وبلاگ

/

/

راهنمای خرید از سایتهای خارجی صفر تا صد

راهنمای خرید از سایتهای خارجی صفر تا صد

راهنمای خرید از سایتهای خارجی : ما با سرعت بسیار زیاد وارد دنیایی شده‌ایم که تقریباً هر چیزی با چند کلیک در دسترس ما قرار می‌گیرد. در این میان، خرید از سایتهای خارجی به یک تجربه هیجان‌انگیز تبدیل شده است و علی‌رغم تمام چالش‌هایی مانند پرداخت ارزی که در ایران دارد، باز هم یکی از گزینه‌های اصلی بین ایرانیان به شمار می‌رود. این مطلبی که مشاهده می‌کنید، یک راهنمای جامع درباره خرید از سایت های خارجی و نکات مهم مربوط به آن است و پاسخ تمام سوالات شما را در برمی‌گیرد. اگر قصد خرید از سایتهای خارجی را دارید اما خیلی در این زمینه اطلاعات ندارید، بهتر است این مقاله را تا انتها مطالعه کنید.

خرید از سایتهای خارجی

بهترین سایت های خرید خارجی کدامند؟

افرادی که به خرید از سایتهای خارجی علاقه‌مند هستند معمولاً به چند دسته تقسیم می‌شوند. برای مثال، برخی از افراد ترجیح می‌دهند کالاهای فیزیکی خریداری کنید. یا این که بعضی از کاربران معمولاً دوره‌های آموزشی از سایت‌های خارجی خریداری می‌کنند. البته، علاقه‌مندان به بازی نیز خیلی با سایت‌های خارجی سر و کار دارند و بازی‌ها و سرگرمی‌های جدید را به صورت اینترنتی خریداری می‌کنند. همنچنین، اگر علاقه‌مند هستید درباره پرداخت در سایت های خارجی اطلاعات بیشتری را کسب کنید می‌تواندی مقاله آن را در وبلاگ کافه ارز مطالعه کنید.

علاوه بر این، بعضی از کاربران که به دنبال کالاهای لوکس و لوازم آرایشی برند هستند نیز ترجیح می‌دهند از سایت‌های خارجی خرید کنند. ورزشکاران و علاقه‌مندان به رشته بادی بیلدینگ نیز یکی دیگر از گروه‌هایی هستند که مکمل‌ها ورزشی را به صورت اورجینال از سایت‌های خارجی خریداری می‌کنند. به طور کلی، خرید از سایت‌های خارجی به دسته‌های زیر تقسیم می‌شود که در ادامه هر یک را بیشتر توضیح خواهیم داد.

  • سایت‌های عمومی نظیر آمازون
  • خرید پوشاک از سایت‌های خارجی نظیر H&M و ترندیول
  • خرید ساعت و جواهرات لوکس از سایت‌های خارجی نظیر هملیتون
  • خرید مکمل و لوازم آرایشی و بهداشتی از سایت‌ های خارجی نظیر Bodybuilding.com
  • خرید بازی از سایت‌ خارجی نظیر پلی استیشن
  • تهیه دوره‌های آموزشی از سایت‌های خارجی نظیر Udemy

خرید کالا از سایت‌های عمومی

راهنمای خرید از سایتهای خارجی و سایت‌های عمومی به فروشگاه‌های اینترنتی گفته می‌شود که هر نوع کالایی را در لیست فروش خود قرار داده‌اند. برای مثال، شما می‌توانید از سایت‌های عمومی کالای دکوری، کتاب، اسباب‌بازی و خرید آنلاین آلبوم موسیقی خارجی خریداری کنید. در ادامه برخی از معروف‌ترین سایت‌های خارجی برای خریدهای عمومی را معرفی خواهیم کرد.

خرید از آمازون در ایران

خرید از سایت خارجی آمازون

اولین سایت خارجی که کاربران با آن آشنا می‌شوند، آمازون است. آمازون از قدیمی‌ترین فروشگاه‌های اینترنتی است که استارت کار خود را با فروش کتاب و فایل‌های موسیقی زد. آمازون امروزه بیش از 40 میلیون کاربر فعال دارد و تقریباً هر چیزی که دنبالش باشید را پیدا خواهید کرد. خرید از آمازون دو مشکل عمده دارد. یکی پرداخت ارزی هزینه خرید و دیگیری ارسال و تحویل کالا به ایران. برای پرداخت هزینه خرید باید کارت اعتباری بین‌المللی داشته باشید و همان‌طور که می‌دانید خرید از سایتهای خارجی با کارت شتاب امکان‌پذیر نیست. البته، سایت های صرافی آنلایناین مشکل را برطرف کرده است و برای پرداخت هزینه خرید از آمازون می‌توانید روی آنها حساب کنید. برای نحوه خرید کتاب از آمازون Amazon می‌توانید به مقاله مربوطه مراجعه کنید.

خرید با پی پال

مشکل بعدی که مهم‌تر از مورد اول است، بحث ارسال پستی و تحویل در ایران است. سایت‌هایی مثل آمازون خدمات پستی به ایران ارائه نمی‌کنند و برای دریافت خرید خود باید آدرسی به جز ایران معرفی کنید. برای مثال، اگر از افراد خانواده یا دوستان و آشنایان شما کسی در ترکیه یا در کشور دیگری نظیر آلمان وجود دارد، می‌توانید آدرس او را به در فرم پست وارد کنید. سپس او پس از تحویل مرسوله می‌تواند آن را به ایران پست کند.

 

خرید کالا از سایت ebay

خرید از سایت Ebay

راهنمای خرید از سایت های خارجی مانند سایت ebay نیز یکی از قدیمی‌ترین فروشگاه‌های اینترنتی آنلاین به شمار می‌رود که بیش از 20 سال سابقه فعالیت در کارنامه خود دارد. حجم گردش مالی این سایت چندین میلیارد دلار است و در بیش از 30 کشور دنیا نمایندگی دارد. ای بی اولین سایتی در دنیا بود که امکان خرید کالاهای دسته دوم و کمیاب به صورت اینترنتی را در اختیار کاربران قرار داد. علاوه بر این، سیستم حراجی آنلاین برای اولین بار در سایت Ebay انجام شد. اگر به خرید کالاهای خاص و قدیمی علاقه‌مند هستید می‌توانید یک خرید منحصربفرد از ebay داشته باشید.

چالش‌های خرید از سایت ebay نیز مانند آمازون است. یعنی از یک طرف مشکلات پرداخت ارزی مانع خرید مستقیم از این سایت می‌شود. از طرفی دیگر، بحث تحویل مرسوله در ایران نیز مشکلاتی خیلی زیادی برای کاربران ایرانی ایجاد می‌کند. برای پرداخت هزینه خرید از ای بی می‌توانید روی کافه ارز حساب کنید و برای حل‌کردن مشکلات مربوط به پست باید آدرس یکی از نزدیکان خود در کشورهای خارجی را وارد کنید.

 

خرید از سایت علی اکسپرس

خرید از علی اکسپرس (AliExpress)

سایت علی اکسپرس یکی از بزرگترین فروشگاه‌های اینترنتی در جهان به شمار می‌رود که در کشور چین واقع شده است. هزاران فروشنده کالا و خدمات خود را در این وب‌سایت برای فروش گذاشته‌اند و امکان خرید بیش از 40 نوع کالا در دسته‌بندی مختلف وجود دارد. البته، برای خرید از علی اکسپرس نیز نیاز به پرداخت هزینه از طریق حساب بانکی بین‌المللی دارید که متاسفانه در ایران در دسترس نیست. برای این موضوع نیاز نیست نگران باشید چون کافه ارز در پرداخت ارزی هزینه خرید در کنار شما خواهد بود.

موضوع مهم‌تر دیگر این است که علی اکسپرس ارسال کالا به ایران را ساپورت نمی‌کند و برای دریافت کالای خریداری‌شده باید آدرس یکی از نزدیکان خود در کشورهای دیگر را در فرم Shipping وارد کنید و سپس او کالا را برای شما در ایران ارسال کند.

بیشتر بخوانید: حساب وایز چیست؟

خرید لباس از سایت‌‌های خارجی

راهنمای خرید از سایتهای خارجی : مانند پوشاک برند و خارجی کیفیت و طراحی بسیار بالایی دارد و یکی از کالاهای مورد علاقه خریداران است. سایت‌های خارجی اجناس خارجی را با کیفیت اورجینال در اختیار خریداران قرار می‌دهند. علاوه بر این، تخفیف‌های فصلی و آفرهای فوق‌العاده فرصت شگفت‌انگیزی را نصیب خریداران می‌کند تا مثلاً یک کفش اورجینال برند پوما را با قیمت یک سوم خریداری کنند. برای مثال، سایت H&M و زارا از بهترین سایت‌های خرید انواع پوشاک و کیف و کفش خارجی است. البته باید این موضوع را در نظر داشته باشید که بیشتر این سایت‌ها امکان ارسال کالا به ایران را ندارند و باید آدرس یکی از خویشاوندان خود که بیرون از ایران است را برای تحویل کالا وارد کنید.یکی از همین برند محبوب که می‌توان به ان اشاره کرد خرید پوشاک ترک با برند کالینز است.

خرید پوشاک ترندیول

یکی دیگر از سایت‌های خرید پوشاک که محبوبیت بسیار زیادی در ایران دارد، سایت ترندیول (Trendyol) است. ترندیول یک سایت ترکیه‌ای است که انواع اقسام پوشاک مردانه، زنانه و بچگانه را با قیمت بسیار خوب برای فروش قرار داده است. پرداخت اینترنتی هزینه خرید از ترندیول در کافه ارز امکان‌پذیر است. ترندیول نیز ارسال به ایران ندارد و پروسه‌ای که برای سایت‌های دیگر باید انجام دهید برای ترندیول نیز صدق می‌کند.

خرید کالاهای لوکس از سایت‌های خارجی

برخی از سایت‌های خارجی کالاهای لوکس نظیر جواهرات، فرش‌ دست‌بافت، مجسمه‌های نفیس و ساعت‌های گران‌قیمت را برای فروش ارائه می‌دهند. البته، خرید گران‌قیمت نیازمند این است که قبل از هرگونه واریز وجه از اعتبار سایت اطمینان حاصل کنید. در ادامه برخی از سایت‌های معتبری که در این دسته‌بندی جای دارند را با یکدیگر مورد بررسی قرار خواهیم داد.

سایت فرست دیبز

سایت فرست دیبز (1stdibs)

راهنمای خرید از سایت های خارجی مانند سایت فرست دیبز یک فروشگاه مخصوص طراحان، هنرمندان و مجموعه‌داران است. در حقیقت، شما در این سایت فقط می‌توانید کالاهای دکور و هنری گران‌قیمت پیدا کنید. دسته‌بندی‌های جذاب این سایت باعث شده است که مدیران هنری گالری‌ها و علاقه‌مندان به داشتن کلکسیونر خیلی از آن استقبال کنند. برای مثال، یکی از دسته‌بندی‌های این سایت مربوط به فرهنگ و هنر ملل مختلف است. در این دسته‌بندی می‌توانید آثار هنری کشورهای مختلف نظیر فرش دست‌بافت ایرانی را خریداری کنید. دیگر سایتی که برای خرید کالا لوکس می‌توان به آن اشاره کرد سایت ایکیا است که پرداخت در این سایت را با استفاده از خدمات ارزی کافه ارز می‌توانید انجام دهید.

خرید ویزا کارت

از آنجایی که قیمت کالاهای این سایت بالا است بنابراین بهتر است از یک روش پرداخت مطمئن استفاده کنید. کافه ارز با سال‌ها تجربه در زمینه پردا‌خت‌های ارزی در این مسیر در کنار شماست. البته، برای تحویل کالای خریداری شده از این سایت بهتر است که آدرس یکی از آشنایان خود در خارج از کشور را انتخاب کنید.

سایت ساعت‌فروشی همیلتون

برند همیلتون واچ (Hamilton Watch) یکی از زیرگروه‌های برند Swatch است که در آمریکا قرار دارد. اولین ساعت دیجیتالی دنیا توسط این برند تولید شده است و در حال حاضر در زمینه طراحی و تولید ساعت‌های لوکس و گران‌قیمت فعالیت می‌کند. برای خرید از سایتهای خارجی مانند هملیتون باید یک کارت اعتباری یا حساب بانکی بین‌المللی داشته باشید که متاسفانه در ایران امکان دسترسی به آن وجود ندارد. این موضوع نگران کننده نیست و اگر قصد خرید شما از این سایت نهایی شده، می‌توانید برای پرداخت هزینه‌ها از سرویس‌های کافه ارز استفاده کنید.

البته، فراموش نکنید که این سایت از ارسال به ایران پشتیبانی نمی‌کند و برای دریافت کالای خریداری شده از این سایت باید از آدرس دوستان و نزدیکان خود که در کشورهای دیگر حضور دارند استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: آموزش نحوه خرید اپلیکیشن پولی از گوگل پلی

خرید بازی و دوره‌های آموزشی از سایت‌های خارجی

برخی از افراد تمایل دارند بازی‌های معروف را از سایت‌های خارجی خریداری کنند. برای مثال، شما می‌توانید بازی‌های جدید پلی‌استیشن را به صورت اینترنتی و اورجینال از سایت پلی‌استیشن خریداری کنید. علاوه بر این، برخی از سایت‌های خارجی هستند که اسبا‌ب‌بازی‌های فیزیکی بسیار جذابی دارند و شما می‌توانید خرید خود را به‌راحتی از آن‌ها انجام دهید. افرادی که در حوزه دیجیتال مارکتینگ فعالیت می‌کنند هم می‌توانند دوره‌های آموزشی در سایت های مانند سایت یودمی خریداری کنند و پرداخت را به مجمعه کافه ارز بسپارند.

خرید از پلی استیشن

خرید بازی از سایت پلی استیشن

شما می‌توانید بازی‌های جدید، موسیقی و فیلم را در فروشگاه اینترنتی پلی‌استیشن استور خریداری کنید. برای خرید از سایتهای خارجی مانند Playstation نیازی به کارت اعتباری ندارید و می‌توانید با خرید گیفت کارت از کافه ارز این کار را به راحتی انجام دهید. خیلی از بازی‌هایی که تازه به بازار معرفی شدند، ابتدا به صورت محدود در این سایت عرضه می‌شوند و شما می‌توانید قبل از بقیه افراد، بازی را تجربه کنید.

خرید اسباب‌بازی از هابی کینگ (HobbyKing)

هابی کینگ یک سایت هنگ‌کنگی است که اسباب‌بازی‌های کنترلی نظیر هلیکوپتر، هواپیما و قایق کنترلی را دارد. اگر شما هم به این نوع سرگرمی علاقه دارید، سایت هابی کینگ بهترین گزینه برای شما به شمار می‌رود. قیمت اسباب‌بازی‌هایی که در این سایت وجود دارد با توجه به کیفیت آن بسیار مقرون‌به‌صرفه است. البته، برای پرداخت مبلغ خرید خود از این سایت دچار چالش می‌شوید چون پرداخت فقط از طریق کارت‌های اعتباری و حساب بانکی بین‌المللی امکان‌پذیر است.

البته، نگران این موضوع نباشید، با راهنمای خرید از سایتهای خارجی می‌توانید پرداخت دلاری آن را به کافه ارز بسپارید. در حقیقت، شما هزینه خرید را به صورت ریالی به ما داده و ما معادل دلاری آن را برای خرید پرداخت می‌کنیم. فراموش نکنید که ارسال پستی این سایت به آدرس ایران مقدور نیست و برای تحویل بدون‌ دردسر کالا بهتر است از آدرس اقوام خود در خارج از کشور استفاده کنید.

سایت humblebundle

خرید بازی از سایت HumbleBundle

راهنمای خرید از سایت های خارجی مانند سایت HumbleBundle یک فروشگاه آنلاین برای خرید بازی به صورت گروهی است. شاید از خود بپرسید مگر می‌شود بازی را به صورت گروهی خرید؟ جواب این سوال بله است. در حقیقت، سایت HumbleBundle با ناشران بازی‌ها در زمینه ارائه محصولات به صورت بسیار ارزان همکاری می‌کند. در واقع، شما تصمیم می‌گیرید که چه مقدار پول می‌خواهید برای یک محصول پرداخت کنید. روند کار این سایت خیلی جالب است.

خرید شما به این شکل است که با پرداخت 1 دلار می‌توانید دسترسی نامحدودی به محصولات را بدست آورید. پس از این می‌توانید تعیین کنید که چه مقدار پول برای محصولات می‌خواهید پرداخت کنید. محصولات به صورت بسته‌ای ارائه می‌شوند و شما هر چه قدر بیشتر پول پرداخت کنید، تعداد محصولات بیشتری را دریافت خواهید کرد. تمام هزینه‌هایی که شما برای خرید پرداخت می‌کنید به امور خیریه اختصاص می‌یابد.

خرید از envato

خرید ابزارهای برنامه‌نویسی از سایت اینواتو (Envato)

اگر در زمینه برنامه‌نویسی و کدنویسی فعال هستید حتماً نام سایت اینواتو برای یک‌بار هم که شده به گوش شما خورده است. سایت اینواتو 8 فروشگاه اینترنتی را به عنوان زیرمجموعه اداره می‌کند که از معروف‌ترین آن‌‌ها می‌توان به Themeforest و codecanyon اشاره کرد. به طور کلی، مجموعه سایت‌های اینواتو امکانات بی‌نظیری نظیر کدها و اسکریپت‌‌های آماده و تصاویر فوق‌حرفه‌ای را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

از آنجایی که تمام سرویس‌های این سایت به صورت آنلاین و غیرفیزیکی هستند، بنابراین از هزینه پست خبری نیست و تمام موارد خریداری شده به صورت آنلاین به دست شما خواهند رسید. این موضوع به نفع کاربران ایرانی است چون امکان ارسال کالای فیزیکی به ایران وجود ندارد. فقط موضوع پرداخت ارزی می‌‌ماند که با ثبت‌نام در کافه ارز می‌توانید به راحتی آن را پرداخت کنید. می‌توانید نحوه ی خرید از سایت envato را در مقاله خود آموزش ببینید.

 

خرید لایسنس نرم‌افزار از سایت‌های خارجی

اگر با تکنولوژی و اینترنت سروکار دارید، حتماً با نرم‌افزارهای کاربردی در این زمینه نیز آشنایی دارید. امروزه، ابزارهای زیادی برای کامپیوتر وجود دارند که نیاز کاربران را برای کار در این فضای دیجیتالی را راحت‌تر کرده‌اند. البته، استفاده از این ابزار رایگان نیست یا اگر رایگان هم باشد، به طور کامل نیازهای کاربران را رفع نمی‌کند. به همین دلیل مقوله Product Key یا لایسنس نرم‌افزار در این روزها اهمیت بسیار زیادی پیدا کرده است. خرید لایسنس این ابزارها برای کاربران ایرانی به صورت عادی امکان‌پذیر نیست چون پرداخت هزینه این کار باید از طریق حساب‌های بین‌المللی انجام شود. البته، سرویس خرید از سایت‌های خارجی کافه ارز، این امکان را در اختیار شما قرار می‌دهد تا با پرداخت ریالی به راحتی لایسنس نرم‌افزارهای مورد نیاز خود را خریداری کنید.

خرید محصولات ورزشی و زیبایی از سایت‌های خارجی

افرادی که به ورزش بدنسازی و فیتنس علاقه دارند می‌توان مکمل‌های ورزشی اصل را از سایت‌های خارجی خریداری کنند. در واقع، دغدغه اصلی ورزشکاران حرفه‌ای همواره کیفیت مکمل‌ها و پودرهای ورزشی و مطمئن‌بودن از تاریخ انقضای این محصولات است. بنابراین، آن‌ها ترجیح می‌دهند محصولات را به صورت اورجینال از سایت‌های معتبر خارجی خریداری کنند. در ادامه برخی از معروف‌ترین سایت‌های مربوط در این زمینه را معرفی خواهیم کرد.

خرید پودرهای بدنسازی از سایت های خارجی

خرید مکمل ورزشی از سایت Bodybuilding

وجود انواع مکمل‌ها و پودرهای تقویتی تقلبی و تاریخ گذشته در بازار باعث شده است که ورزشکاران، بخصوص علاقه‌مندان به بدنسازی و زیبایی اندام به کیفیت محصولات مصرفی خود اهمیت بیشتری بدهند. در فروشگاه اینترنتی بادی بیلدینگ انواع مکمل‌های ورزشی نظیر پودرهای پروتئین، انواع چربی‌سوزها، کراتین و محصولات دیگر موجود است و می‌توانید به راحتی آن‌ها را خریداری کنید.

خرید از سایت bodybuilding.com نیازمند وصل بودن حساب بانکی به سیستم پرداخت بین‌المللی است. متاسفانه حساب بانکی ما در ایران به این شبکه وصل نیست و پرداخت به صورت مستقیم امکان‌پذیر نخواهد بود. در اینجا، کافه ارز به عنوان یک سایت واسطه وارد میان می‌‌شود و پرداخت را انجام می‌دهد. برای دریافت محصولات خریداری شده از این سایت باید آدرس فردی خارج از ایران را در فرم Shipping وارد کنید.

خرید از سایت هدی بیوتی

خرید از سایت هدی بیوتی (Hudabeauty)

هدی بیوتی یک از معروف‌ترین برندهای لوازم آرایش در جهان به خصوص خاورمیانه است که طرفداران بسیار زیادی در ایران نیز دارد. محصولات آرایشی و بهداشتی این برند با قیمت خوبی به بازار عرضه می‌شوند و خیلی از کاربران به خصوص در زمان آفرهای فصلی یا ویژه برای خرید از آن اقدام می‌کنند. خرید از سایتهای خارجی مانند هدی بیوتی نیازمند پرداخت از کارت‌های اعتباری یا حساب بانکی بین‌المللی نظیر پی پال است. البته، شما می‌توانید با پرداخت معادل ریالی خرید خود به کافه ارز، فاکتور دلاری خرید از هدی بیوتی را پرداخت کنید. دیگر سایت لوازم آرایشی که می‌توان به آن اشاره کرد سایت سفورا است.

خرید لوازم ورزشی از سایت اسپورتز دایرکت (Sportsdirect)

اسپورتز دایرکت یک فروشگاه‌ اینترنتی لوازم ورزشی است که در انبار اصلی آن در کشور انگلیس قرار دارد. تقریباً اجناس تمام برندهای معروف دنیا در این وب‌سایت حضور دارند و شما می‌توانید انواع لوازم ورزشی نظیر کفش ورزشی، کفش مخصوص فوتبال، البسه مخصوص تمرین، لباس باشگاه‌های مختلف را از این وب‌سایت خریداری کنید.

پرداخت ارزی

شما برای راهنمای خرید از سایتهای خارجی از این سایت باید حساب بانکی متصل به شبکه بانکی جهانی داشته باشید. اگر چنین حسابی ندارید باید هزینه خرید را از طریق سایت‌های پرداختی نظیر کافه ارز پرداخت کنید. شما به راحتی می‌توانید در وب‌سایت کافه ارز ثبت‌نام کرده و پرداخت هزینه‌های بین‌المللی را به صورت آنی انجام دهید.

خرید لوازم و دوره‌های پزشکی

برخی از کاربران که به دنبال کالا و تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی هستند ترجیح می‌‌دهند از خرید از سایتهای خارجیرا انجام دهند. برای مثال، ابزارهایی نظیر میکروسکوپ و بیوراکتور (Bioractor) را می‌توان از سایت‌های خارجی خریداری کرد. البته، برای خرید چنین دستگاه‌های حساس و گران‌قیمتی باید از اعتبار سایت‌های مورد نظر آگاه باشید. در ادامه برخی از مهم‌ترین سایت‌های معروف در این زمینه را معرفی خواهیم کرد.

خرید کالای آزمایشگاهی و پزشکی از سایت های خارجی

خرید از Braintree Scientific

این فروشگاه‌ اینترنتی بیشتر بر روی تجهیزات آزمایشگاهی علوم زیستی و پزشکی پیشرفته تمرکز دارد. برای مثال، انواع میکروسکوپ‌ها، دستگاه‌های اندازه‌گیری فشار خون و میکروچیپ‌های Animal ID در این سایت موجود است. این شرکت بسیار معتبر در حوزه دستگاه‌های آزمایشگاهی در بسیاری از کشورها نظیر چین، ژاپن و هند نمایندگی رسمی دارد. برای خرید از این سایت‌ها باید از آن‌ها درباره تحویل کالا در ایران سوال کرده و نحوه ارسال را تعیین کنید. همچنین، اگر به دنبال خرید از سایت کورسرا هستید می‌توانید به مقاله آن در وبلاگ کافه ارز سر بزنید، ما در این مقاله خرید دوره های آموزشی کامل شرح داده‌ایم.

خرید دستگاه‌های آزمایشی از Nextadvance

اگرچه تنوع محصولات این سایت به اندازه Braintree Scientific نیست اما محصولات بسیار تخصصی را تولید می‌کند. برای مثال، شما می‌توانید تمام تجهیزات آزمایش‌های پیشرفته بیولوژیکی نظیر پمپ‌های قطره چکان بسیار حساس و آسیاب‌های گلوله‌ای را در این سایت خریداری کنید. موضوع پرداخت هزینه خرید از این سایت شما را دچار چالش خواهد کرد. در حقیقت، اگر کارت اعتباری یا حساب بانکی بین‌المللی نداشته باشید می‌توانید برای خرید از سایت کافه ارز کمک بگیرید.

خرید دوره‌های پزشکی از سایت Kenhub

خرید دوره‌‌‌های آموزش پزشکی از سایت Kenhub یکی از بهترین منابع برای تقویت دانش داشنجویان پزشکی است. این سایت بیشتر شبیه به یک کتابخانه بسیار بزرگ است که اطلاعات مربوط به هزاران مدل آناتومی و بیماری‌های مرتبط با آن‌ها را در اختیار شما قرار می‌دهد. برای خرید از این سایت فقط کافی است در آن ثبت نام کرده و با استفاده از کارت‌های اعتباری خرید خود را نهایی کنید. دوره‌های این سایت به صورت ویدیویی است و به صورت آنلاین به شما تحویل داده می‌شود.

نتیجه‌گیری

در این دوره از زندگی مدرن که خرید اینترنتی و آنلاین که به تدریج دارد جای خرید از فروشگاه‌های حضوری را می‌گیرد، برخی از مردم خرید از سایتهای خارجی را ترجیح می‌دهند. سایت‌های خارجی که ایرانیان از آن خرید می‌کنند معمولاً به چند دسته سایت‌های عمومی نظیر آمازون، سایت‌های فروش بازی مثل پلی استیشن، فروشگاه‌های خرید آنلاین لوزام آرایشی نظیر هدی بیوتی و خرید ابزارهای برنامه‌نویسی و توسعه نظیر اینواتو است. به طور کلیف خرید از این سایت‌‌ها نیازمند پرداخت ارزی است. شما با کمک کافه ارز می‌توانید تمام پرداخت‌های بین‌المللی خرید از سایتهای خارجی را انجام دهید. در صورتی که هنوز در مورد راهنمای خرید از سایتهای خارجی و نحوه خرید از آن‌‌ها سوال دارید با بخش پشتیبانی کافه ارز به شماره تماس 02191014920 تماس بگیرید.

5/5 - (2 امتیاز)

نویسنده

مهران رباطی نویسنده

مطلب را به اشتراک بگذارید

#

مطالب مرتبط

دیدگاه ها(4)
  1. مقاله عالی بود! سپاس فراوان بابت معرفی بهترین سایت‌ها، امیدوارم همیشه موفق باشید و ما هم از شما حمایت کنیم.

    1. مهران رباطی گفت:

      مرسی از توجه ویژه شما همراه گرامی

  2. سلام شرایط همکاری با مجموعه شما به چه صورت هست؟
    با ارجاع مشتری به سمت شما از تمام خریدهای آن شخص ما بهره مند میشویم یا اولین خرید؟
    چند درصد؟
    شرایط تسویه خودکار هست یا هربار باید درخواست بدهیم؟
    من میخوام حتما تسویه ها خودکار باشه

    با تشکر
    پناهی

    1. مهران رباطی گفت:

      درود بر شمتا با بخش پشتیبانی سایت Cafearz.com تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *