وبلاگ

/

/

پایر چیست؟ | راهنمای صفر تا صد استفاده از کیف پول Payeer

پایر چیست؟ | راهنمای صفر تا صد استفاده از کیف پول Payeer

پایر چیست: صنعت پرداخت‌های آنلاین با سرعت بسیار زیادی رو به جلو پیش می‌روند. در حال حاضر، سرویس‌های پیشرفته‌ای نظیر پی‌پال، اسکریل و ویزاکارت در دنیا وجود دارند که امکانات بسیاری را در اختیار کاربران قرار می‌دهند. با این وضعیتی که این صنعت پیشرفته دارد، انتخاب از میان سیستم‌های پرداختی بسیار سخت می‌شود. پایر (Payeer) یکی از سرویس‌های پرداخت بین‌المللی است که ویژگی‌های بسیار قابل قبولی دارد که هر کاربری را رفع نیاز می‌کند. امروز تصمیم گرفتیم که حساب پایر را مورد نقد و بررسی قرار داده و آموزش استفاده از ایم کیف پول را نیز مورد بررسی قرار خواهیم داد.

معرفی حساب پایر

پایر چیست؟

پایر Payeer یکی از روش‌های پرداخت مشابه پی‌پال یا پرفکت‌مانی است که امکان نقل و انتقال پول به صورت مجازی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این سیستم پرداختی برخلاف شرکت‌هایی نظیر پی‌پال یا اسکریل، مشکلی با کاربران ایرانی ندارد. علاوه بر این، این حساب از امنیت بسیار بالایی نیز برخوردار است و با رابط کاربری بسیار ساده خود، محبوبیت زیادی در بین کاربران ایرانی دارد. به طور کلی، کیف پول پایر به عنوان یک سیستم پرداخت بین‌المللی، مزایای زیادی دارد که خیلی از رقبا از داشتن آن بی‌نصیب هستند.

پایر از بهترین سیستم‌های پرداخت جهانی به شمار می‌رود و کاربران از آن برای نقد درآمد ارزی و پرداخت هزینه خرید از سایت‌های خارجی استفاده می‌کنند. استفاده از کیف پول پایر در کامپیوتر و موبایل بسیار ساده و آسان است و عدم حساسیت آن به IP ایران، پایر را به بهترین گزینه برای کاربران ایرانی به شمار می‌رود.

خدمات ارائه‌شده در پایر چیست؟

همان‌طور که در ابتدای این مقاله به آن اشاره کردیم، پایر یک شبکه پرداخت الکترونیکی است که در بیش از 200 کشور دنیا به عنوان یک حساب بانکی معتبر پذیرفته شده است. برخلاف، بیشتر شبکه‌های پرداختی، پایر خدمات خود را بر روی کاربران ایرانی قطع نکرده است. کیف پول Payeer خدمات بسیار زیادی را به صورت یکجا به کاربران ارائه می‌دهد. برای مثال، امکان انجام پرداخت‌های برون‌مرزی و خرید و فروش ارز دیجیتال به صورت یکجا در این کیف پول وجود دارد. کیف پول پایر اعتبار زیادی در عرصه بین‌المللی دارد و خیلی از کارگزاری‌ها و صرافی‌ها به آن اطمینان دارند.

مزایای حساب payeer

البته، اگر دقیق‌تر به عملکرد پایر نگاه کنیم، متوجه می‌شویم که این شبکه یک صرافی داخلی دارد و این امکان برای شما فراهم می‌شود که نحوه پرداخت‌ خود را از بین شبکه‌های مختلف انتخاب کنید. در حقیقت، پایر یکم شبکه پرداختی چند منظوره است که شامل انواع سیستم مالی نظیر کریپتوکارنسی و ارزهای الکترونیک است. امنیت و اعتبار کیف پول پایر بسیار بالا است و کارمزدی که برای انتقال ارزهای دیجیتال و الکترونیکی در این پلتفرم وجود دارد بسیار ناچیز و اقتصادی است. باید به این نکته اشاره کرد، الگوریتم تراکنش‌های این کیف پول مانند مابقی سیستم‌ها برگشت‌ناپذیر است و در صورت انتقال دیگر امکان برگرداندن آن وجود ندارد که در این مورد با سیستم پی‌پال متفاوت است.

علاوه بر این، Payeer این امکان را در اختیار کاربران قرار می‌دهد تا با استفاده از حساب ویزا و مستر کارت روزانه حداکثر 2000 دلار از دارایی خود را برداشت کنند. به‌طور کلی، امکان خرید و فروش ارزهای دیجیتال و الکترونیکی، مدیریت پرداخت‌های خارجی، واریز و برداشت و مبادله برخی از ارزهای موجود در حساب پایر وجود دارد. کیف پول Payeer در حقیقت یک کیف پول مجازی است که سرویس‌های تبادل دارایی متعددی در اختیار کاربر قرار می‌دهد. این شبکه برای محافظت از سرمایه کاربران از کلیدهای رمزنگاری شده استفاده می‌کند. شما همچنین با این کیف پول می‌توانید ارزهای دیجیتال مورد نظر خود را خریداری کرده و در پنل خود ذخیره کنید. علاوه بر این اگر نیاز یه آموزش شارژ حساب پایر دارید ما در تمام این مراحل کنار شما هستیم کافیست به مقاله آن مراجعه کرده و به مطالعه بپردازیذ در صورت نیاز به مشاوره می‌توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

سیستم تبادل ارز مجازی که در پایر وجود دارد، این امکان را به شما می‌دهد تا ارزهای مورد نظر خود را با یکدیگر تبادل کنید. در کیف پول پایر یک حساب فریم‌ورک برای کاربران ساخته می‌شود. کار فریم‌ورک این است که ارزهای کاربران را در خود ذخیره کند تا کاربران تراکنش‌های خود را از طریق آن انجام دهند. برای مثال، انتقال ارز به یک شخص دیگر، دریافت ارز از دیگران و برداشت وجه در حساب Payeer انجام می‌شود.

مزایای پایر چیست؟

به طور کلی، پایر یک سیستم همه‌کاره است و ما می‌توانیم از آن در انجام کارهای مختلف نظیر پرداخت در فروشگاه‌ههای آنلاین و دریافت درآمد ارزی استفاده کرد. استفاده از پایر هم برای افراد مبتدی و هم برای افراد تازه‌کار راحت است. اولین ویژگی مثبت پایر این است که می‌توانید از طریق روش‌های مختلف نظیر پرفکت مانی، ادوکش (AdvCash) یا ارزهای دیگر برای دیگران پول ارسال کنید. پایر به نوعی یک صرافی غیرمتمرکز است چون هیچ فردی یا نهادی بر روی دارایی‌های کاربران نظارت نمی‌کند. این پلتفرم، به این موضوع که با کیف پول پایر از چه فروشگاه‌هایی خرید می‌کنید اصلاً اهمیت نمی‌دهد. علاوه بر این، پایر کاری با این موضوع که شما پول را از کجا دریافت می‌کنید یا برای چه کسی انتقال می‌دهید نیز ندارد.

تمام ویژگی های پایر

به طور کلی، احتمال بسته‌شدن اکانت پایر به صورت ناگهان وجود ندارد و برای آن دسته از کاربران که به ترید و معامله‌گری مشغول هستند، گزینه بسیار مناسبی به شمار می‌رود. علاوه بر این، اگر وب‌سایت فروشگاهی دارید که در زمینه کالا یا خدمات فعال هستید، می‌توانید به آسانی درگاه پرداخت پایر را از طریق ماژول اختصاصی آن به وب‌سایت خود اضافه کنید تا کاربران هزینه خرید خود را از طریق این درگاه به شما پرداخت کنند. پایر API اختصاصی در سایت خود دارد که با اندک دانش برنامه‌نویسی می‌توانید از آن استفاده کنید.

نقد درآمد پایر

شما با داشتن یک حساب پایر می‌توانید انتقالات مالی خود را در یک چشم به هم زدن انجام دهید. این سرعت بالا هیچ هزینه‌ اضافی ندارد و شما می‌توانید با کارمزد بسیار ناچیز بدون تاخیر دارایی خود را بین کیف پول‌های الکترونیکی انتقال دهید. کاربران پایر همچنین می‌توانند یک کارت اعتباری فیزیکی مشابه مسترکارت داشته باشند که قیمت آن 9 دلار است. این کارت اعتباری امکان برداشت وجه از دستگاه خودپرداز و خرید از فروشگاه‌های محلی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. کارت پایر سه سال اعتبار دارد و برای دریافت آن نیازی به احراز هویت نیست. تنها برای برداشت روزانه از دستگاه ATM محدودیت 400 دلاری خواهید داشت که در صورت وریفای‌کردن حساب این محدودیت برداشته خواهد شد. البته، این کارت برای کاربران ایرانی در دسترس نیست و تنها می‌توان از کیف پول آن استفاده کرد. همچنین، اگر نیاز به آموزش برداشت پول از حساب پایر دارید می‌تواندی به مقاله آن مراجعه کنید در صورت نیاز به مشاوره می‌توانید با ما در ارتباط باشید.

کسب درامد از پایر

حساب پایر یک برنامه رفرال (Referral) دارد که در آن با زیرمجموعه‌گیری می‌توانید سود خوبی کسب کنید. پیشنهاد می‌کنیم قبل از عضویت در برنامه رفرال حتما قوانین مربوط به آن را مطالعه کنید. این برنامه مرحله دارد که با عبور از هر مرحله می‌توانید به درآمد دلاری خوبی دست پیدا کنید. پایر برای آن دسته از افرادی که درامد دلاری دارند بسیار مناسب است چون از طریق آن می‌توانند به راحتی ار مشتریان خارجی پول دریافت کنند. علاوه بر این، امنیت پایر بسیار بالا است. تابحال حملات هکری زیادی برای سرقت اطلاعات کاربران پایر انجام شده است که هیچکدام موفق نبوده‌اند. پایر سرمایه‌گذاری بسیاری در زمینه امنیت کرده و بهترین متخصصان این حوزه را استخدام کرده است.

استفاده از پایر چگونه است؟

ثبت نام و ساخت یک حساب کاربری در پایر آسان است. افتتاح حساب پایر ساده است و خبری از فرم‌نویسی و آپلود مدارک هویتی نیست. روند ثبت نام در پایر انقدر ساده است که حتی نیاز نیست بر روی لینک تاییدیه بر روی ایملتان کلیک کنید. برای ساخت حساب پایر تنها باید بر روی گزینه Creat Account کلیک کنید. در ادامه باید ایمیل را وارد کرده و کدکپچایی که نمایش داده می‌شود را حل کنید. پس از تکمیل مرحله ثبت نام، نام کاربری و رمز عبوری که برایتان تعیین می‌شود را به منظور ورود بعدی خود به کیف پول ذخیره کنید. ما در وبلاگ کافه ارز یک مقاله برای آموزش ساخت حساب پایر منتشر کرده‌ایم ت مسیر ساخت را برای ما آسان کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر به مقاله آن مراجعه کنید.

انتقال مالی با payeer

برای شارژ حساب پایر می‌توانید از کارت‌های ویزا و مستر استفاده کنید. علاوه بر این، شما با پرداخت تتر و بیت کوین نیز می‌توانید حساب خود را شارژ کنید. اگر به هیچ‌کدام از موارد ذکرشده دسترسی ندارید می‌توانید با ثبت نام در کافه ارز و با پرداخت ریالی حساب پایر خود را شارژ کنید. برای برداشت پول از حساب پاییر نیز بهتر است از روش‌های متنوع استفاده کنید. برداشت از پایر نیز به صورت آنی انجام می‌شود مگر سیستم بانکی که پول به آن واریز می‌شود دچار محدودیت شود که در این صورت تا 3 روز بعد به حساب می‌نشیند. البته، نقد کردن درآمد پایر در کافه ارز نیز به صورت آنی انجام می‌شود. ما موجودی حساب پایر شما را خریداری کرده و معادل آن مبلغ تومانی به کارت بانکی شما واریز خواهیم کرد.

کارمزدهای پایر چقدر است؟

کارمزد تراکنش‌های دلاری و یورویی یکسان است. کارمزد برای تبادل ارزهای مختلف با یکدیگر یکسان نیست و در سایت payeer قابل مشاهده است. به طور مثال، انتقال وجه از طریق شبکه پرفکت مانی 0.5 درصد کارمزد و از درگاه AdvCash حدود 3 درصد کارمزد دریافت خواهد شد. توجه داشته باشید که اگر پولی به حساب شما واریز شود، کارمزدی از حساب شما کسر نخواهد شد. برای تبدیل ارزها به یکدیگر نیز کارمزد دریافت نمی‌شود.

برای شارژ حساب پاییر نیز می‌توانید از روش‌هایی نظیر ویزا و مستر کارت، AdvCash، بیت کوین و پرفکت مانی این کار را انجام دهید. البته، برای شارژ حساب از طریق ارزهای دیجیتال باید وریفای حساب پایرخود را وریفای کنید. اگر به هیچ‌کدام از روش‌های پرداختی دسترسی ندارید، با ثبت نام در کافه ارز می‌توانید به راحتی و با سرعت بالا حساب پایر خود را شارژ کنید.

بیشتر بخوانید:

نظرات کاربران درباره حساب پایر چیست؟

اگر یک کمپانی در ارائه‌دادن خدمات خود به کاربران کوتاهی کند، قطعاً نظرات خوبی از آن‌ها نمی‌گیرد. در برخی موارد حتی شرکت‌ها سعی می‌کنند نظرات این کاربران را از عموم پنهان کنند اما با گسترش شبکه‌های اجتماعی دیگر امکان مخفی کردن نظرات وجود ندارد. با بررسی نظرات کاربران در سایت Trustpilot مشخص می‌شود که خدمات پایر از استانداردهای کافی برخوردار است. این کیف پول از امتیاز 4.8 در تراست پالیوت برخوردار است که امتیاز بالایی در این وبسایت به شمار می‌رود.

خرید پایر درکافه ارز

بیشتر کاربران به این نکته اشاره کرده‌اند که کیف پول پایر payeer برای کاربران مبتدی بسیار خوب است و ویژگی تبدیل ارزها به یکدیگر که در این شبکه وجود دارد بسیار برای آن‌ها مفید بوده است. کاربران به این نکته اشاره کرده‌اند که رابط کاربری پایر بسیار ساده و کاربرپسند است. علاوه بر این، پشتیبانی خوب پایر یکی دیگر از نکاتی است که بیشتر کاربران درباره آن متفق‌القول هستند.

نتیجه‌گیری

پایر یکی از بهترین روش‌ها برای انجام پرداخت ارزی و انتقال وجه محسوب می‌شود. ماهیت این حساب شبیه به یک کیف پول است که درون خود یک صرافی نیز دارد. در واقع، پایر یک سیستم پرداختی چندکاره است که امکان خرید و فروش ارز دیجیتال و استفاده از ارزهای الکترونیکی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. در این مطلب به این سوال پاسخ دادیم که مزایای پایر چیست و چطور می‌توان از آن استفاده کرد. کارمزد کم، پشتیبانی قوی و سرعت در انجام تراکنش‌ها از مهم‌ترین مزایای این حساب به شمار می‌رود. استفاده از پایر نیز بسیار ساده است چون مشکلی با هویت کاربران ایرانی ندارد و بدون دردسر می‌‎توانید از آن استفاده کنید.

4.2/5 - (12 امتیاز)

نویسنده

مهران رباطی نویسنده

مطلب را به اشتراک بگذارید

#

مطالب مرتبط

دیدگاه ها(8)
  1. مهرداد علیخانی گفت:

    سلام عرض ادب
    نکاتی که مطرح کردین بسیار عالیه، یکدنیا تشکر می‌کنم من نیز در این زمینه مبتدی هستم

    1. مهران رباطی گفت:

      درود بر شما. ممنون از توجهتان.

  2. درود بر شما یک سوال داشتم وقتی مبلغی می خوام انتقال بدم به کیف پول تراست ولت یا صرافی کد master key می خواد ازکجا باید بیاریم برام یک ایمیل میاد ولی کدی داخلش نداره ممنون میشم راهنمایی کنید و چه طور میشه غیر فعالش کرد بدون کد خودش

    1. مهران رباطی گفت:

      درود بر شما با تیم پشتیبانی کافه ارز تماس بگیرید

  3. سلام مرحله نهایی انتقال از پاییر یک کد سه رقمی میخواد من زدم میگه اشتباهه میشه این کد رو تغییر داد چکار باید بکنم ممنون اگه جواب بدین

    1. مهران رباطی گفت:

      درود بر شما. لطفا با شماره تلفن 02191014920 تماس بگیرید.

  4. محمد میرعلیجانی گفت:

    سلام خسته نباشید ممنون بخاطر مطلب مفیدی که ارائه کردین.ببخشید حساب پایر رو ویشه به اکانت آمازون کانکت کرد ودرآمد آمازون رو به حساب پایر انتقال داد یا خیر؟ اگه میشه چجوری؟ ممنون میشم راهنمایی کنید

    1. مهران رباطی گفت:

      درود بر شما. مرسی از توجهتان. برای ارائه مشاوره با بخش پشتیبانی کافه ارز تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *