنید.

4.6/5 - (23 امتیاز)

نویسنده

تیم تحریریه کافه ارز نویسنده

مطلب را به اشتراک بگذارید

#

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *