وبلاگ

/

/

ایردراپ Flock.io 🪂صرافی معتبر okx

ایردراپ Flock.io 🪂صرافی معتبر okx

۱۶ خرداد ۱۴۰۳

ایردراپ Flock.io: ایردراپ‌ها به‌عنوان روشی نوپا و رایگان می‌توانند موجب درآمد دلاری شده و امکان کسب درآمد را برای کاربران فراهم کنند. یکی از این ایردراپ جدید پروژه Flock.io است که به علت سرمایه‌گذاری صرافی معتبر okx قابل اعتماد و معتبر است.
این پروژه حدود 6 میلیون دلار سرمایه از سرمایه‌گذاران مختلف مثل اوکی‌اکسچنج دریافت کرده و این صرافی اکانت توییتر آن را فالو کرده است.
در ادامه با ما همراه باشید تا مراحل انجام Task های این ایردراپ معتبر را قدم به قدم به شما آموزش دهیم تا کسب درآمد دلاری را تجربه کنید.

درباره پلتفرم ایردراپ Flock.io

ایردراپ Flock.io :FLock یک پلتفرم جدید و هیجان‌انگیز است که به شما امکان می‌دهد در کنار دیگران، مدل‌های هوش مصنوعی بسازید و به خاطر خلاقیت و همکاری‌تان، پاداش دریافت کنید.
در واقع، این یک پلتفرم تریدینگ هوش مصنوعی است که با استفاده از توکن آن می‌توانید در آن استیک کنید و کارهای مختلف انجام دهید.
لازم به ذکر است که این پروژه در حال حاضر در مرحله Test net و بتا قرار دارد و شما نیز می‌توانید به صورت کاملا رایگان با انجام Task های آن، جزو کسانی باشید که پاداش دریافت می‌کنند.

همچنین، اگر به دنبال ایردراپ دیگری برای کسب درآمد هستید ما به شما همستر کامبت معرفی می‌کنیم که امروزه طرفدار زیادی بین کاربران پیدا کرده است، برای کسب اطلاعات بیشتر به مقاله آن در وبلاگ کافه ارز مراجعه کنید.

با FLock چه کارهایی می‌توانید انجام دهید؟

همکاری در ساخت هوش مصنوعی: با افراد دیگر در سراسر جهان برای ساخت مدل‌های هوش مصنوعی جدید و نوآورانه همکاری کنید.
به اشتراک گذاشتن ایده‌ها: ایده‌های خود را برای مدل‌های هوش مصنوعی با دیگران به اشتراک بگذارید و از نظرات آنها برای بهبود کارتان استفاده کنید.
کسب پاداش: برای مشارکت‌های ارزشمند خود در پلتفرم FLock، امتیاز دریافت کنید و از این امتیازها برای دریافت پاداش‌های مختلف مانند ایردراپ و مزایای اکوسیستم FLock استفاده کنید.
اخبار و اطلاعات مرتبط با این پروژه را می‌توانید از طریق کانال توییتر آن دریافت کنید.

آموزش ایردراپ Flock.io قدم به قدم

در اولین مرحله باید با استفاده از لینک آن وارد سایت شوید.
سپس task هایی وجود دارد که با انجام دادن آنها می‌توانید امتیاز دریافت کنید. در ادامه هر کدام از آنها را توضیح خواهیم داد.

 

Connect your wallet: همانطور که از اسم آن مشخص است، در این قسمت باید ولت خود را به سایت وصل کنید. برای این کار یکی از ولت‌ها مثل متامسک انتخاب کرده و با انجام تاییدیه، مراحل را پشت سر بگذرانید. اگر این کار را درست انجام داده باشید آدرس ولت شما در بالای سایت نمایان می‌شود.

Connect your discord account: در این قسمت باید اکانت دیسکورد خود را متصل کنید.

Join our Discord and acquire a Flockie Role: در این قسمت باید با استفاده از گزینه join وارد صفحه دیسکورد Flock شوید و با کلیک بر روی اموجی‌ اول مراحل verify شما انجام شود.

Connect your Twitter account: در این قسمت هم باید اکانت توییتر خود را با دادن دسترسی به این سایت متصل کنید.

Follow @flock_io on Twitter: در این قسمت شما با کلیک بر روی گزینه مورد نظر باید اکانت توییتر این ایردراپ را دنبال کنید.

Broadcast a Tweet about flock_io: در این قسمت باید یک توییت راجع به پلتفرم Flock در توییتر بزنید و شما باید با کلیک بر روی گزینه join now مراحل آن را پشت سر بگذرانید.

Connect your Telegram account: در این قسمت هم باید اکانت تلگرام خود را به سایت وصل کنید. برای این کار باید شماره تلفن خود را وارد کرده و سپس تلگرام را باز کنید و پیام ارسالی را تایید کنید.

Join Flock.io community om Telegram: در این قسمت باید وارد کانال تلگرام شده و روی گزینه Join کلیک کنید.
BNB explorer badge: در این قسمت باید با ربات چت کنید و امتیاز بگیرید. برای این کار روی گزینه earn now کلیک کنید و با پرسیدن چند سوال با ربات چت کنید و در نهایت هم گزینه verify را کلیک کنید.
BTC explorer: در اینجا باید همانند قسمت قبل با ربات چت کنید. برای مثال، می‌توانید با پرسیدن چند سوال از آن با ربات چت کنید.

نقد درامد دلاری

لیست معتبر ایرداپ‌های معتبر

در دنیای ارزهای دیجیتال، ایردراپ‌ها یکی از روش‌های محبوب برای جذب کاربران جدید و توزیع توکن‌های جدید هستند. در این قسمت لیست ایردراپ‌های معتبر شامل پروژه‌هایی است که از سوی جامعه کریپتو و کارشناسان شناخته شده تایید شده‌اند ما برای شما معرفی کرده‌‌ایم.

جمع بندی
در قسمت‌های بالا، مرحله به مرحله نحوه شرکت در ایردراپ Flock.io را توضیح دادیم. با توجه به موارد گفته شده، این ایردراپ می‌تواند موجب سوددهی شود و از اعتبار خوبی برخوردار است.
توجه داشته باشید که در هنگام متصل کردن کیف‌پول، از کیف پولی استفاده کنید که موجودی نداشته باشد و کیف پول اصلی شما نباشد. همچنین، دیگر بازی یا ایردراپ تلگرامی که امروزه سرو صدا به پا کرده می‌توان به ایردراپ w-coin،ایردراپ گیمیتی، ایردراپ یس کوین اشاره کرد. برای آموزش بیشتر پیشنهاد می‌شود به مقاله آن‌ها در وبلاگ کافه ارز مراجعه کنید.

4.4/5 - (8 امتیاز)

نویسنده

الهه فلاحتی نویسنده

مطلب را به اشتراک بگذارید

#

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *