وبلاگ

/

/

خرید اکانت نتفلیکس (Netflix)

خرید اکانت نتفلیکس (Netflix)

خرید اکانت نتفلیکس (Netflix): با خدمات خرید اکانت نتفلیکس در کافه ارز می‌توانید نسبت به خرید اشتراک نتفلیکس اقدام نمایید. یکی از بزرگ‌ترین شبکه‌های نمایش خانگی در دنیا نتفلیکس است که کار آن نشان دادن محتوای تصویری است. تمام کسانی که به فیلم و سریال‌های روز دنیا علاقه دارند حتما تا به حال با این شبکه آشنا شده‌اند و علاقه دارند تا با خرید حساب نتفلیکس به تمامی فیلم و سریال‌های روز این شبکه دسترسی داشته باشند. خرید نتفلیکس نیاز بهپرداخت ارزیدارد. شما این امکان را خواهید داشت که با خدماتخرید از سایت های خارجی در کافه ارز نسبت بهخرید اشتراک سایت های خارجی از جمله خرید اکانت Netflix اقدام کنید.

نتفلیکس چیست؟

نتفلیکس چیست؟

نتفلیکسیک شرکت آمریکایی تولید و اشتراک گذاری فیلم های سینمایی و سریال است. با خرید اکانت نتفلیکس (Netflix) به آرشیو بزرگ هزاران فیلم، سریال، انیمیشن و مستند یکی از بزرگ‌ترین سرویس‌های استریم آنلاین در دنیا دسترسی خواهید داشت. نتفلیکس مشهورترین سرویس استریم محتوای ویدیویی است که در سال ۱۹۹۷ در کالیفرنیا به عنوان شرکت آنلاین اجاره DVD راه‌اندازی شد و در سال ۲۰۰۷ به سرویس استریم آنلاین تبدیل شد. سریال‌های همچچون خانه پوشالی (House of Cards)، پیکی بلایندرز (Peaky Blinders)، برکینگ بد (Breaking Bad) یا تاریک (Dark) از این سرویس پخش شده‌اند. در حال حاضر نتفلیکس بیش از ۲۰۹ میلیون مشترک در سراسر دنیا دارد و تنها تعداد بسیار معدودی از کشورها در فهرست تحریم آن قرار دارند که ایران نیز یکی از این کشورها است. خرید اکانت پرمیوم نتفلیکس در ایران تنها با استفاده از VPN و داشتن کارت اعتباری یا حساب بین‌المللی امکان پذیر است. اکانت رایگان نتفلیکس یا همان اکانت ترایال نتفلیکس برای کاربران این سرویس در دسترس است که مدت زمان آن یک ماهه است و پس از آن باید نسبت به خرید Netflixاقدام کنید. نتفلیکس ۳ طرح مختلف را برای خرید اشتراک ارائه می‌دهد:

  • اکانت ساده (Basic)
  • اکانت استاندارد (Standard)
  • اکانت پریمیوم (Premium)

که تفاوت آن‌ها در تعداد دستگاه‌های قابل استفاده با هر اشتراک و کیفیت پخش است. نتفلیکس بر روی دستگاه‌های مختلفی همچون کنسول‌های بازی، تلویزیون‌های هوشمند، ویندوز، موبایل و تبلت قابل استفاده است.

بیشتر بخوانید: نحوه خرید گیفت کارت نتفلیکس

خرید اکانت پرمیوم نتفلیکس چه امکاناتی به شما می‌دهد؟

خرید اکانت پرمیوم نتفلیکس چه امکاناتی به شما می‌دهد؟

  • دسترسی به آرشیو بزرگ بهترین سریال‌های و فیلم‌های روز دنیا
  • دسترسی به برنامه های شبکه ABC، FOX، CBS، NBC، WB، AMC
  • تماشای فیلم و سریال با کیفیت ULTRA HD و 4K
  • قابل استفاده بر دستگاه‌های متعدد
  • پیشنهاد هوشمند فیلم، سریال، انیمیشن یا مستند بر اساس علایق و تاریخچه
  • پروفایل اختصاصی کودکان
  • قابلیت نظارت والدین و اعمال دسترسی محدود

انواع اکانت نتفلیکس

انواع اکانت نتفلیکس

۳ طرح برای خرید اکانت نتفلیکس و حق اشتراک وجود دارد که شما بسته به نیاز خود می‌توانید یکی از این سه طرح را انتخاب کنید:

اکانت Basic

  • هزینه ماهیانه ۸.۹۹ دلار
  • قابلیت پخش ویدیو با کیفیت SD
  • قابلیت اتصال تنها یک دستگاه به صورت همزمان
  • قابلیت نمایش نامحدود فیلم و سریال
  • امکان لغو اشتراک در هر زمان

اکانت Standard

  • هزینه ماهیانه ۱۳.۹۹ دلار
  • قابلیت پخش ویدیو با کیفیت HD
  • اتصال دو دستگاه به صورت همزمان به یک اکانت
  • قابلیت نمایش نامحدود فیلم و سریال
  • امکان لغو اشتراک در هر زمان

اکانت Premium

  • هزینه ماهیانه ۱۷.۹۹ دلار
  • قابلیت پخش ویدیو با کیفیت HD و Ultra HD
  • اتصال چهار دستگاه به صورت همزمان به یک اکانت
  • قابلیت نمایش نامحدود فیلم و سریال
  • امکان لغو اشتراک در هر زمان
بیشتر بخوانید: کسب درآمد با تماشای فیلم

نحوه خرید اکانت ترایال نتفلیکس

نحوه خرید اکانت ترایال نتفلیکس

شما می‌توانید با خرید ویزا کارت مجازی ۵ دلاری از کافه ارز، اکانت تریال نتفلیکس را به تعداد نامحدود بخرید اما باید بدانید که برای هر بار خرید این نوع اکانت رایگان نتفلیکس ، نیاز به یک ایمیل جدید دارید. همچنین شما می‌توانید خرید اکانت پرمیوم نتفلیکس را به کافه ارز بسپارید تا با کمترین هزینه یک دوره یک ماهه اکانت Trial را در اختیار داشته باشید.

پیش از خرید اکانت Netflix باید در وب‌سایت آن به نشانی www.netflix.com ثبت نام کرده و یک حساب کاربری ایجاد کنید. پس از آن برای خرید نتفلیکس در وب‌سایت کافه ارز ثبت نام کرده و اطلاعات اکانت خود را وارد کنید. کافه ارز با سال‌های تجربه در زمینه پرداخت‌های بین‌المللی از جمله خدمات خرید اشتراک سایت های خارجی همچون خرید اکانت Netflixرا به کاربران خود ارائه می‌دهد.
خرید اشتراک نتفلیکس چه مزایایی دارد؟

خرید اشتراک نتفلیکس چه مزایایی دارد؟

اگر شما هم از طرفداران فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا هستید، نتفلیکس دنیای موردعلاقه شما است‌. با ورود به این شبکه خانگی می‌توان به آرشیو بزرگی از آثار سینمایی و سریالی در دنیا دست یافت که برای این شبکه ساخته شده‌اند‌. اما خرید نتفلیکس و داشتن یک اشتراک نتفلیکس به غیر از دسترسی به این آثار مزایای دیگری نیز دارد که کافه ارز برای شما در زیر به تعدادی از آن‌ها اشاره کرده و تصمیم شما مبنی برخرید اشتراک نتفلیکس را قطعی می‌کند. با اشتراک این برنامه می‌توانید به راحتی دانلود فیلم نتفلیکس را انجام دهید.

نیازی به دانلود نیست

با خرید اشتراک نتفلیکس و عضو شدن در این سایت دیگر نیازی به دانلود فیلم‌ها و سریال‌ها ندارید و با خریدNetflixمی‌توانید وقت خود را برای دانلود صرفه‌جویی کنید. هم‌چنین ممکن است برای بسیاری از آثار سریالی و یا سینمایی محدودیت قانونی برای دانلود وجود داشته باشد اما از طریق استریم کردن دیگر نیازی به دانلود نیست. البته پس از خرید نتفلیکس، برای نگاه کردن و داشتن اشتراک نتفلیکس باید اینترنت پر سرعت داشته باشید.

کیفیت بالای فیلم ها

تمامی کسانی که به دیدن فیلم‌ها و سریال‌ها علاقه دارند، دوست دارند تا کیفیت بالایی از آن‌ها را مشاهده کنند. در نتفلیکس این امکان آماده شده است و می‌توانید تمامی آرشیو را به صورت فول اچ دی تماشا کنید. هم‌چنین اگر خرید اشتراک نت فلیکس را برای یک تلویزیون فول اچ دی یا 4K انجام دهید نیز، کیفیت بهتری را در اختیار خواهید داشت‌.

دسترسی نامحدود

همان‌طور که گفتیم نتفلیکس یک آرشیو بسیار بزرگ از فیلم و سریال است که هر روز نیز بر تعداد آن‌ها افزوده خواهد شد‌. پس شما می‌توانید برای تمام عمر خود فیلم و سریال برای تماشا کردن داشته باشید و هر روز نیز تنوع در آن ایجاد کنید. این کار با خرید اکانت پرمیوم نتفلیکس انجام خواهد شد که در ادامه متن شما را با آن آشنا خواهیم کرد.

اشتراک گذاری اکانت

می‌توان پس از خرید نتفلیکس، یک اکانت نتفلیکس را بر روی چند دستگاه باهم داشت. از این طریق شما می‌توانید در زمان مسافرت از طریق لپ‌تاپ یا گوشی خود نیز فیلم تماشا کنید. هم‌چنین اعضای دیگر خانواده نیز می‌توانند فیلم‌ها و سریال‌های شما را تماشا کرده و از مزایای این حساب بهره‌مند شوند.

البته این موضوع تنظیمات خاص خود را به همراه دارد. در هنگام خرید یک حساب حتما باید این گزینه را فعال کنید که نیاز دارید از این اکانت بر روی چند دستگاه استفاده کنید.

نسخه اصلی فیلم ها به همراه زیرنویس

فیلم ‌و سریالی که در این شبکه قرار می‌گیرد دقیقا همان محتوایی است که توسط شرکت سازنده تولید شده و به همین دلیل از نسخه اصلی فیلم در اختیار شما است‌. هم‌چنین می‌توان از طریق ترفندهای خاص و استفاده از افزونه‌های گوگل کروم، به این سایت زیرنویس فارسی نیز اضافه کرد که دیدن فیلم‌ها را برای فارسی زبانان بسیار راحت می‌کند. پس اگر نگرانی درباره زبان اصلی بودن فیلم‌ها دارید می‌توانید آن را فراموش کنید.

نحوه خرید اکانت نتفلیکس چگونه است؟

نحوه خرید اکانت نتفلیکس چگونه است؟

بعد از اینکه درباره مزایای خرید اشتراک Netflix دانستیم، معمولا بیشتر افراد ترغیب خواهند شد تا یکی از این حساب‌ها را برای خود داشته باشند. اما چون نتفلیکس یک سایت خارجی است، پس خرید اکانت نت فلیکس متفاوت از افتتاح حساب در هر سایت ایرانی است. برای خرید نتفلیکس، سایت Netflix را در گوگل جستجو کنید.

این موضوع را نیز به خاطر داشته باشید که شما با آی پی ایرانی نمی‌توانید وارد این سایت شوید. بعد از ورود گزینه Join Free for a Month را انتخاب کنید. در اینجا Free به معنای رایگان نوشته شده است اما تقریبا رایگان است و نتفلیکس برای یک ماه هزینه ۲ دلار را دریافت خواهد کرد. بعد از انجام مراحل تنظیمات مختلف برای حساب خود، وارد درگاه پرداخت خواهید شد. در این مرحله شما نیاز به ویزا کارت و یا مستر کارت خواهید داشت.

بسیاری از ایرانیان نمی‌توانند داخل ایران این دو کارت اعتباری را داشته و از آن‌ها استفاده کنند. به همین دلیل می‌توانید با خدمات خرید از سایت های خارجی در کافه ارز نسبت به خرید اشتراک سایت های خارجی از جمله خرید اکانت Netflix اقدام کنید. خرید Netflixبا خدمات کافه ارز به آسانی امکان‌پذیر است.

آموزش خرید اکانت نتفلیکس تصویری

شما می‌توانید خرید اکانت نتفلیکس را از روی وب‌سایت، اپلیکیشن یا کانال آن در تلویزیون‌های کابلی انجام دهید. برای این کار کافی است مراحلی که در ادامه گفته شده است را انجام دهید.

مهم نیست چه دستگاهی استفاده می‌کنید، همواره می‌توانید در سایت نتفلیکس حساب کاربری ایجاد کنید. حتی اگر برای اولین بار است که اکانت ایجاد می‌کنید، می‌توانید حساب یک ماهه رایگان دریافت کنید. علیرغم وجود حساب یک ماهه رایگان و عدم نیاز به خرید اکانت نتفلیکس باز هم باید اطلاعات کارت اعتباری یا سایر روش‌های پرداخت مانند پی پال یا کارت نتفلیکس خود را وارد کنید. اگر عضویت خود را قبل از پایان یک ماه رایگان لغو کنید، مبلغی از حساب شما کسر نخواهد شد. قبل از به پایان رسیدن مهلت یک ماهه، یک ایمیل برای شما ارسال خواهد شد.

آموزش خرید اکانت نتفلیکس تصویری

  • روی دکمه Join Free for a Month کلیک کنید.

با کلیک روی این دکمه از چند صفحه عبور کرده و وارد فرآیند ثبت نام برای خرید اکانت نتفلیکس خواهید شد.

  • روی See the Plans کلیک کنید.

کلیک روی این عبارت می‌توانید گزینه‌ها و طرح‌های موجود و همچنین توضیح مختصر و اطلاعات مربوط به قیمت هر کدام از طرح‌های خرید اکانت نتفلیکس را ببینید.

خرید اکانت نتفلیکس (Netflix)

  • بعد از انتخاب طرح، روی دکمه Continue کلیک کنید.

برای خرید نتفلیکس باید بدانید که نتفلیکس سه طرح دارد که می‌توانید یکی از آن‌ها را انتخاب کنید:

پایه (Basic): با خرید اکانت نتفلیکس ساده می‌تواند آن را روی یک دستگاه تماشا کنید. اگر اکانت خود را دیگران به اشتراک نمی‌گذارید می‌توانید اکانت ساده را خریداری کنید که البته شامل ویدیوهای اچ دی نمی‌شود.

استاندارد (Standard): می‌توانید همزمان ویدیوهای اچ دی را روی دو دستگاه تماشا کنید. اگر پسورد خود را با فرد دیگری به اشتراک می‌گذارید می‌توانید همزمان از ویدیوهایی با کیفیت اچ دی بهره‌مند شوید.

پریمیوم (Premium): همزمان چهار نفر می‌توانند چهار کانال مختلف را با کیفیت فوق اچ دی تماشا کنند.

  • حساب کاربری جدید ایجاد کنید.

آدرس ایمیل و پسورد جدید را در فیلدهای مشخص شده وارد کرده و روی دکمه Continue کلیک کنید.

خرید نتفلیکس

  • گزینه پرداخت را انتخاب کنید.

برای خرید اکانت نتفلیکس گزینه‌های موجود روی صفحه، نمایش داده می‌شوند:

– نتفلیکس کارت‌های اعتباری شناخته شده و همچنین کارت‌های بدهی با لوگوی ویزا کارت، مستر کارت، آمکس و دیسکاور را می‌پذیرد.

– در آمریکا و سایر کشورها می‌توانید از پی پال برای پرداخت هزینه اکانت نتفلیکس استفاده کنید. پی پال این امکان را به شما می‌دهد که با استفاده از حساب بانکی خود و همچنین کارت اعتباری، پرداخت آنلاین انجام دهید.

– اگر کارت اعتباری یا پی پال ندارید، در بسیاری از کشورها می‌توانید از گیفت کارت‌های نتفلیکس استفاده کنید. این گیفت کارت‌ها در بسیاری از فروشگاه‌ها وجود دارند و از قبل شارژ شده‌اند.

در صورت نیاز به کارت اعتباری بین‌المللی برای خرید اکانت نتفلیکس ، می‌توانید از خدمات خرید از سایت های خارجی در کافه ارز نسبت به خرید اشتراک سایت های خارجی از جمله خرید اکانت پرمیوم نتفلیکس اقدام کنید.

  • مشخصات پرداخت خود را وارد کنید.

دستورالعمل‌ها را برای وارد کردن مشخصات پرداخت (یا وارد کردن اطلاعات ورود پی پال خود) دنبال کنید.

  • خرید نتفلیکس شما به به اتمام رسید و عضویت نتفلیکس شما آغاز شد.

روی Start Membership کلیک کرده تا حساب شما ایجاد شود. حالا می‌توانید در فیلم‌ها و سریال‌ها و شوهای تلویزیونی بگردید و برنامه‌های مورد علاقه خود را پیدا کنید.

خرید اشتراک نتفلیکس

نتیجه گیری:

خرید نتفلیکس و خرید اشتراک نتفلیکس یکی از هیجان‌انگیزترین و بهترین کارهایی است که به همه علاقمندان به فیلم و سریال پیشنهاد می‌شود. شما می‌توانید خرید اشتراک نت فلیکس را در کافه ارز انجام داده و آن را به اطرافیان خود که عاشق فیلم و سریال هستند هدیه دهید. شما می‌توانید به تمامی خدمات مبنی بر خرید اشتراک نتفلیکس در کافه ارز دسترسی داشته و این کار را بدون هیچ زحمت و استرسی و با مقرون و به صرفه‌ترین قیمت‌ها انجام دهید.

5/5 - (1 امتیاز)

نویسنده

ghazal hamzeh نویسنده

مطلب را به اشتراک بگذارید

#

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *