وبلاگ

/

/

بهترین سایت های عرضه اولیه سکه (ICO) در سال ۲۰۲۱

بهترین سایت های عرضه اولیه سکه (ICO) در سال ۲۰۲۱

۲۶ مرداد ۱۴۰۰

عرضه اولیه کوین یا Initial Coin Offering که به صورت مخفف ICO نوشته می‌شود، به معنی این است که یک سری افراد روی یک پروژه که هنوز راه اندازی نشده سرمایه گذاری می‌کنند. نکته حائز اهمیت در ICO این است که یک پروژه ارز دیجیتال خود را در همان عرضه اولیه نشان می‌دهد، چون هر چقدر توکن آن بتواند بیشتر جذب سرمایه داشته باشد، پروژه نیز قادر است طرح های خود را به بهترین شکل ممکن پیش ببرد. در کافه ارز تمام خدمات پرداخت ارزی انجام می‌شود و شما می‌توانید خرید و فروش ارز دیجیتال را خیلی ساده و اتوماتیک انجام دهید. عرضه اولیه سکه (ICO) یک نوع سرمایه‌گذاری جمعی روی پروژه‌های آغاز نشده است که رمز ارزهای جدید را وارد بازار می‌کند اما همیشه باید به یاد داشت که همه پروژه‌های ICO معتبر نبوده و امکان کلاهبرداری و اسکم هم در آن‌ها وجود دارد؛ چون هیچ قانونی بر این نوع جذب سرمایه نظارت ندارد.

بهترین سایت های عرضه اولیه سکه ۲۰۲۱

تعداد زیادی سایت در دنیا وجود دارد که به صورت اختصاصی روی حوزه رمز ارزها خصوصا پروژه‌های آینده تمرکز دارند. شما می‌توانید با مراجعه به این سایت‌ها و وبلاگ‌ها، پروژه مورد نظر خود برای سرمایه‌گذاری را انتخاب کنید.

بیشتر بخوانید: عرضه اولیه سکه یا ICO چیست

۱. سایت Coinschedule

این سایت یکی از اولین و معتبرترین پرتال‌های لیست عرضه اولیه سکه و ارز دیجیتال در جهان است که پیوستن به پروژه‌های ICO را برای مردم آسان کرده است.

۲. وبلاگ ICO Watch List

بهترین سایت های عرضه اولیه سکه

یکی از بهترین سایت های عرضه اولیه سکه که پلتفرم آن میزبان تعداد زیادی از توکن‌های ارزهای دیجیتال قابل اعتماد و پروژه های عرضه اولیه سکه است و سرمایه‌گذار می‌تواند از بین آنها انتخاب کند. این وبلاگ به صورت مستمر لیست رمز ارزها و توکن‌ها را آپدیت کرده تا بازدیدکنندگان و کارآفرینان حوزه بلاکچین که به دنبال سرمایه‌گذاری در فازهای محتلف پروژه‌ها هستند، از آخرین پروژه‌ها مطلع باشند.

۳. وبلاگ Foundco

وبلاگ فاندیکو یک فهرست جامع از بهترین عرضه‌های اولیه سکه آینده، حال و گذشته ارائه می‌دهد که هر کدام دارای امتیاز و تحلیل هستند. این وبلاگ با بهره‌گیری از سال‌ها تجربه، کاتالوگی از معتبرترین ICO‌ها فراهم کرده استو

۴. وبلاگ Eidoo

یکی دیگر از بهترین سایت‌ های عرضه اولیه سکه که ساده، منعطف، مملو از امکانات و مبتنی بر اتریوم، استاندارد ERC20 و قراردادهای EVM است و سیستمی برای سرمایه‌گذاری روی توسعه و امنیت، مقیاس‌پذیری و رشد بلندمدت توکن‌ها ارائه می‌دهد.

۵. وب سایت Crypto Radar

کریپتو رادار هم یک وبلاگ پیشرو و مجله آنلاین است که به موضوعات مربوط به ارزهای دیجیتال و نشریات مرتبط در مطبوعات می‌پردازد. در این وبلاگ موضوعاتی مانند بلاک چین، عرضه اولیه سکه، بیت کوین، اتریوم، لایت کوین، ریپل و موضوعات متنوع دیگر پوشش داده می‌شوند.

۶. وب سایت Baserank

امن‌ترین مکان برای یافتن اطلاعات مربوط به ارزهای دیجیتال. برای به دست آوردن اطلاعات معتبر و جدید، وبلاگ این سایت را مطالعه کنید.

بهترین سایت های عرضه اولیه سکه

۷. سایت Kyber Network

سایت Kyber Network یکی از بهترین سایت‌ های عرضه اولیه سکه است که سیستمی جدید جهت معاوضه و تبدیل ارزهای دیجیتال را فراهم می‌کند.

۸. پادکست The Bad Crypto Podcast

بهترین پادکست بیت کوین دنیا که به موضوعات مربوط به بلاک چین، ارزهای دیجیتال، اتریوم، عرضه اولیه سکه، آلت کوین‌ها، فین تک و پول دیجیتال می‌پردازد. این پادکست توسط متخصص اینترنت، جوئل کام و متخصص بازاریابی، تراویس رایت تهیه می‌شود. این پادکست درک مبحث ارزهای دیجیتال را برای افراد مبتدی و مشتاقان ورود به این حوزه، ساده می‌کند.

۹. وب سایت ICO Insider

یکی دیگر از بهترین سایت های عرضه اولیه سکه که اخبار معتبر و قابل اعتماد در مورد ارزهای دیجیتال ارائه کرده و خوانندگان را با آخرین تحولات این صنعت آشنا کرده و بر تغییرات سریع اکوسیستم‌های بلاک چین تاکید دارد. آنها رهبران حوزه بلاکچین را گرد هم آورده تا بینش انحصاری بر آخرین ترندها و نوآوری‌ها در بلاکچین و ارزهای دیجیتال را فراهم کنند.

۱۰. وب سایت Uncloak.io

آینده شناسایی تهدیدات سایبری که توسط متخصصان حوزه امنیت سایبری و بلاکچین EOS ایجاده شده و کسب و کارها را یک گام جلوتر از هکرها قرار می‌دهد.

نظر شما درباره بهترین سایت های عرضه اولیه سکه چیست؟ آیا تا به حال در پروژه‌های عرضه اولیه سکه شرکت کرده‌اید؟ تجربه شما از این پروژه‌ها چیست؟ در صورتی که قصد ورود به حوزه ارزهای دیجیتال را دارید می‌توانید پس از تحقیق، ارز مورد نظر خود را از قسمت خرید و فروش اتوماتیک ارزهای دیجیتال در کافه ارز خریداری کنید.

به این مقاله امتیاز دهید

نویسنده

تیم تحریریه کافه ارز نویسنده

مطلب را به اشتراک بگذارید

#

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *