وبلاگ

/

/

خرید لایسنس آنتی ویروس

خرید لایسنس آنتی ویروس

۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲

خرید آنتی ویروس اورجینال یکی از موارد بسیار ضروری در دنیای دیجیتال کنونی است تا شما را در برابر انواع تهدیدهای آنلاین و بدافزارها و ویروس‌ها محافظت کنند. آنتی ویروس یک ابزار ضد بدافزار است که کمک می‌کند فایل‌ها و اپلیکیشن‌های مخرب که نباید در دستگاه شما نصب شده باشند و در واقع ناشناس، مزاحم و مخرب هستند را شناسایی کرده و آن را غیرفعال یا حذف می‌کنند. خرید آنتی ویروس اورجینال به شما کمک می کند از تهدیدهایی که سیستم و اطلاعات شما را تهدید می کند جلوگیری کنید. از آنجایی که پرداخت ارزی در ایران به دلیل تحریم‌ها با مشکلات همراه است، خرید از سایت های خارجی نیز با مشکل مواجه شده است. با خدمات خرید اشتراک سایت های خارجی در کافه ارز می‌توانید نسبت به خرید لایسنس اورجینال آنتی ویروس اقدام کنید.

خرید لایسنس آنتی ویروس

 

لایسنس اورجینال آنتی ویروس

آنتی ویروس‌ها انواع مختلفی دارند که بسیاری از آن‌ها رایگان نبوده و نیاز به خرید لایسنس دارند. در صورتی که از آنتی ویروس کرک شده استفاده می‌کنید باید بدانید که این نوع آنتی ویروس‌ها امنیت سیستم شما را پایین آورده و در برخی مواقع موجب سرقت آسان اطلاعات شما می‌شوند. خرید آنتی ویروس اورجینال مزایای زیادی دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به بروزرسانی آن برای شناسایی جدیدترین ویروس‌ها و همچنین امکان دریافت پشتیبانی اشاره کرد.

از جمله آنتی ویروس‌های مشهور و معتبر می‌توان به آنتی ویروس کسپرسکی (Kaspersky)، آنتی ویروس آویرا (Avira) آنتی ویروس بیت دیفندر (Bitdefender) و آنتی ویروس ESET اشاره کرد. خرید لایسنس اورجینال آنتی ویروس نیز نیاز به داشتن کارت اعتباری یا حساب بین‌المللی است که با استفاده از خدمات خرید لایسنس آنتی ویروس کافه ارز این کار بسیار آسان خواهد بود. همان‌طور که می‌دانید مایکرو سافت نرم افزار های دیگری نیز دارد. اگر می‌خواهید با خرید از مایکروسافت بیشتر آشنا شوید مقاله مربوط به آن را در بلاگ گافه ارز مطالعه کنید.

خرید لایسنس اورجینال آنتی ویروس

به‌احتمال زیاد تاکنون با بدافزارهای رایانه‌ای برخورد داشته‌اید. در این‌ بین استفاده از انتی ویروس‌های رایگان کمکی به شما نمی‌کنند؛ چرا که ویروس‌ها و بدافزارهای روز دنیا را شناسایی نمی‌کنند. پس نیاز است تا لایسنس انتی ویروس را مدنظر داشته باشید.

با خرید لایسنس آنتی ویروس و خرید انتی ویروس اورجینال می‌توانید با مشکل بدافزارها خداحافظی کنید. در ادامه به معرفی انواع لایسنس انتی ویروس مختلف که شما در کافه ارز با خدمات خرید لایسنس آنتی ویروس امکان خریداری آن‌ها را دارید می‌پردازیم و به شما نشان می‌دهیم خرید لایسنس اورجینال انتی ویروس چگونه است و چه مزایایی دارد.

مزایای خرید انتی ویروس اورجینال

بدون شک خرید نسخه اورجینال آنتی ویروس ها نسبت به نسخه‌های کرک شده از امنیت بسیار بالایی برخوردار هستند. از مهم‌ترین مزایای خرید لایسنس انتی ویروس می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • شناسایی جدیدترین ویروس‌ها
  • امکان بروزرسانی آنتی ویروس
  • جلوگیری از سرقت اطلاعات
  • حفظ حریم خصوصی
  • امنیت دستگاه
  • دریافت پشتیبانی دائمی
  • دریافت بالاترین سطح امنیتی

معرفی انواع لایسنس آنتی ویروس

برخی از آنتی ویروس‌ها ازمحبوبیت بیشتری برخوردار هستند که در ادامه به معرفی آن‌ها خواهیم پرداخت:

لایسنس اورجینال آنتی ویروس

۱. لایسنس نود 32

آنتی ویروس ESET NOD32 بسته آنتی‌ویروس اصلی شرکت ESET است. شاید به عقیده برخی NOD32 ویژگی‌های نسبتا کمی دارد، اما ویژگی‌های بیشتری را می‌توان با ESET Internet Security Advanced Protection یا ESET Smart Security Premium پیدا کرد. همه پکیج‌ها در واقع از آنتی‌ویروس ESET NOD32 با سطوح حفاظتی پیشرفته‌تر استفاده می‌کنند. منتقدان می‌گویند بسته‌های آنتی ویروس ESET به منابع سیستم نسبتا کمی نیاز دارند و در نتیجه تأثیر کمی بر عملکرد سیستم شما دارند. این منتقدان همچنین خاطرنشان می‌کنند که ESET برخی از ویژگی‌های مهم را در نسخه‌های پیشرفته‌تر خود ارائه می‌کند که از جمله آن‌ها می توان به محافظت از وب‌کم، مرورگر ایمن و رمزگذاری AES-256. ESET اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: خرید لایسنس نود 32

همچنین لایسنس اورجینال انتی ویروس ایست محدودیت‌هایی برای دستگاه‌هایی که پشتیبانی می‌کند دارد. شما می‌توانید آنتی ویروس ESET را با ویندوز 7 تا ویندوز 11، MacOS 10.12.x و دستگاه‌های اندرویدی استفاده کنید. بااین‌حال، آنتی‌ویروس ESET از دستگاه‌های iOS پشتیبانی نمی‌کند و خرید لایسنس آنتی ویروس نود ۳۲ در این مورد با مشکل مواجه است. منتقدان همچنین به مشکلاتی در مدیریت حملات باج‌افزار اشاره کرده‌اند. یکی از مشکلات زمانی است که ESET باج‌افزار (بدافزارهایی که دسترسی به سامانه را محدود می‌کنند) را شناسایی می‌کند اما نمی‌تواند از رمزگذاری فایل‌ها جلوگیری کند. ESET همچنین فاقد برخی از ویژگی‌هایی است که معمولا با بسته‌های امنیتی مشابه ارائه می‌شود، مانند VPN، و فایروال فقط در نسخه‌های پیشرفته گنجانده شده است. ESET پیشگیری از نفوذ را به‌عنوان یک ویژگی فهرست می‌کند، اما برخی از آزمایش‌های مستقل نشان می‌دهند که چندان هم مؤثر نبوده است و خرید لایسنس انتی ویروس ESET در این مورد با ابهام رو به رو است.

هزینه خرید لایسنس نود 32 چند است؟

هزینه آنتی ویروس ESET NOD32 برای یک دستگاه 41 دلار در سال است. با اضافه کردن هر دستگاه هم هرکدام 10.00 دلار به این مبلغ اضافه می‌شود. برخلاف بسیاری از بسته‌های مشابه، می‌توانید برای خرید لایسنس آنتی ویروس نود ۳۲ چندساله از تخفیف قابل‌توجهی برخوردار شوید که چیزی در حدود ۲۵ درصد تخفیف برای سال دوم و ۳۳ درصد تخفیف برای سال سوم است. با خدمات خرید لایسنس آنتی ویروس در کافه ارز به آسانی می‌توانید نسبت به خرید لایسنس نود ۳۲ اقدام کنید.

لایسنس اورجینال انتی ویروس

۲. لایسنس بیت دیفندر

آنتی ویروس Bitdefender در صدر رتبه‌بندی بهترین آنتی‌ویروس سال 2022 و در رتبه دوم بهترین آنتی‌ویروس برای مک در سال 2022 قرار دارد. آنتی ویروس بیت دیفندر در سال 2001 در رومانی تأسیس شد. این شرکت آنتی ویروس یکی از اولین استارت‌آپ‌هایی است که پس از سقوط کمونیسم در کشور رومانی پدیدار شد. Bitdefender بسته‌های متنوعی را برای مصرف‌کنندگان و مشاغل باقیمت‌های رقابتی ارائه می‌دهد و دفاتری نیز در آمریکای شمالی، اروپا، خاورمیانه و استرالیا دارد.

بیشتر بخوانید: خرید لایسنس بیت دیفندر

آنتی ویروس Bitdefender چندین بسته آنتی‌ویروس را برای سیستم‌عامل‌های اصلی مانند Windows، MacOS، iOS و Android ارائه می‌دهد که قیمت رقابتی دارند و امتیاز بالایی را از مصرف‌کنندگان، منتقدان و آزمایشگاه‌های تست مستقل دریافت کرده است. پکیج مبتدی بیت دیفندر با نام آنتی‌ویروس پلاس امنیت بلادرنگ را برای حداکثر سه دستگاه ویندوز به مدت یک سال فراهم می‌کند. از به‌روزرسانی‌های مکرر برای به روز بودن با جدیدترین ویروس‌ها استفاده می‌کند و یک افزونه VPN برای ناشناس ماندن آنلاین بهره می‌برد. مجموعه حفاظت استاندارد شامل محافظت در برابر فیشینگ، باج‌افزار، تهدیدات شبکه و موارد دیگر است که رایانه‌ای که در معرض یک ویروس جدی است برای پاکسازی و بازیابی، راه‌اندازی مجدد می‌کند.

بسته آنتی‌ویروس Total Security ویژگی‌هایی از جمله فایروال، مدیر رمز عبور و حفاظت از حریم خصوصی برای وب‌کم و میکروفون را اضافه می‌کنند. این آنتی ویروس همچنین در صورت خرید لایسنس آنتی ویروس به شما اجازه می‌دهند دستگاه‌های بیشتری از جمله سیستم‌عامل‌های غیر ویندوزی از جمله MacOS، iOS و Android را متصل کنید. خرید لایسنس بیت دیفندر با استفاده از خدمات خرید لایسنس انتی ویروس در کافه ارز به آسانی ممکن است.

لایسنس اورجینال آنتی ویروس

۳. لایسنس کسپرسکی

آنتی ویروس کسپرسکی Kaspersky در رتبه‌بندی بهترین نرم‌افزار آنتی‌ویروس در سال 2022 در رتبه 3 و در رتبه‌بندی بهترین آنتی‌ویروس برای مک در سال 2022 در رتبه 5 قرار دارد. این آنتی ویروس به دلیل شناسایی بدافزار قوی خود، مورد تحسین منتقدان و متخصصان امنیتی قرار گرفته است. کسپرسکی در سال 1997 تأسیس شد و بزرگ‌ترین چالش آن در سال‌های اخیر قطع ارتباط با روسیه بود که منجر به ممنوعیت قراردادهای دولت ایالات متحده در سال 2017 شد. در سال 2020، انتقال فعالیت‌های پردازش داده خود را از روسیه به سوئیس به‌عنوان بخشی از یک طرح شفافیت برای اطمینان‌بخشی به مشتریان تکمیل کرد.

بیشتر بخوانید: خرید لایسنس کسپرسکی

آزمایشگاه کسپرسکی بیش از دو دهه است که یک شرکت امنیتی با رتبه بالا بوده است. Kaspersky نرم‌افزار خود را در بیش از 200 کشور به فروش می‌رساند و دارای 35 دفتر در 31 کشور است. تیمی متشکل از 4000 متخصص امنیتی را استخدام کرده است. رابط کاربری ساده Kaspersky Lab آن را برای کاربران غیرفنی که هشدار دریافت می‌کنند و فقط می‌توانند برای حذف فایل‌های مشکوک کلیک کنند، گزینه خوبی است. چهار بسته مختلف از آنتی‌ویروس پایه کسپرسکی گرفته تا بسته امنیتی Cloud Personal، با تخفیف سال اول تا 50% را برای کاربران خانگی ارائه می‌کند. خرید لایسنس کسپرسکی با استفاده از خدمات خرید لایسنس آنتی ویروس به سادگی ممکن است.

با توجه به ترجیحات و بودجه خود، می‌توانید بسته‌هایی را با ابزارهای حفظ حریم خصوصی بیشتر از جمله شبکه خصوصی مجازی (VPN)، مسدودکننده تبلیغات و مسدودکننده محتوای بزرگسالان دریافت کنید. آنتی ویروس پریمیوم کسپرسکی Kaspersky Security Cloud همه این گزینه‌ها را دارد و همچنین گزینه «بررسی حساب» اضافه می‌کند تا به شما اطلاع دهد که آیا Netflix، Facebook، یا سایر حساب‌های شما در معرض خطر قرار گرفته‌اند. بسته ممتاز این آنتی ویروس همچنین توصیه‌هایی در مورد نحوه مدیریت ارائه می‌دهد و شامل ویژگی‌هایی باهدف ایمن نگه‌ داشتن کودکان آنلاین و آفلاین است که از جمله آن‌ها می‌توان به فیلترکردن YouTube و وب‌سایت‌ها، نظارت بر زمان صفحه‌نمایش و ردیابی GPS اشاره کرد.

خرید لایسنس اورجینال ۱نتی ویروس

۴.لایسنس Avira

آنتی ویروس Avira که در رتبه پنجم بهترین نرم‌افزار آنتی‌ویروس ۲۰۲۲ و بهترین نرم‌افزار آنتی‌ویروس ۲۰۲۲ برای مک قرار دارد. به‌خاطر همین مدل نرم‌افزار freemium شناخته شده است و در بسیاری از زمینه‌ها حتی با نسخه رایگان خود، نمرات بالایی کسب می‌کند. آویرا ویژگی‌های زیادی را در نسخه رایگان ارائه می‌کند که از جمله آن می‌توان به VPN اشاره کرد. آویرا شرکت مستقر در آلمان است که کاربران اروپایی زیادی دارد و در سال 2020 توسط NortonLifeLock خریداری شد که این برند را مستقل نگه داشته است. نسخه رایگان این نرم‌افزار همچنین دارای بهینه‌ساز راه‌اندازی دستگاه، تنظیمات صرفه‌جویی در باتری، پاک‌کننده فضای دیسک و فایروال است. اویرا مانند همه نرم‌افزارهای رایگان، محدودیت‌های خود را دارد و سه نسخه پولی با ویژگی‌های عالی ارائه می‌کند:

  • Avira Antivirus Pro
  • Avira Internet Security
  • Avira Prime

این پکیج‌ها قیمت مناسبی دارند، اما اگر می‌خواهید از آن برای بیش از یک مک استفاده کنید، باید ۹۹.۹۹ دلار در سال برای Avira Prime بپردازید. برای خرید لایسنس Avira می‌توانید از خدمات خرید لایسنس آنتی ویروس در کافه ارز استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: خرید لایسنس Avira

خرید لایسنس اورجینال آنتی ویروس می‌تواند چاره حل مشکلات بدافزارها باشد. با خرید انتی ویروس اورجینال می‌توان علاوه بر امنیت سیستم رابطه کاربری بهتری نیز کسب نمود. برای خرید انتی ویروس اورجینال نیاز به پرداخت ارزی خواهید داشت. با استفاده از خدمات خرید لایسنس انتی ویروس در کافه ارز به آسانی می‌توانید نسبت به خرید لایسنس اورجینال آنتی ویروس و خرید انتی ویروس اورجینال اقدام کنید.

لایسنس آنتی ویروس بیت دیفندر و کسپرسکی

مقایسه لایسنس آنتی ویروس بیت دیفندر و کسپرسکی

بنا به تحقیقات محققان، مشخص شد کسپرسکی با قیمت‌های مقرون‌به‌صرفه عرضه می‌شود و در تشخیص بدافزار با بیت دیفندر شباهت دارد. اشتراک اصلی انتی ویروس اورجینال کسپرسکی 41 دلار است و قیمت سال اول آن 16 دلار است. این طرح تنها یک دستگاه را پوشش می‌دهد و فاقد ویژگی‌هایی مانند مدیریت رمز عبور و کنترل‌های والدین است.

اما برنامه پیشرفته کسپرسکی با ویژگی‌های غنی با قیمت 99.99 دلار (39.99 دلار در سال اول) شامل محافظت از فایل، مدیریت رمز عبور، مرور رمزگذاری شده برای تراکنش‌های مالی و موارد دیگر است که به‌خوبی با طرح‌های برتر Bitdefender مطابقت دارد.

نرم‌افزار آنتی‌ویروس کسپرسکی چقدر به‌روزرسانی می‌کند؟

کسپرسکی می‌گوید که پایگاه داده ویروس‌ها و تهدیدات آنلاین خود را بیش از 100 بار در روزبه‌روز می‌کند. به‌روزرسانی‌های کامل‌تر نرم‌افزار چندین بار در سال انجام می‌شوند. تمام پایگاه داده ویروس‌ها و به‌روزرسانی نرم‌افزار به‌صورت خودکار و نامرئی برای کاربر انجام می‌شود.

خرید انتی ویروس اورجینال

نتیجه گیری:

صرافی کافه ارز با ارائه خدمات متنوع بین المللی،خرید انتی ویروس اورجینال را برای شما ممکن می سازد. با استفاده از خدمات خرید لایسنس آنتی ویروس در کافه ارز شما می‌توانید خرید انواع آنتی ویروس‌ها را به ما بسپارید تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن به امکانات متعدد این ضد بدافزارها دسترسی پیدا کرده و امنیت دستگاه خود را تضمین کنید. شما می‌توانید هر نوع آنتی ویروسی را با استفاده از این خدمات خریداری کنید.

به این مقاله امتیاز دهید

نویسنده

ghazal hamzeh نویسنده

مطلب را به اشتراک بگذارید

#

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *