وبلاگ

/

/

بهترین اپلیکیشن های یادگیری زبان انگلیسی کدامند؟

بهترین اپلیکیشن های یادگیری زبان انگلیسی کدامند؟

بهترین اپلیکیشن های یادگیری زبان انگلیسی: علاقمندان به تحصیل در خارج از کشور،بدنیست بدانند که اپلیکیشن‌هایی به صورت ویژه برای یادگیری زبان انگلیسی و سایر زبان‌های خارجی طراحی شده‌اند. این اپلیکیشن های یادگیری زبان، اغلب با ترکیب سرگرمی و آموزش، کاربری ساده و مهم‌تر از همه امکان نصب روی تلفن همراه و استفاده از آن‌ها در هر مکان و زمان در واقع کلاس‌های کوچک و اختصاصی یادگیری زبان برای شما خواهند بود که می‌توانند مکمل یا حتی جایگزین معلم و کلاس‌های زبان شوند. هزاران اپلیکیشن‌ برای یادگیری زبان وجود دارد اما در این مطلب از کافه ارز، بهترین اپلیکیشن های یادگیری زبان را به شما معرفی خواهیم کرد تا بتوانید هر چه سریع‌تر و راحت‌تر در راه یادگیری زبان پیشرفت کنید. باید بدانید که ممکن است برخی از این برنامه‌ها نیاز به پرداخت ارزی درون برنامه‌ای داشته باشند و یا نیاز به خرید اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی باشد؛ برای این پرداخت‌ها می‌توانید از خدمات ویزا کارت و مستر کارت کافه ارز استفاده کنید. همچنین با کافه ارز امکان پرداخت هزینه ثبت نام آزمون های بین المللی به آسانی ممکن است.

این فهرست از بهترین اپلیکیشن های یادگیری زبان، می‌توانند با سرگرم کردن شما از طریق بازی یا محتوای ویدیویی و هوش مصنوعی شما را درگیر خود کرده تا ساعت‌ها در کنار بازی کردن، سطح زبان خود را نیز ارتقا دهید.

بیشتر بخوانید: قبولی در آزمون دولینگو

دولنگو

۱. دولینگو ؛ یک اپلیکیشن همه کاره

اگر به دنبال یادگیری زبان هستید، حتما نام اپلیکیشن دولینگو (Duolingo) را شنیده‌اید. اغراق نیست که بگوییم این اپلیکیشن در واقع از محبوب‌ترین و بهترین اپلیکیشن های یادگیری زبان در جهان است. آیا می‌دانستید که ۳۴ ساعت کار کردن با دولینگو برابر است با گذراندن یک ترم یادگیری زبان انگلیسی در دانشگاه یا سایر موسسات؟ دولینگو با استفاده از ترکیب سرگرمی و یادگیری و ترکیب کردن محتوای تصویری، ویدیویی و هوش مصنوعی می‌تواند معلم آنلاین بیست و چهار ساعت شما برای یادگیری زبان باشد. یکی از مهم‌ترین دلایل محبوبیت اپلیکیشن دولینگو طراحی روش آموزشی متفاوت آن و پشتیبانی از بیش از صدها زبان زنده جهان است.

شما با نصب اپلیکیشن دولینگو و طی کردن مراحل ثبت‌نام می‌توانید سطح زبان انگلیسی خود را بهبود بخشیده یا از طریق زبان انگلیسی سایر زبان‌ها مانند اسپانیایی یا عربی را یاد بگیرید. د ر مورد طراحی ویژه دولینگو و روش آموزشی آن باید اشاره کرد که این اپلیکیشن کاملا شبیه به یک بازی طراحی شده که با ترغیب کردن کاربر به رقابت با خودش و کسب جایزه می‌تواند سطح زبان فرد را چند مرتبه بالا ببرد.

بیشتر بخوانید: دولینگو چیست؟

دولینگو که یک اپلیکیشن رایگان زبان انگلیسی و سایر زبان‌ها مانند فرانسوی است، شاید تا پیش از طراحی اپلیکیشنی مانند دولینگو، روند آموزش زبان یا کار با سایر اپلیکیشن‌ها بسیار خسته‌کننده بود اما پس از معرفی این اپلیکیشن و افزایش محبوبیت آن به‌دلیل ترکیب آموزش و بازی، کار کردن با دولینگو و یادگیری زبان یک کار دلنشین و حتی اعتیادآور شده است. آزمون دولینگو (Duolingo English Test: DET)، آزمونی معتبر جهت کسب مدرک زبان انگلیسی بوده که اعتبار مدرک آن معادل با مدارک آیلتس و تافل است.

کوییز انگلیش

۲. کوییز یور انگلیش ؛ بهترین اپلیکیشن برای آمادگی امتحانات

اپلیکیشن کوییز یور انگلیش (Quiz your English)، یکی از بهترین اپلیکیشن های یادگیری زبان به‌ خصوص برای دانشجویان و دانش آموزان است. این اپلیکیشن برای آمادگی امتحانات زبان بسیار مناسب بوده و به شما کمک می‌کند اشکالات گرامری و لغتی خود را اصلاح کنید.

این اپلیکیشن که بهترین اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی است، توسط «موسسه آموزش زبان کمبریج» طراحی شده است و به‌ صورت ویژه برای شرکت و آمادگی در آزمون آیلتس و اخذ مدرک Cambridge B2 First استفاده می‌شود. اگر قصد تحصیل در دانشگاه‌های اروپا مانند، دانشگاه کمبریج را دارید، می‌توانید با نصب این برنامه برای امتحان ورودی کمبریج آماده شوید. جالب است بدانید در این اپلیکیشن می‌توانید با دوستان و خانواده خود به صورت آنلاین بازی کنید و همزمان سطح زبان خود را نیز ارتقا دهید.

بیشتر بخوانید: خرید اکانت Busuu ؛ مثل آب خوردن زبان یاد بگیر!

بریتیش کنسول

۳. بریتیش کنسول ؛ بهترین اپلیکیشن برای گرامر زبان

یکی از بهترین اپلیکیشن های یادگیری زبان و تقویت گرامر و دستور لغات، برنامه «بریتیش کنسول» (The British Council) است که در قالب بازی و سرگرمی گرامر زبان انگلیسی را به شما یاد می‌دهد.

در این اپلیکیشن ابتدا با پاسخ به سوالات سطح زبان شما مشخص شده و سپس با رد کردن مراحل مختلف می‌توانید به سطوح پیشرفته رسیده و در نهایت مهارت زبان خود را با «آزمون نهایی» محک بزنید.

شش هزار واژه

۴. شش هزار واژه ؛ بهترین اپلیکیشن برای یادگیری لغات زبان

حتما تا به حال نام کتاب ۶ هزار واژه را شنیده‌اید، خبر خوب این که اکنون اپلیکیشن این کتاب نیز برای تلفن‌های همراه طراحی شده است و شما می توانید با نصب اپلیکیشن «۶ هزار واژه» (6,000 Words) به منبع بزرگی از واژگان مختلف و دسته‌بندی شده دسترسی پیدا کنید و با استفاده از محتوای ویدیویی و تصویری کلمات را یاد بگیرید. به همین دلیل ۶ هزار واژه به یکی از بهترین اپلیکیشن های یادگیری زبان تبدیل شده است. این لغات برحسب معنای خود در دسته‌های متنوعی از جمله غذاها، نوشیدنی‌ها، اندام‌های بدن، ورزش، کلمات روزمره تقسیم‌بندی شده‌اند. جالب است بدانید هرچه سطح یادگیری زبان شما در این اپلیکیشن بالاتر برود می‌توانید به واژه‌های تخصصی‌تر حتی در زمینه پزشکی، تکنولوژی و غیره نیز دسترسی پیدا کنید.

بیشتر بخوانید: اپلیکیش Memrise ؛ یادگیری زبان در دنیایی جدید

بیلینگو

۵. بیلینگو ؛ بهترین اپلیکیشن برای بهبود روخوانی زبان

اگر در روخوانی زبان مشکل دارید، «بیلینگو» (Beelingu) بهترین معلم آموزشی برای شما خواهد بود. این اپلیکیشن با استفاده از تمرین قصه‌گویی، روخوانی زبان شما را بهبود می‌بخشد. از آنجایی که بیلینگو مجهز به هوش مصنوعی است، می‌توانید یک داستان را همزمان به دو زبان مختلف بخوانید،به این ترتیب که اول داستان را به انگلیسی خوانده و سپس آن را به زبان مورد نظر خود روخوانی کنید. در واقع روش آموزشی در این اپلیکیشن که یکی از بهترین اپلیکیشن های یادگیری زبان است، بیشتر شبیه به بازی «کارائوکه» است که به شما کمک می‌کند همزمان هم متن را شنیده و هم بخوانید. داستان‌های درون این اپلیکیشن از داستان‌های کودکانه شروع شده و با پیشرفت شما در روخوانی زبان به‌مرور سخت‌تر خواهند شد.

بیشتر بخوانید: خرید اکانت Language Tool

هلوتاک

۶. هلو تاک ؛ بهترین اپلیکیشن زبان برای صحبت کردن

اگر به همراه نیاز دارید تا با هم زبان بخونید و تمرین کنید، اپلیکیشن «هلو تاک» (HelloTalk) دوست و شریک جدید شما خواهد بود. این برنامه کاملا رایگان، بیش از ۱۵ میلیون کاربر از سراسر جهان دارد که می‌توانند در این اپلیکیشن برای یادگیری زبان و پیشرفت سریع‌تر با یکدیگر صحبت کنند. با وجود تعداد بالای کاربران در این اپلیکیشن قطعا فردی پیدا می‌شود که زبان مورد نظرتان را به شما یاد داده یا برای بهبود سطح زبان خود با او تمرین کنید. حتی می‌توانید زبان مادری خود را به او یاد داده یا با یکدیگر تماس تصویری داشته باشید تا ترس از صحبت کردن به زبان دیگر از بین برود. علاوه‌ بر این موارد، استفاده از قابلیت هایی مانند چت، ضبط صدا و ابزار ترجمه و اصلاح تلفظ نیز به نوبه خود تاثیر چشم‌گیری در بهبود صحبت کردن شما به زبان‌های دیگر دارد.

بیشتر بخوانید: هوش مصنوعی Praktika؛ بهترین انتخاب برای یادگیری زبان

گرامرلی

۷. گرامرلی ؛ بهترین اپلیکیشن برای نگارش زبان

اگر در املا، نگارش یا دستور زبان مشکل دارید، «گراملی» (Grammarly) بهترین اپلیکیشن برای شما خواهد بود. اپلیکیشن گرامرلی برای یادگیری اصطلاحات و عبارات بسیار کارآمد و مناسب بوده و با بررسی اشتباهات نگارشی شما و توضیح دلیل غلط بودن آن به بهبود مهارت‌ شما در زمینه نگارش انگلیسی کمک می‌کند. شما می‌توانید با استفاده از ابزارهای گراملی که یکی از بهترین اپلیکیشن های یادگیری زبان است، خطاهای هجی کردن خود را برطرف کنید. همچنین اگر نیاز به نگارش نامه‌های رسمی دارید، استفاده از این اپلیکیشن می‌تواند کمک بزرگی برای شما باشد؛ زیرا با بررسی لحن نگارش، غلط‌های املایی و دستور زبانی شما را مشخص کرده و مانع از تکرار دوباره آن‌ها می‌شود.

بیشتر بخوانید: خرید اکانت گرامرلی

بی بی سی انگلیش لرنینگ

۸. بی بی سی انگلیش لرنینگ ؛ بهترین اپلیکیشن برای یادگیری صحبت‌های روزمره

محبوبیت این اپلیکیشن بیشتر به‌علت کلاس‌های اجباری ۳ دقیقه‌ای است که به‌صورت آنلاین و روزانه برگزار می شوذ. اپلیکیشن «بی بی سی انگلیش لرنینگ» (BBC Learning English) یکی از مناسب‌ترین اپلیکیشن‌ها برای بهبود یادگیری زبان و صحبت‌های روزمره است. کلاس‌های کوتاهی که این اپلیکیشن برگزار می‌کند، شامل اخبار روزانه یا مصاحبه‌ها می‌شود که باعث می شود کاربران بتوانند واژگان جدید، اصطلاحات روزمره و سبک صحبت کردن معمول را یاد بگیرند.

بیشتر بخوانید: خرید اکانت Language Tool

انتخاب شما کدام اپلیکیشن یادگیری زبان است؟

اکنون که با ۸ مورد از بهترین اپلیکیشن های یادگیری زبان آشنا شدید، اول کدام اپلیکیشن را دانلود می‌کنید؟ آیا می‌دانستید می‌توانید ازبعضی از این نرم افزار های آموزش زبان حتی مدرک زبان بگیرید؟ اپلیکیشن «دولینگو» یکی از این نمونه‌ها است که افراد می‌توانند در پایان دوره تحصیلی خود در آزمون آنلاین آن شرکت کرده و با پرداخت هزینهی تعیین شده مدرک معتبر زبان انگلیسی دریافت کنند.

اگر قصد پرداخت شهریه یا پرداخت هزینه ثبت نام در آزمون های بین المللی زبان را دارید، می‌توانید با استفاده از خدمات مختلف از جمله پرداخت هزینه ثبت نام آزمون های بین المللی و همچنین خدمات خرید با پی پال و پرداخت با ویزا کارت و مستر کارت بدون هیچ مشکل و تاخیری پرداخت‌های بین‌المللی خود را در کافه ارز با کمترین کارمزد انجام دهید.اگر می‌خواهید اطلاعات بیشتری را کسب کنید می‌توانید مطلب کاربرد مدرک آیلتس در ایران را مطالعه کنید.

به این مقاله امتیاز دهید

نویسنده

تیم تحریریه کافه ارز نویسنده

مطلب را به اشتراک بگذارید

#

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *