وبلاگ

/

/

آموزش کامل بازی گیمیتی(Gamety) 🪂 ایردراپ تلگرامی GTY

آموزش کامل بازی گیمیتی(Gamety) 🪂 ایردراپ تلگرامی GTY

۵ خرداد ۱۴۰۳

دنیای بازی رو متحول کن و جایزه بگیر! با ایر دراپ گیمیتی وارد فضای بازی و کسب درآمد شو!

ایردراپ گیمیتی (Gamety) یک فرصت طلایی برای عاشقان بازی است که با شرکت در این رویداد هیجان‌انگیز، می‌توانند توکن $GTY رو به عنوان پاداش دریافت کنند. $GTY سوخت اصلی گیمیتی، یک پلتفرم فوق‌العاده با بیش از ۳۰ تا بازی جذاب و سرگرم‌کننده است.
اما این فقط یه داستان ساده راجع به جمع کردن توکن نیست! با شرکت در گیمیتی، شما عملاً در یک حرکت بزرگ و تاریخ‌ساز سهیم می‌شوید که مرزهای بازی رو جابجا می‌کند و برای کاری که دوست دارید (بازی کردن) پاداش می‌گیرید و ‌می‌توانید کسب درآمد دلاری را تجربه کنید!

برای کسب رایگان توکن بازی گیمیتی، کافی است از طریق این لینک وارد ربات بازی Gamety شوید.

کسب درآمد ایردراپ GTY

بازی گیمیتی چیست؟

بازی گیمیتی یک پلتفرم بازی فوق‌العاده با بیش از ۳۰ بازی جذاب و راحت است که به شما امکان می‌دهد با بازی کردن، توکن $GTY به دست آورید. در این پلتفرم، ۱۷،۵۰۰،۰۰۰ توکن $GTY (معادل ۱.۷۵٪ از کل موجودی) برای بردن وجود دارد که از طریق روش‌های مختلفی قابل دریافت است.

گیمیتی یک پلتفرم بازیِ نوآورانه‌ است که با ارائه بازی‌های جذاب و سرگرم‌کننده، یک تجربه جدید از بازی را به شما ارائه می‌کند. اما چیزی که گیمیتی را از بقیه پلتفرم‌های بازی متمایز می‌کند، سیستم “بازی برای کسب درآمد” یا “Play-to-Earn” است.
با شرکت در بازی‌های گیمیتی، می‌توانید توکن‌های $GTY رو به عنوان جایزه دریافت کنید. $GTY سوخت اصلی پلتفرم گیمیتیه و کاربردهای مختلفی دارد، از جمله:
شرکت در بازی‌ها: برای شرکت در بعضی از بازی‌های گیمیتی نیاز به توکن $GTY دارید.
خرید آیتم‌های درون بازی: می‌تونید با توکن‌های $GTY، آیتم‌های مختلفی رو توی بازی‌ها بخرید و به این ترتیب، تجربه‌تون رو از بازی ارتقا بدید.
معاوضه با ارزهای دیجیتال یا پول نقد: می‌توانید توکن‌های $GTY رو به صرافی‌های ارز دیجیتال ببرید و آنها را با ارزهای دیگر مثل ارز دیجیتال بیت‌کوین یا ارز دیجیتال اتریوم معاوضه کنید. همچنین می‌توانید توکن‌های $GTY رو به صورت مستقیم به پول نقد تبدیل کنید.
در ادامه روش‌ها و مراحل شرکت در بازی گیمیتی را معرفی خواهیم کرد.

نقد درامد دلاری

چهار مرحله اصلی برای شرکت در ایر دراپ گیمیتی و کسب توکن $GTY وجود دارد:

مرحله 1:مشت بزن و جایزه بگیر(Punch2Earn)

حجم ایردراپ: ۸،۰۰۰،۰۰۰ توکن $GTY
در این مرحله، شما با بازی Punch2Earn که یک بازی کلیکی جذاب و هیجان‌انگیز است، توکن $GTY به دست می‌آورید. در واقع، با مشت زدن به یک شخصیت به اسم Fighter Fang، توکن بدست خواهید آورد.
نحوه انجام بازی:
دوستانتون رو جمع کنید و با هم متحد باشید.
به صورت شخصیت فایتر فانگ مشت بزنید.
توکن های ایر دراپ $GTY رو به دست بیاورید.
علاوه بر این، با دعوت دوستانتان به تلگرام گیمیتی، امتیاز بگیرید و در لیدربورد بالا برید.
نکته: این برنامه در حال حاضر در مرحله بتا است، اما شما می‌توانید شروع به استخراج $GTY کنید و بعداً به نسبت 1 به 1 آنها را تبدیل کنید.
واضح است که قطعا هرچه بیشتر بازی کنید، توکن بیشتری به دست می‌آورید!

مرحله 2: دعوت کن و جایزه بگیر(invite to earn)

حجم ایردراپ: 1،000،000 توکن $GTY + جایزه نقدی
در این مرحله، با دعوت دوستانتان به تلگرام گیمیتی، توکن $GTY و جایزه نقدی دریافت می‌کنید.
نحوه انجام بازی:
از لینک دعوت مخصوص خودتان برای دعوت دوستانتان استفاده کنید.
وقتی دوستانتان با لینک شما ثبت نام کنند و بازی رو شروع کنند، شما بر اساس تعداد دوستانی که دعوت کرده‌اید، توکن $GTY به دست می‌آورید.

مرحله 3: بازی کن و جایزه بگیر(play to airdrop)

حجم ایردراپ: 250،000 توکن $GTY
در این مرحله، با شرکت در چالش‌های هیجان انگیز بازی مبارزه ای متا فایتر، می‌توانید در لیدربورد بدرخشید و توکن $GTY به دست بیاورید. در این این بخش، با شرکت در بازی‌های مبارزه‌ای مهیج MetaFighter می‌توانید توکن $GTY بگیرید. هر چه در این بازی بهتر باشید و امتیاز بالاتری کسب کنید، شانس بیشتری برای بردن جایزه دارید. فراموش نکنید که برای افزایش کارایی‌تان، شخصیت غیرقابل تعویض (NFT) مبارز خودتان را آماده کنید.
نحوه انجام بازی:

  • در چالش های متافایتر شرکت کنید.
  • مهارت‌هایتان را تقویت کنید و رقابت کنید.
  • شانس بردن بخشی از جایزه توکن‌های $GTY رو به دست بیاورید.
  • نکته: همانطور که گفتیم، برای به حداکثر رساندن پتانسیل خودتان، حتما NFT مبارزه‌تان را آماده کنید!

برای کسب رایگان توکن بازی گیمیتی، کافی است از طریق این لینک وارد ربات بازی Gamety شوید.

بازی گیمیتی چیست

مرحله 4: پست کن و جایزه بگیر(post to airdrop)

حجم ایردراپ: 5،000،000 توکن $GTY
در این مرحله، با پست گذاشتن در مورد گیمیتی در توییتر و استفاده از هشتگ‌های خاص، می‌توانید توکن $GTY به دست بیاورید.
نحوه انجام بازی:
در مورد گیمیتی در توییتر پست بگذارید.
از هشتگ‌های مختلف مانند #Gamety; #GametyAirdrop; @gametyio; $GTY استفاده کنید.
صفحه توییتر گیمیتی را دنبال کنید.
هرچه پست شما بیشتر دیده شود و تعامل بیشتری داشته باشد، XP بیشتری برای لیدربورد به دست می‌آورید.

نکات مهم:

  • برای حداکثر میزان دیده شدن و تعامل، پستی که گذاشته‌اید را تبلیغ کنید.
  • رتبه‌بندی روزانه خودتان را در جدول رده‌بندی Keani در https://kacky.gg/leaderboard ببینید.
  • امتیاز XP شما برای لیدربورد یا جدول رده بندی بر اساس تعداد بازدید، لایک، ریپلای، ریتوییت و نقل قول همراه با ریتوییت محاسبه می‌شود.
  • امتیاز شما در جدول رده‌بندی ایردراپ گیمیتی، بر اساس تعداد بازدیدها، لایک‌ها، کامنت‌ها، ریتوییت‌ها و ریتوییت‌های نقل قول از پست شما در توییتر محاسبه می‌شود.

هر تعامل امتیاز مشخصی دارد که به شرح زیر است:
10 بازدید: 1 امتیاز
1 لایک: 10 امتیاز
1 کامنت: 20 امتیاز
1 ریتوییت: 30 امتیاز
1 ریتوییت نقل قول: 40 امتیاز
پس هر چه تعاملات بیشتری با پست شما در توییتر انجام شود، امتیاز شما هم بیشتر شده و در جدول رده‌بندی جایگاه بهتری پیدا می‌کنید.

مرحله 5: سهام‌گذاری کن و جایزه بگیر (Stake to Airdrop):

جایزه کل: ۲،۵۰۰،۰۰۰ توکن $GTY
اگه طرفدار بازی Metal Fighter هستید، این بخش برای شماست! توکن‌های $MF خودتان رو سهام‌گذاری یا استیک کنید و به طور غیرفعال، در طول دوره ایردراپ، توکن‌های $GTY بگیرید.
هر چه مدت زمان سهام‌گذاری یا استیک شما بیشتر باشد، توکن‌های $GTY بیشتری به دست می‌آورید.
به خاطر داشته باشید که هر کیف پول فقط یک بار می‌تواند سهام‌گذاری کند. اگر می‌خواهید توکن‌های $MF بیشتری را در استخر سهام‌گذاری بریزید، باید از یک کیف پول دیگر استفاده کنید.
با شرکت در برنامه‌های ایردراپ گیمیتی، هم از این اکوسیستم حمایت می‌کنید و هم به دنیای پول درآوردن از بازی‌های Play-to-Earn 2.0 وارد می‌شوید.

بازی های ایردراپ گیمیتی

انواع بازی های ایردراپ گیمیتی

همانطور که گفتیم، ایردراپ گیمیتی بیش از 30 بازی مختلف برای کسب توکن‌های GTY دارد که در ادامه قرار است به برخی از آنها اشاره کنیم. در واقع، شما با شرکت در هر یک از این بازی‌ها می‌توانید سکه بیشتری جمع کنید. برخی از این بازی‌ها عبارت‌اند از:

  • بازی Clash run
  • بازی Hero Tower
  • بازی Stack Paint
  • بازی Castle Crushers
  • بازی Havoc jump

نحوه شرکت در بازی مشت بزن و جایزه بگیر

یکی از بازی‌های شناخته شده و اصلی این ایردراپ، مشت بزن و جایزه بگیر است. مسابقه بوکس گیمیتی یک فرصت عالی برای طرفداران این بازی بوده که با شرکت در یک مسابقه هیجان‌انگیز، توکن‌های $GTY رو به عنوان جایزه دریافت کنند. این مسابقه به صورت آنلاین برگزار می‌شود و برای شرکت در آن، فقط کافی است چند قدم ساده را دنبال کنید:
مرحله اول: به کانال تلگرام گیمیتی بپیوندید
اولین قدم برای شرکت در مسابقه، پیوستن به کانال تلگرام گیمیتی است. در این کانال، می‌توانید اطلاعات بیشتری در مورد مسابقه، نحوه بازی و جوایز دریافت کنید.
مرحله دوم: مشت بزن و امتیاز جمع کن
بعد از اینکه به کانال تلگرام گیمیتی پیوستید، وقت آن است که مشت بزنید و امتیاز جمع کنید! در این مسابقه، شما باید با ضربه زدن، سوایپ کردن و مشت زدن روی صفحه گوشیتون، امتیاز جمع کنید. هر چه بیشتر مشت بزنید، امتیاز بیشتری می‌گیرید و به جایزه 8 میلیون دلاری $GTY نزدیک‌تر می‌شوید.
مرحله سوم: دوستانتان را دعوت کنید و امتیاز بیشتری بگیرید
یک راه دیگر برای افزایش امتیازتان، دعوت از دوستانتان است. در واقع، برای هر دوستی که به این مسابقه دعوت می‌کنید، امتیاز بیشتری دریافت می‌کنید. پس هر چی تعداد دوستانتان بیشتر باشد، شانس بیشتری برای برنده شدن دارید. همچنین، دیگر بازی که اخیرا تلگرام رونمایی که بازی همستر کامبت هست که برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این بازی به مقاله آن مراجعه کنید.

آینده و چشم انداز بازی گیمیتی

شاید الان به این فکر می‌کنید که ضربه زدن به صفحه گوشی باعث شکستن آن و یک قبض تعمیر حسابی می‌شود. اما نگران نباشید، چون بازی گیمیتی به همه چیز فکر کرده است!
گیمیتی یک روش نوآورانه برای بازی‌های ضربه زدن با انگشت دارد که طوری طراحی شده تا به گوشی شما آسیب نزند و در عین حال حس یه مشت واقعی رو به شما بدهد. پس با خیال راحت ضربه بزنید و نگران شکستن صفحه گوشیتون نباشید.
اما هدف گیمیتی از این کار چیست؟
هدف اصلی گیمیتی، فقط و صرفا دیدن یک عالمه گیمر مشت‌زن در دنیا نیست. هدف اصلی این مسابقه، ساختن یک جامعه پرشور از بازیکنان حرفه‌ای است. گیمیتی با تشویق رقابت دوستانه و به اشتراک گذاری در شبکه‌های اجتماعی، در حال آماده‌سازی یک محیط عالی برای بازی‌های ضربه زدن با انگشت یا کلیکی فرهم می‌کند. در واقع، این بازی جایی است که بازیکن‌ها می‌توانند با هم ارتباط برقرار کنند، رقابت کنند و در نهایت، با لذت بردن از بازی، بتوانند ارز دیجیتال به دست بیاورند.
این روش نوآورانه چه تأثیری روی آینده دارد؟
پلتفرم‌های با مدل «بازی کن و درآمد کسب کن» مثل گیمیتی، آینده‌ای رو رقم می‌زنند که در آن بازی کردن، بیشتر از یک سرگرمی ساده‌ست. با ترکیب ارز دیجیتال با بازی، پلتفرم‌هایی مثل گیمیتی صنعت بازی را دموکراتیزه می‌کنند و به بازیکن‌ها این فرصت را می‌دهند که از وقت و تلاش خودشان، درآمد واقعی کسب کنند.
پس همین الان به جمع گیمیتی بپیوندید و از بازی کردن و کسب درآمد لذت ببرید!

لیست معتبر ایرداپ‌های معتبر

در دنیای ارزهای دیجیتال، ایردراپ‌ها یکی از روش‌های محبوب برای جذب کاربران جدید و توزیع توکن‌های جدید هستند. در این قسمت لیست ایردراپ‌های معتبر شامل پروژه‌هایی است که از سوی جامعه کریپتو و کارشناسان شناخته شده تایید شده‌اند ما برای شما معرفی کرده‌‌ایم.

جمع بندی

گیمیتی، یک پلتفرم جذاب است که توسط تیم برنده جایزه متا فایتر ساخته شده، دروازه‌های جدیدی از بازی و سرگرمی رو به روی شما می‌گشاید.
بیش از 30 بازی جذاب و راحت در انتظار شماست تا با غرق شدن در دنیای هیجان‌انگیز گیمیتی، اوقات فراغت خودتان رو به بهترین شکل ممکن بگذرانید.
اما گیمیتی فقط یه سرگرمی ساده نیست! با سیستم نوآورانه Play-to-Earn 2.0، شما میتونید با بازی کردن، توکن $GTY به دست بیارید و از این توکن ها برای خرید آیتم های درون بازی، ارتقای شخصیت و حتی تبدیل به پول نقد استفاده کنید!
برخلاف سایر بازی‌های کسب درآمد (Play-to-Earn)، گیمیتی اولویت را بر سرگرمی پایدار و پاداش‌های عادلانه می‌گذارد. این یعنی شما می‌توانید بدون نگرانی از صرف زمان و انرژی زیاد، از بازی کردن لذت ببرید و در عین حال، به خاطر تلاشتان پاداش هم دریافت کنید.

همچنین، دیگر بازی یا ایردراپ تلگرامی که امروزه سرو صدا به پا کرده می‌توان بهایردراپ w-coinاشاره کرد. برای آموزش بیشتر پیشنهاد می‌شود به مقاله آن‌ها در وبلاگ کافه ارز مراجعه کنید.

برای کسب رایگان توکن بازی گیمیتی، کافی است از طریق این لینک وارد ربات بازی Gamety شوید.

4.7/5 - (4 امتیاز)

نویسنده

رضا دلاوری نویسنده

مطلب را به اشتراک بگذارید

#

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *