وبلاگ

/

/

ایردراپ معتبر و سودآور Time Farm 🪂| آموزش بازی تلگرامی تایم فارم

ایردراپ معتبر و سودآور Time Farm 🪂| آموزش بازی تلگرامی تایم فارم

۲۱ خرداد ۱۴۰۳

ایردراپ Time Farm: بعد از لیست شدن ارز نات کوین، ایردراپ‌ها سروصدای زیادی به پا کرده‌اند و استقبال کاربران از بازی‌های تلگرامی رفته رفته بیشتر شد. همانطور که می‌دانید، ایردراپ‌ها با انجام یک سری کارها مثل ماین کردن، کلیک کردن روی صفحه و یا انجام برخی وظایف به شما توکن پاداش می‌دهند.
در این مقاله قرار است یکی از همین ایردراپ‌ها به‌نام Time Farm را به شما معرفی کنیم. اگر شما هم به دنبال یک ایردراپ معتبر و ساده برای سوددهی هستید، این ایرداپ معتبر که تیم اتریوم آن را پشتیبانی می‌کند را از دست ندهید.

برای دریافت توکن رایگان 🎁ایردراپ Time Farm اینجا کلیک کنید


نام ایرداپآدرس باتروش کسب توکنشخصیت/نهاد اعتبار بخشنسخه وبزمان لیست شدن
تایم فارملینکماینحمایت کمپانی LabroX و صرافی بای بیتنامشخص

معرفی ایردراپ Time Farm تایم فارم

ایردراپ تایم فارم (Time Farm) به تازگی لانچ شده و توانسته اعتبار زیادی را کسب کند. در اصل، مهم‌ترین ویژگی آن، سادگی و راحتی در انجام مراحل است.
از آنجایی که قرار نیست وقت زیادی را صرف تایم فارم کنید و چندان سخت و پیچیده هم نیست، استفاده از آن به‌عنوان یک راه کسب درآمد دلاری توصیه می‌شود.
از مهم‌ترین مواردی که باعث اعتبار آن شده، حمایت صرافی Bybit از بازی تلگرامی تایم فارم است. همچنین، شرکت معتبر chronoTech این ایردراپ را منتشر کرده است.

لازم به ذکر است که در همین مدت کوتاه و در زمان نگارش این مقاله، ایردراپ تایم فارم توانسته بیش از 1700000 کاربر را به خود جذب کند.

همچنین، اگر به دنبال ایردراپ دیگری برای کسب درآمد هستید ما به شما همستر کامبت معرفی می‌کنیم که امروزه طرفدار زیادی بین کاربران پیدا کرده است، برای کسب اطلاعات بیشتر به مقاله آن در وبلاگ کافه ارز مراجعه کنید.

آموزش بازی ایردراپ Time Farm (تایم فارم) قدم به قدم

این بازی از 3 قسمت اصلی تشکیل شده که در ادامه به طور کامل به آن می‌پردازیم.
ابتدا باید از طریق لینک تلگرامی بازی وارد ربات شوید و بازی را start کنید.

برای دریافت توکن 🎁رایگان ایردراپ Time Farm اینجا کلیک کنید

سپس با انتخاب گزینه Open app و سپس Lunch مراحل اولیه بازی را مثل تصویر زیر پشت سر می‌گذارید.

بخش Home

در قسمت اصلی بازی ایردراپ Time Farm یعنی Home، باید با کلیک بر روی گزینه start شروع به جمع آوری توکن کنید. در واقع، با این کار توکن بازی را Farm می‌کنید. توجه داشته باشید که هر 4 ساعت یکبار باید وارد بازی شده و مجدد روی گزینه start کلیک کنید و فرایند ماین کردن را شروع کنید.

بخش Tasks

در قسمت تسک، باید با انجام برخی وظایف مختلف مثل فالو کردن اکانت توییتر، دنبال کردن چنل تلگرامی و … توکن بازی را جمع آوری کنید.

بخش Fren

این قسمت یکی دیگر از بخش‌های مهم بازی است. در اصل، در اینجا با دعوت کردن دوستان خود می‌توانید توکن بیشتری جمع آوری کنید. به طور کلی، 20% از سکه‌های کسانی که دعوت کرده‌اید، به شما تعلق می‌گیرد.
یکی از مهم‌ترین نکات دعوت از دوستان این است که تا 3 یا 4 لایه بعد از شما نیز امکان دریافت پاداش وجود دارد. این یعنی اگر شما کسی را با استفاده از لینک خود به بازی دعوت کنید و آن شخص هم به همین منوال فرد دیگری را دعوت کند، شما باز هم پاداش دریافت خواهید کرد.

برای دریافت توکن رایگان 🎁 ایردراپ Time Farm اینجا کلیک کنید

لیست معتبر ایرداپ‌های معتبر

در دنیای ارزهای دیجیتال، ایردراپ‌ها یکی از روش‌های محبوب برای جذب کاربران جدید و توزیع توکن‌های جدید هستند. در این قسمت لیست ایردراپ‌های معتبر شامل پروژه‌هایی است که از سوی جامعه کریپتو و کارشناسان شناخته شده تایید شده‌اند ما برای شما معرفی کرده‌‌ایم.

جمع بندی
همانطور که در قسمت‌های بالا گفتیم، با توجه به اعتبار بالا و ساده بودن مراحل ایردراپ Time Farm، بنظر می‎رسد ارزش امتحان کردن را داشته باشد. همچنین، دیگر بازی یا ایردراپ تلگرامی که امروزه سرو صدا به پا کرده می‌توان به ایردراپ w-coin،ایردراپ گیمیتی، ایردراپ یس کوین اشاره کرد. برای آموزش بیشتر پیشنهاد می‌شود به مقاله آن‌ها در وبلاگ کافه ارز مراجعه کنید.

4.1/5 - (7 امتیاز)

نویسنده

الهه فلاحتی نویسنده

مطلب را به اشتراک بگذارید

#

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *