وبلاگ

/

/

۵ روش طلایی برای کسب درآمد از بازی پابجی (PUBG)

۵ روش طلایی برای کسب درآمد از بازی پابجی (PUBG)

۱۱ فروردین ۱۴۰۲

کسب درآمد از بازی پابجی در ایران

کسب درآمد از بازی پابجی: این روزها کسب و کارهای آنلاین از محبوبیت زیادی برخوردار است و از این رو روش‌های زیادی برای پرداخت ارزی بین المللی و کسب درآمد ارزی به وجود آمده است. یکی از روش‌های هیجان‌انگیز کسب درآمد دلاری و ارزی، بازی‌های آنلاین است. بازی پابجی (PUBG) یکی از معروف‌ترین بازی‌ها در سراسر جهان است و تصور کنید چقدر می‌تواند خوب باشد اگر بتوانید از بازی پابجی درآمد دلاری کسب کنید؟ در این مطلب از وبلاگ کافه ارز به شما نشان خواهیم داد که چگونه از بازی پابجی کسب درآمد کنید، پس اگر پابجی باز هستید و دوست دارید از این مهارت خود کسب درآمد نیز داشته باشید تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید. علاوه بر این، اگر می‌خواهید با انواع روش های نقد درامد ارزی آشنا شوید، به وبسایت کافه ارز مراجعه کنید.

۵ روش کسب درآمد از بازی پابجی

روش‌های مختلفی برای کسب درآمد از بازی های آنلاین و آفلاین وجود دارد. بازی پابجی (PUBG) یکی از پرمخاطب‌ترین و محبوب‌ترین بازی‌های آنلاین در هر دو پلتفرم اندروید و iOS است که با چندین روش می‌توان از آن به کسب درآمد ارزی پرداخت.
بازی Prince of Persia، یک سه‌گانه نوستالژی و محبوب از گیمرها، که آخرین نسخه آن توسط یوبیسافت استودیو به نام “Prince of Persia: The Lost Crown” در تاریخ 28 دی ماه منتشر خواهد شد.

چطور می توان از پابجی پول درآورد

بیشتر بخوانید: نقد کردن درآمد گیمرها

۱. یک کانال یوتیوب بازی راه اندازی کنید

اگر یک گیمر حرفه‌ای هستید، راه‌اندازی یک کانال یوتیوب گیمینگ می‌تواند راهی برای کسب درآمد دلاری باشد. گیمرهای زیادی در یوتیوب وجود دارند که به راحتی هزاران دلار درآمد کسب می‌کنند. راه‌اندازی کانال یوتیوب یکی از بهترین و ساده‌ترین راه‌های کسب درآمد از بازی پابجی است.

حتی اگر در پابجی یا هر بازی دیگری بازیکن حرفه‌ای نیستید، می‌توانید با ساخت ویدیوهای بامزه از بازی و خنداندن بینندگان خود یا انجام چالش‌های دیگر دنبال‌کنندگان زیادی را جذب کنید. شما باید چیزهای جدیدی را در ویدیوهای یوتیوب خود امتحان کنید و آن‌ها نباید برای دنبال‌کنندگان شما خسته‌کننده باشند.

مراحل راه‌اندازی کانال یوتیوب بازی

  • اولین قدم این است که یک کانال یوتیوب ایجاد کنید و سپس شروع به آپلود ویدیو کنید.
  • سپس باید از ۱۰۰۰ دنبال‌کننده و ۴۰۰۰ ساعت زمان تماشا عبور کنید تا از کانال یوتیوب خود از طریق تبلیغات درآمد کسب کنید.
  • شروع به تولید محتوای با کیفیت کنید و بازدید ویدیوهای خود را با رشد خود بهبود بخشید (استفاده از یک دوربین DSLR خوب، نورپردازی و غیره برای این کار توصیه می‌شود اما می‌توانید در ابتدا با گوشی هوشمند خود شروع کنید).
  • تعامل یکی از مهم‌ترین عوامل برای کسب درآمد از یوتیوب است که هر چه بیشتر مخاطبان خود را درگیر کنید، یوتیوب بیشتر شما را به صورت رایگان تبلیغ می‌کند. بنابراین سعی کنید با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید.
  • همچنین بازاریابی، زمانی که تازه شروع کرده‌اید بسیار مهم است؛ اما نیازی به بازاریابی پولی نیست، فقط می‌توانید لینک ویدیوهای خود یا لینک کانال خود را در فیسبوک، اینستاگرام یا هر رسانه اجتماعی دیگر به اشتراک بگذارید.
  • سعی کنید یک تصویر کوچک قابل کلیک و جالب بسازید تا مردم را ترغیب کند تا روی ویدیوی شما کلیک ‌کنند و این باعث بهبود تعداد کلیک و همچنین زمان تماشای شما می‌شود.

راه‌های کسب درآمد از بازی پابجی در یوتیوب

برای کسب درآمد از بازی پابجی از طریق یوتیوب ، وقتی به ۱۰۰۰ دنبال‌کننده و ۴۰۰۰ ساعت زمان تماشا رسیدید، می‌توانید از کانال خود از طریق تبلیغات درآمد ارزی کسب کنید.

بازاریابی وابسته: اگر محصولات عالی را پیدا کردید که فکر می‌کنید همه علاقمندان به بازی باید از آن استفاده کنند، می‌توانید فقط یک پیوند به آن محصول از آمازون بدهید و کمیسیون دریافت کنید و برای تبدیل شدن به یک وابسته در آمازون باید ابتدا به عنوان یک Amazon Affiliate در آمازون ثبت‌نام کنید.

بیشتر بخوانید : کسب درامد از سایت G2G

ساخت یوتیوب پابجی

بیشتر بخوانید: سایت های کسب درآمد از بازی های آنلاین

سوپر چت: هر زمان که پخش زنده‌ای را شروع می‌کنید، مردم می‌توانند مقداری پول در قالب Superchat به شما اهدا کنند تا نظر یا کامنت آن‌ها برجسته شود و شما بتوانید به آن پاسخ دهید.

کمک مالی: می‌توانید حساب Paytm خود را در توضیحات اضافه کنید و می‌توانید از مردم بخواهید که مقداری پول به شما اهدا کنند.

عضویت پولی: هنگامی که می‌خواهید تعداد زیادی مشترک داشته باشید، می‌توانید از بینندگان خود درخواست کنید که اگر می‌خواهند ویدیوی شما را ببینند، می‌توانند با دادن این مبلغ به شما عضو کانال‌تان شوند.

این‌ها برخی از راه‌های کسب درآمد از پابجی از طریق یوتیوب بود. به طور کلی در این روش:

سرمایه‌گذاری اولیه: الزامی نیست

زمان لازم: ۱ تا ۳ ساعت در روز

بازده مورد انتظار پس از ۱ سال: صفر تا ۱۵۰۰ دلار در ماه (بسته به بینندگان و مشترکین شما).

تجهیزات مورد نیاز: دوربین خوب، نورپردازی، هدفون، و … (همچنین می‌توانید ویدیو را حتی با گوشی هوشمند خود بسازید).

۲. شرکت در مسابقات آنلاین

اگر به هر دلیلی نمی‌خواهید ویدیوی خود را در یوتیوب یا هر پلتفرم دیگری آپلود کنید، دومین راه برای کسب درآمد از بازی پابجی، شرکت در مسابقات آنلاین است. پلتفرم‌های زیادی وجود دارد که می‌توانید فقط با بازی در مسابقات آنلاین پابجی درآمد کسب کنید که برخی از این پلتفرم‌ها Playerzone یا Pubg Battle Earn هستند. این پلتفرم‌ها براساس تعداد کشتن دیگران در بازی به شما پول پرداخت می‌کنند و شما باید با پر کردن ایمیل، نام کاربری در پابجی و شماره تلفن خود، حساب پابجی خود را به این برنامه‌ها متصل کنید. برای ثبت‌نام در این تورنمنت‌ها ابتدا باید هزینه ورودی را پرداخت کنید؛ سپس می‌توانید با هر کشتن در مسابقه بازی کنید و درآمد کسب کنید.

هزینه ورودی معمولا بسیار کم است و درآمدی بین ۵ تا ۵۰۰ دلار برای برنده شدن در این تورنومنت‌ها به شما داده می‌شود. توصیه ما این است که اگر به تازگی وارد بازی‌های چند نفره مانند COD و پابجی شده‌اید، برای کسب درآمد این راه را انتخاب نکنید. اما اگر بتوانید به راحتی ۴ تا ۵ بازیکن را در یک مسابقه بکشید، حداقل هزینه ورود شما می‌تواند پوشش داده شود و حتی می‌توانید سود کسب کنید.

مراحل شروع کسب درآمد از مسابقات پابجی

  • برنامه‌های مسابقات پابجی مانند Playerzone یا Pubg Battle earn را دانلود کنید.
  • حساب پابجی خود را با اضافه کردن مشخصاتی همچون نام کاربری، آدرس ایمیل، شماره تلفن و … تکمیل کنید، سپس باید مبلغی در این برنامه برای دادن هزینه ورودی پرداخت کنید.
  • سپس شما فقط باید خوب بازی کنید، هر تعداد بازیکن را که می‌توانید بکشید و پول دریافت کنید.
  • یک روش پرداخت آنلاین که به آن دسترسی دارید انتخاب کرده و پول خود را از اپلیکیشن برداشت کنید.
  • وقتی تازه شروع می‌کنید، بدیهی است که مسابقات با هزینه ورودی پایین شروع کنید و بدیهی است که آن‌ها مبلغ کمی به شما خواهند داد، اما می‌توانید مهارت‌های بازیکنان را در آن برنامه ببینید تا بتوانید حدس بزنید که آیا می‌توانید مانند بازیکنانی که وارد آن می‌شوند، به مسابقات با هزینه ورودی بالاتر بروید یا خیر. مسابقات ممکن است نیاز به مهارت‌های خوبی داشته باشند.

    ۳. اکانت پابجی خود را بفروشید

اگر زمان زیادی برای انجام بازی‌ها ندارید، می‌توانید حساب پابجی خود را بفروشید و از این راه به کسب درآمد از بازی پابجی بپردازید. بله، شما می‌توانید فقط با فروش حساب پابجی خود درآمد کسب کنید، اما اکانت شما باید ارزش آن را داشته باشد، یعنی شما باید بسیاری از مراحل را باز کرده باشید و Rp شما باید بالا باشد، سپس می‌توانید از حساب پابجی خود درآمد کسب کنید. پلتفرم‌های زیادی مانند G2G و PlayerAuctions وجود دارد که می‌توانید حساب پابجی خود را در آن‌ها بفروشید. در اینجا شما فقط باید حساب خود را برای فروش لیست کنید و منتظر خریدار باشید. بدیهی است همان‌طور که گفته شد حساب شما باید ارزش داشته باشد تا کسی آن را خریداری کند.

فروش اکانت پابجی

بیشتر بخوانید : 7 تا از بهترین بازی های بیت کوین

مراحل فروش اکانت پابجی

  • اول از همه، بررسی کنید که آیا حساب شما واقعا ارزش دارد؟ آیا حساب شما چیز متفاوتی دارد؟ سپس آن را برای فروش بگذارید.
  • پس از تجزیه و تحلیل حساب خود، آن را در G2G یا PlayerAuctions فهرست کنید و قیمت را با توجه به قیمت بازار و حساب خود برای فروش قرار دهید.
  • قبل از فروش اکانت خود، می‌توانید فقط با پر کردن نام کاربری و رمز عبور توسط هر ضبط کننده صفحه (اسکرین رکوردر)، یک ویدیو از باز کردن حساب پابجی خود بسازید تا آن را با خریدار به اشتراک بگذارید و همچنین مدرکی خواهید داشت که این نام کاربری من است و این رمز عبور من است.
  • سپس پرداخت را در حساب پی پال خود یا هر روش پرداخت دیگری که در آنجا پذیرفته شده است دریافت کنید.
  • اطمینان حاصل کنید که قبل از فهرست کردن حساب پابجی خود باید یک حساب در پی پال یا هر سیستم انتقال پرداخت بین‌المللی دیگری باز کنید زیرا تأیید حساب شما ۳ تا ۵ روز طول می‌کشد.

۴. یک وبلاگ راه اندازی کنید

می‌توانید از وبلاگ‌نویسی درآمد زیادی کسب کنید و هیچ محدودیتی برای کسب درآمد از بازی پابجی از طریق وبلاگ نویسی وجود ندارد؛ به جز این‌که باید بدانید چگونه از وبلاگ‌نویسی کسب درآمد کنید. شما می‌توانید یک وبلاگ بازی راه‌اندازی کنید یا می‌توانید بازی‌های پولی و … را تبلیغ کنید. بخش‌های زیادی در رابطه با بازی وجود دارد که می‌توانید در آن‌ها وبلاگ ایجاد کنید. وبلاگ چیزی نیست جز انتقال دانش خود به افرادی که به خواندن و دانستن علاقه دارند. همچنین می‌توانید از وبلاگ‌های بازی دیگر در اینترنت الهام بگیرید. برای راه‌اندازی یک وبلاگ برای خرید دامنه، به مقداری سرمایه‌گذاری نیاز دارید و سپس می‌توانید شروع به ارسال مقالات در وبلاگ خود کنید و می‌توانید پس از دریافت ترافیک در وبلاگ خود از آن درآمد کسب کنید.

مراحل راه اندازی وبلاگ و کسب درآمد

  • برای راه‌اندازی وبلاگ باید هاست و دامنه بخرید.
  • سپس وبلاگ خود را در وردپرس راه‌اندازی کنید و شروع به آپلود مقالات کنید.
  • برای رشد وبلاگ خود باید سئو، بازاریابی محتوا و چند استراتژی را یاد بگیرید.
  • سپس می‌توانید از طریق تبلیغات گوگل، بازاریابی و بسیاری از راه‌های دیگر از آن درآمد کسب کنید.
  • اما قبل از کسب درآمد از وبلاگ مشکلاتی پیش روی شما قرار دارد زیرا این روش کسب درآمد سریع نیست و برای کسب درآمد از آن به زمان و هزینه نیاز دارد.

سرمایه گذاری اولیه: خرید هاست و دامین

مهارت‌های مورد نیاز: نوشتن محتوا، سئو

زمان لازم: ۲ تا ۵ ساعت در روز

بازگشت مورد انتظار ۱ سال: صفر تا ۱۰۰۰ دلار بسته به تخصص و مهارت شما

۵. از گیمر به یک بازیکن تیمی محبوب تبدیل شوید

 

اگر شما یک بازیکن حرفه‌ای در پابجی هستید و می‌توانید یک بازیکن تیمی خوب باشید می‌توانید چند بازیکن محبوب را وارد تیم خود کنید. شما باید به چنین بازیکنانی ایمیل بزنید و باید با آن‌ها ارتباط برقرار کنید و مهارت‌های بازی خود را به نمایش بگذارید.

درامد از pubg با فروش اکانت

پباید نشان دهید که چقدر خوب می‌توانید بازی کنید و سپس از آن‌ها بخواهید که چند مسابقه را با آن‌ها انجام دهند. پس از آن زمانی که آن‌ها آن ویدیو را در کانال یوتیوب خود آپلود کنند، به تدریج محبوب خواهید شد. سپس می‌توانید با راه‌اندازی کانال یوتیوب یا آپلود ویدیوهای خود در اینستاگرام، مهارت‌های بازی خود را به‌صورت جداگانه نشان دهید. این می‌تواند به شما کمک کند تا شروع به کسب درآمد از بازی پابجی کنید و همچنین می‌تواند به وبلاگ شما برای افزایش بازدید کمک کند.

این نه تنها به شما کمک می‌کند تا محبوب شوید، بلکه روابط شما را با بسیاری از گیمرهای محبوب ایجاد می‌کند و آن‌ها می‌توانند در کنار شما به عنوان یک گیمر بسیار مفید باشند؛ چرا که آن‌ها می‌توانند شما را راهنمایی کنند. این نیز بهترین راه برای کسب درآمد از پابجی است.

سخن آخر

این ۵ راه برای کسب درآمد از بازی پابجی بود. از نظر ما، راه اندازی یک کانال یوتیوب، راه‌اندازی یک وبلاگ و تبدیل شدن به یک دوست با یک گیمر محبوب، این سه راه، بهترین و قابل اعتمادترین راه برای کسب درآمد از بازی پابجی هستند. حتی شما می‌توانید با کمک این پلتفرم‌ها و رسانه‌ها حرفه خود را بسازید و اگر می‌خواهید به‌سرعت درآمد دلاری داشته باشید، می‌توانید اکانت پابجی خود را بفروشید و در مسابقات شرکت کنید. این‌ها همچنین راه‌های واقعی برای کسب درآمد از پابجی هستند اما پول زیاد و درآمد مستمری برای شما به همراه نخواهد داشت.

نظر شما درباره این روش های کسب درآمد از بازی پابجی چیست ؟ اگر شما هم درآمد دلاری از سایت‌های خارجی دارید و برای نقد کردن آن با مشکل مواجه هستید، می‌توانید درآمدهای ارزی خود را با استفاده از خدمات نقد درآمد ارزی در وب‌سایتکافه ارز، به ریال تبدیل کنید.

4.7/5 - (22 امتیاز)

نویسنده

تیم تحریریه کافه ارز نویسنده

مطلب را به اشتراک بگذارید

#

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *