وبلاگ

/

/

بهترین هاستینگ وردپرس | مناسب با سایت خود سریع و قدرتمند شروع کنید

بهترین هاستینگ وردپرس | مناسب با سایت خود سریع و قدرتمند شروع کنید

۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲

هاستینگ وردپرس: چنانچه تصمیم داشتید هاستینگ را برای وردپرس خود امتحان کنید و مشکلات پرداخت ارزی مانع شما می‌شود تا خرید هاست و دامنه خارجی را انجام بدهید، نگران نباشید. می‌توانید این کار را به کافه ارز بسپارید. هاستینگ وردپرس به هاستینگ وب سایت های ساخته شده با استفاده از سیستم مدیریت محتوای وردپرس گفته می‌شود. وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای رایگان و متن باز است که برای طراحی وب سایت های مختلف استفاده می‌شود. هاستینگ‌های وردپرس شامل فضای دیسک، پهنای باند، پایگاه داده و سایر ویژگی های مورد نیاز برای نگهداری و اجرای یک وب سایت وردپرس هستند.

از آنجایی که وردپرس یکی از محبوب ترین و ساده ترین CMS های موجود است، بسیاری از شرکت‌های هاستینگ برای پشتیبانی از وردپرس، پلن‌های مختص وردپرس را ارائه می‌دهند. این پلن ها، ویژگی هایی مانند نصب آسان وردپرس، پشتیبانی از پلاگین های وردپرس، پشتیبانی از پوسته های وردپرس، امنیت و سرعت بالا و سایر ویژگی های مرتبط با وردپرس را دارا هستند. با استفاده از هاست برای وردپرس، کاربران می‌توانند به سادگی و با کمترین تلاش، وب سایت وردپرس خود را راه اندازی کنند و در عین حال، از امنیت بالا، سرعت بیشتر و پشتیبانی بهتری نیز بهره‌مند شوند. ما لیستی از 5 ارائه دهنده هاستینگ وردپرس را برای شما جمع آوری کرده ایم. در ادامه با کافه ارز همراه باشید.

بهترین هاستینگ وردپرس
بیشتر بخوانید: بهترین سرورهای DNS

عوامل بررسی بهترین گزینه‌های موجود برای هاستینگ وردپرس

هر یک از هاستینگ های وردپرس ممکن است برای نیازهای خاص وب سایت شما مناسب نباشند، بنابراین قبل از انتخاب هاستینگ، بهتر است نیازهای خود را مشخص کنید و سپس هاستینگ مناسب را انتخاب کنید. هنگام انتخاب بهترین هاستینگ برای وردپرس برای وب سایت شما، باید به چند عامل توجه کنید. در ادامه به برخی از این عوامل و بهترین گزینه‌های موجود برای هاستینگ وردپرس پرداخته‌ام:

1. سرعت

سرعت بارگذاری صفحات وب سایت شما مستقیماً به سرور مربوطه بستگی دارد. بنابراین باید یک هاستینگ با پایداری و سرعت بالا را انتخاب کنید.
گزینه های مناسب:

  • خرید هاست از HostGator
  • خرید هاست از BlueHost
  • خرید هاست از Inmotion Hosting

2. امنیت

امنیت وب سایت شما بسیار مهم است. برخی از هاستینگ های وردپرس با ارائه محافظت از حملات DDoS و افزونه های امنیتی قوی، به شما کمک می کنند تا وب سایت خود را در برابر حملات مخرب محافظت کنید.
گزینه های مناسب: WP Engine, Kinsta, SiteGround

3. قیمت

هزینه هاستینگ وردپرس معمولاً براساس میزان ترافیک، فضای دیسک و سرویس های اضافی مانند SSL و CDN محاسبه می شود. باید به هاستینگی که قیمت مناسبی دارد و همچنین ارائه خدمات بهتری دارد توجه کنید.
گزینه های مناسب: Bluehost, HostGator, A2 Hosting

4. پشتیبانی

پشتیبانی خوب برای حل مشکلات فنی و پاسخ به سوالات شما بسیار مهم است. بنابراین، انتخاب هاستینگی با پشتیبانی قوی و پاسخگویی سریع به مشکلات شما کمک می کند تا وب سایت خود را به بهترین شکل ممکن مدیریت کنید.
گزینه های مناسب: SiteGround, Bluehost, WPX Hosting

بیشتر بخوانید: معرفی بهترین هاست خارجی

بهترین هاستینگ وردپرس

بهترین هاستینگ وردپرس

در ادامه ویژگی های چندین هاست برای وردپرس را بررسی می‌کنیم:

هاستینگ وردپرس

1. Bluehost

Bluehost یک هاستینگ وردپرس محبوب است. به طور کلی، Bluehost یک انتخاب عالی برای مبتدیان است زیرا همه چیزهایی را که برای شروع کار با وردپرس نیاز دارید، از یک نام دامنه رایگان و نصب خودکار وردپرس گرفته تا یک صفحه ساز رایگان کشیدن و رها کردن و دستورالعمل های گام به گام کامل را ارائه می دهد. Bluehost نسبت به سایر هاستینگ ها قیمت مناسب تری دارد.زیرا از سیاستی به نام محافظت از CPU برای همه برنامه هایی که از هاست اشتراکی استفاده می کنند؛ استفاده می کند. هنگامی که از هاست اشتراکی استفاده می کنید، به این معنی است که سایت شما تنها روی یک سرور خاص نیست.

به همین دلیل است که Bluehost (و سایر ارائه دهندگان) می‌توانند میزبانی وب را بسیار ارزان ارائه دهند. در این صورت هیچکس برای اجرای سرویس خود پولی نمی پردازد.تمام برنامه های این سرویس با ضمانت 30 روزه پرداخت پول ارائه می‌شوند. در ادامه برخی از طرح های آن و ویژگی هایشان را بررسی می‌کنیم: طرح اولیه هاستینگ Bluehost با قیمت 2.75 دلار در هر ماه در دسترس است. اگر شما این طرح را خریداری کنید، به علاوه یک وب سایت، یک دامنه رایگان برای یک سال، 50 گیگابایت فضای ذخیره سازی SSD 25 زیر دامنه و همچنین اعتبار 200 دلاری در بازاریابی به شما داده می‌شود. طرح بعدی با هزینه در هر ماه 5.45 دلار که حتی بهتر از طرح اولیه است که شامل فضای ذخیره سازی نامحدود و شمارش وب سایت نامحدود پارک شده است. همچنین زیر دامنه ها و یک CDN رایگان، محیط صحنه بندی WP، حریم خصوصی دامنه و محافظت از اسپم است. با طرح Choice Plus با مبلغ 5.45 دلار در هر ماه (برای اولین دوره صدور صورتحساب، بعد از آن 14.99 $) می‌توانید امکانات بیشتری مانند پشتیبان گیری خودکار دریافت کنید.

بیشتر بخوانید: خرید هاست از BlueHost

هاستینگ وردپرس

2. InMotion Hosting

InMotion Hosting یکی از ارائه دهنده های هاستینگ وردپرس است که شش برنامه وردپرس ارائه می دهد. بنابراین شما می‌توانید در این سرویس با توجه به نیاز خود، چیزی را برای خود بیابید. هر شش برنامه ی این سرویس ویژگی های اساسی دارد، مانند: دامنه رایگان، SSL رایگان، دسترسی به بیش از 200 موضوع رایگان و 100 زیر دامنه، حساب ایمیل نامحدود، پشتیبانی 24/7 کاربر، پست های خودکار رسانه های اجتماعی، محیط مرحله بندی، دسترسی به SSH همراه، محافظت از بدافزار و موارد دیگر.

ارزانترین بسته WP-1000S برای هاستینگ وردپرس است که قیمت آن 4.99 دلار در هر ماه است. (برای اولین دوره صدور صورتحساب برای 3 سال، پس از 7.99 دلار) باعث می شود. پهنای باند و آدرس های ایمیل نامحدود، 40 گیگابایت فضای ذخیره سازی، SSL، امنیت SiteLock، است. پیش نصب وردپرس، به روزرسانی های خودکارcPanel ، BoldGrid ، WP-CLI و موارد دیگر. این طرح برای وبلاگهایی با حداکثر 20،000 بازدید ماهانه توصیه می شود. هرچه این طرح دقیق تر باشد. ویژگی های بیشتری مانند IP اختصاصی، قالب های حق بیمه و اشتراک افزونه ها، وب سایت های پشتیبانی شده تر و همچنین منابع بیشتر به دست می آورید.

بیشتر بخوانید: خرید هاست از Inmotion Hosting

هاستینگ وردپرس
HostGator .3

در HostGator شما می‌توانید بسته Starter هاستینگ WordPress را با مبلغ 5.95 دلار در هر ماه تهیه کنید. (برای سه سال اول، 9.95 دلار پس از آن) همچنین برنامه Standard با هزینه 7.95 دلار در ماه به یک وب سایت با حدود 100000 بازدید در هر ماه، فضای نامحدود دیسک، پشتیبان بیست و چهارساعته، 1 گیگابایت پشتیبان، پشتیبان گیری خودکار، حساب های نامحدود ایمیل، امکان مهاجرت رایگان سایت، گواهی SSL، بدافزار جهانی CDN دسترسی خواهید داشت.
طرح دیگر بسته استاندارد از دو وب سایت است که از 200000 بازدید ماهانه و 2 گیگابایت پشتیبان پشتیبانی می‌کند. برنامه تجاری مناسب تر و پرقدرت از سایر گزینه هاست و ویژگی های بسیار عالی تری از قبیل پشتیبانی 300000 بازدید ماهانه از طریق سه وب سایت و 3 گیگابایت پشتیبان دارد.

بیشتر بخوانید :خرید هاست از HostGator

هاستینگ وردپرس

بیشتر بخوانید: خرید اکانت کلودفلر

Tsohost .4

Tsohost یک شرکت انگلستانی است که برای خریداران هاستینگ WordPress سه بسته پیشنهادی ارائه می‌کند: راه اندازی، تجارت و تجارت الکترونیک.ارزانترین بسته راه اندازی مجهز به پهنای باند نامحدود، سه وب سایت میزبانی شده، یک نام دامنه رایگان، ذخیره سازی 15 گیگابایتی، 25 صندوق پستی 200 200 مگابایت، پشتیبانی از رمزگذاری SSL، و یک مهاجرت اساسی است.این ایده آل برای وب سایت های کوچک است. که از 100،000 بازدید ماهانه صفحه عبور نمی کنند. قیمت آن در هر ماه 3.82 پوند (4.90 دلار) است.

برنامه کسب و کار با 8.78 پوند در هر ماه 500000 بازدید از صفحه در ماه را پشتیبانی می کند. و به شما امکان ذخیره 50 گیگابایتی، 100 صندوق پستی 1 گیگابایتی، هشت وب سایت میزبانی شده و سه مهاجرت اساسی را می دهد.اگر به چیز بیشتری احتیاج دارید، تجارت الکترونیک ممکن است بهترین باشد.اگرچه هزینه آن 23.98 پوند در ماه (30.78 دلار) در ماه است؛ اما از حداکثر 1000،000 بازدید از صفحه در هر ماه در 20 وب سایت هاستینگ وردپرس پشتیبانی می کند. همچنین علاوه بر همه موارد ارائه شده در بسته های ارزان قیمت، 100 گیگابایت فضای ذخیره سازی، تعداد نامحدودی از صندوق پستی 10 گیگابایتی هم ارائه می‌کند.

تمام بسته ها با ضمانت برگشت پول 30 روزه ارائه شده و شامل پهنای باند نامحدود، پشتیبان گیری روزانه رایگان، نصب WP با یک کلیک و بروزرسانی 99.9٪ می باشد. شما می توانید در هر ساعت از شبانه روز از طریق ایمیل یا بین ساعت 7 صبح و نیمه شب (زمان انگلیس) از طریق چت زنده و تلفن به پشتیبانی مشتری برسید. همچنین، اگر به دنبال خرید هاست از Hostinger پیشنهاد می‌شود به مقاله آن در وبلاگ کافه ارز مراجعه کنید.

Namecheap
Namecheap .5

تصور کنید وب سایت وردپرس شما در عرض چند دقیقه فعال شود و همه چیز آماده راه اندازی باشد. نیازی نیست نگران پیمایش رابط های قدیمی cPanel یا نحوه نصب سرویس ها باشید. با خرید دامنه از Namecheap همه کارها را با یک کلیک برای شما انجام می دهد. شما با تهیه برنامه های میزبانی وردپرس EasyWP در زمان و هزینه صرفه جویی می کنید. این زیرساخت منحصربه‌فرد به گونه‌ای طراحی شده است که به هر وب‌سایت اجازه می‌دهد به سرعت و بدون وقفه رشد کند. بسته های میزبانی وردپرس مبتنی بر ابر این شرکت با نام EasyWP شناخته می‌شوند، بسته اول EasyWP Starter با 3.88 دلار در ماه شروع می شود (1.00 دلار در ماه اول) که 10 گیگابایت حافظه SSD را برای وب سایت که بیش از 50،000 بازدیدکننده ماهانه ندارد را در اختیار شما قرار می دهد.

بیشتر بخوانید:

برای گزینه های بیشتر مانند SSD 50 گیگابایتی، 1.5 برابر بیشتر پردازنده و رم و همچنین پشتیبانی 200000 بازدید کننده در هر ماه، باید بسته EasyWP Turbo را با قیمت 7.88 دلار در هر ماه (2.00 دلار برای ماه اول) خریداری کنید. Turbo توسط EasyWP Supersonic همراه با دو برابر CPU و RAM 99.99٪ ضمانت به موقع، 100 گیگابایت حافظه SSD و پشتیبانی از 500،000 بازدیدکننده ماهانه دنبال می شود.
هر طرح تحت ضمانت 30 روزه برگشت پول، پشتیبان گیری و بازیابی قرار می گیرد و دارای پشتیبانی بیست و چهارساعته فنی و SFTP و دسترسی به بانک اطلاعاتی است.در این مقاله به معرفی بهترین کشور سرور مجازی پرداختیم برای کسب اطلاعات بیشتر حتما این مطلبی را مطالعه کنید.

بهترین هاستینگ وردپرس

نتیجه گیری:

هاستینگ وردپرس معمولاً هزینه بیشتری نسبت به هاستینگ معمولی دارد. اما باید توجه داشت که قیمت هاست بستگی به نوع پلن وردپرسی و همچنین قابلیت‌ها و ویژگی‌های ارائه شده توسط شرکت هاستینگ دارد. برای مثال، شرکت های هاست برای وردپرس معمولاً امکاناتی مانند نصب آسان وردپرس، پشتیبانی از پوسته ها و افزونه های وردپرس، امنیت بالا و سرعت بیشتر و پشتیبانی بهتر را ارائه می‌دهند که به دلیل این ویژگی‌ها هزینه بیشتری نسبت به هاستینگ معمولی دارند.همچنین می‌توانید برای ذخیره اطلاعات از ذخیره‌سازی ابری رایگان استفاده کنید که فایل‌ها را به صورت آنلاین و بدون هزینه در فضای ابری ذخیره می‌کند.

به هر حال، هزینه هاستینگ بستگی به نیازهای شما و میزان ترافیک و فضای دیسک مصرفی وب سایت شما دارد. برای مثال، اگر وب سایت شما ترافیک بالایی دارد یا به یک پلن ویژه با امکانات بیشتر نیاز دارید، هزینه هاستینگ وردپرس بیشتر از هاستینگ معمولی خواهد بود. بنابراین، بهتر است قبل از خرید هاستینگ، نیازهای وب سایت خود را بررسی کنید و سپس هاستینگ مناسب را انتخاب کنید.

به این مقاله امتیاز دهید

نویسنده

تیم تحریریه کافه ارز نویسنده

مطلب را به اشتراک بگذارید

#

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *