وبلاگ

/

/

خرید لایسنس کسپرسکی

خرید لایسنس کسپرسکی

۳۱ مرداد ۱۴۰۱

خرید لایسنس کسپرسکی: شرکت کسپرسکی یکی از شرکت‌های مطرح و شناخته‌شده در حوزه امنیت دیجیتالی است که سال‌‌ها است فعالیت خود را شروع کرده است. در رابطه با این شرکت بهتر است که بدانید محصولاتی را برای تلفن‌های هوشمند همراه، کامپیوترهای شخصی و هر دستگاه دیگری که در شبکه موجود باشد طراحی و به بازار عرضه می‌کند. کسپرسکی نامی است که همیشه اعتبار و احترام را در کنار خود یدک کشیده است و از این رو انتخاب آن همیشه احساس اطمینان را به کاربران منتقل می‌کند. حال برخی از افراد تمایل به خرید لایسنس آنتی ویروس Kaspersky را دارند، اما سوالی که برای آن‌ها به وجود می‌آید، این است که چگونه می‌توانند نسبت به خرید لایسنس آنتی ویروس Kaspersky اقدام کنند؟ پرداخت ارزی در ایران و در نتیجه خرید از سایت های خارجی با مشکلات زیادی همراه است. با استفاده از خدمات خرید اشتراک سایت های خارجی امکان خرید لایسنس آنتی ویروس ها از جمله خرید آنتی ویروس کسپرسکی اورجینال اقدام کنید.

برای خرید لایسنس Kaspersky روش‌های متعددی وجود دارد؛ به عنوان مثال شما می‌توانید ویزاکارت و مستر کارت مجازی بخرید و با استفاده از آن نسبت به خرید کسپرسکی اقدام کنید. یا می‌توانید از صرافی‌های معتبر همچون کافه ارز جهت خرید لایسنس آنتی ویروس ها مثل خرید لایسنس آنتی ویروس Kaspersky اقدام کنید یا حتی در صورت تمایل به خرید لایسنس Kaspersky internet security 2020 نیز بپردازید.

خرید لایسنس ارزان کسپرسکی

خیلی از کاربران برای امنیت سیستم‌های خود از آنتی ویروس استفاده می‌کنند که در این میان آنتی ویروس کسپرسکی از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار است. بسیاری به دنبال خرید لایسنس ارزان کسپرسکی هستند اما باید بدانید که این آنتی ویروس قیمت بالایی ندارد و شما می‌توانید با دانستن ویژگی‌های هر یک از لایسنس‌های این آنتی ویروس، گزینه‌ای را انتخاب کنید که انتظارات شما همخوانی داشته باشد و شما بتوانید بیشترین استفاده را از آن ببرید. بسیاری از سایت‌ها هستند که به به فروش لایسنس Kaspersky می‌پردازند اما این لایسنس‌ها اورجینال نبوده و به همین دلیل قیمت پایین‌تری دارند.

با خرید لایسنس کسپرسکی غیر اورجینال شما ممکن است در معرض تهدیدهای مختلف قرار بگیرید؛ پس بهترین کار استفاده از سایت کسپرسکی برای خرید آنتی ویروس کسپرسکی اورجینال است تا به این گونه هم هزینه کمتری را بابت خرید لایسنس پرداخت کنید و هم مطمئن باشید آنتی ویروسی اورجینال در اختیار دارید که می‌تواند شما را در برابر تهدیدها محافظت کند.

خرید لایسنس Kaspersky نیاز به پرداخت ارزی دارد اما با کمک خدمات خرید لایسنس آنتی ویروس‌ها در کافه ارز شما این امکان را خواهید داشت تا به آسانی و در کمترین زمان ممکن نسبت به خرید آنتی ویروس کسپرسکی به صورت امن و سریع اقدام کنید.

خرید لایسنس آنتی ویروس kaspersky
بیشتر بخوانید: خرید لایسنس آنتی ویروس

خرید لایسنس کسپرسکی اندروید

اندروید یک سیستم‌عامل موبایل است که توسط گوگل توسعه یافته است. اندروید در سال ۲۰۱۱ پرکاربردترین سیستم‌عامل موبایل و همچنین از سال ۲۰۱۳ پرکاربردترین سیستم‌عامل برای تبلت‌ها بوده‌ است. این موضوع را هم باید افزود که از سال ۲۰۱۷ نیز بیش از دو میلیارد کاربر فعال ماهانه داشته‌ است. حال افرادی که سیستم عامل گوشیشان اندروید است نیز می‌توانند نسبت به خرید لایسنس آنتی ویروس کسپرسکی اقدام کنند. برای خرید لایسنس Kaspersky نیز کافی است تا به خود سایت کسپرسکی مراجعه کنید و خرید هر یک از انواع آنتی ویروس را که با نیازهای شما همخوانی داشت را با کمک خدمات خرید لایسنس آنتی ویروس در کافه ارز انجام دهید.

از برخی از امکانات لایسنس کسپرسکی اندروید می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • از اطلاعات شخصی شما محافظت می‌کند
  • موقعیت‌یابی گوشی‌های گمشده یا دزدیده شده
  • مراقبت از عکس‌ها و فایل‌ها برای دسترسی‌های مشکوک
  • می‌توانید تماس‌ها و پیامک‌‏های ناخواسته را مسدود نمایید
  • کنترل خانواده
  • محافظت از گوشی شما در برابر بدافزارها و ویروس‌های اینترنتی،
  • محافظت اطلاعات شخصی
  • ضد سرقت
  • رمزگذاری فایل‌ها

قیمت لایسنس کسپرسکی

یکی از سوالات متداولی که برای خیلی از کاربران که تمایل به خرید لایسنس Kaspersky را دارند، به وجود می‎‌آید، این است که قیمت لایسنس Kaspersky چقدر است؟ هنگام خرید لایسنس کسپرسکی، پیش از هرچیز بهتر است بدانید برای اطلاع از قیمت خرید لایسنس کسپرسکی کافی است تا به سایت کسپرسکی مراجعه کنید. قیمت لایسنس کسپرسکی نسبت به خدمات و نوع پکیج آن متفاوت است:

قیمت (سالیانه)

نام پکیج

از 15.04 دلار

Kaspersky Anti-Virus

از 22.39 دلار

Kaspersky Internet Security

از 29.74 دلار

Kaspersky Total Security

از 57.39 دلار

Kaspersky Security Cloud Personal

از 11.99 دلار

Kaspersky Password Manager

از 15.99 دلار

Kaspersky Safe Kids

خرید لایسنس KaspersKy internet security 2021

از آن‌جایی که خرید لایسنس Kaspersky internet security 2020 نیز دارای مزیت‌ها و ویژگی‌های منحصربه‌فردی مانند همان ویروس‌ها، بدافزارها و مسدودکننده‌های باج‌افزار است که قیمتی برابر با سالانه ۳۹/۹۹ دلار برای سه دستگاه، ۷۹/۹۹ دلار برای دو سال و ۱۱۹/۹۹ دلار برای سه سال، اما ویژگی‌های بیشتری را اضافه می‌کند. به همین دلیل برخی از افراد تمایل دارند تا به خرید لایسنس Kaspersky internet security 2020 بپردازند. در این باره بهتر است که بدانید برای خرید لایسنس Kaspersky internet security 2020 نیاز به پرداخت ارزی دارید اما با خدمات خرید لایسنس آنتی ویروس ها در کافه ارز می‌توانید هر یک از پکیج‌های مورد نیاز خود را خریداری کنید.

خرید لایسنس kaspersky

خرید آنتی ویروس کسپرسکی اورجینال

از آن‌جایی که این روزها سایت‌های متعددی به فروش آنتی ویروس کسپرسکی می‌پردازند، به همین دلیل پیشنهاد کافه ارز به شما دوستان عزیز این است که برای خرید آنتی ویروس کسپرسکی اورجینال به صرافی‌های معتبر مثل کافه مراجعه کنید تا به این گونه بتوانید با اطمینان و بدون معطلی به خرید آنتی ویروس کسپرسکی اورجینال بپردازید.

کسپرسکی چگونه امنیت پرداخت‌های آنلاین را تضمین می‌کند؟

بهتر است که بدانید جهان با سرعتی باور نکردنی به سمت خرید‌ها و پرداخت‌های آنلاین پیش می‌رود و از این رو فرصت بسیار خوبی را در اختیار مجرمان سایبری قرار می‌دهد تا با دسترسی به اطلاعات حساب و کارت بانکی خریداران، پول‌های آن‌ها را به سرقت ببرند. حال برای حفاظت در مقابل این تهدیدها کمپانی کسپرسکی ویژگی Safe Money را در کسپرسکی (اینترنت سکیوریتی و توتال سکیوریتی) قرار داده‌است که امنیت خرید‌ها و پرداخت‌های آنلاین خریداران را تضمین می‌کند و صفحات پرداخت را در مرورگر محافظت شده باز می‌کند.

نصب آنتی ویروس کسپرسکی چگونه است؟

برای برخی از خریداران سوالی که به وجود می‌آید، این است که چگونه می‎‌توانند آنتی ویروس کسپرسکی را نصب کنند؟ در این باره بهتر است که بدانید به طور معمول اکثر سایت‌هایی که به فروش این آنتی ویروس می‌پردازند به صورت pdf و یا ویدیو آموزش نصب و فعالسازی آنتی ویروس کسپرسکی را نیز در صفحات خود برای کاربران قرار داده‌اند تا آن‌ها بتوانند به راحتی و با آموزش‌های لازم آنتی ویروس کسپرسکی را بر روی سیستم خود نصب کنند و از آن استفاده نمایند.

خرید لایسنس آنتی ویروس کسپرسکی

شرکت کسپرسکی یکی از شرکت‌های شناخته‌شده در حوزه امنیت دیجیتالی است که سال‌‌ها است فعالیت خود را شروع کرده است. حال این روزها خیلی از افراد برای محافظ از حریم شخصی و در امان بودن در مقابل تهدیدها تمایل دارند تا به خرید لایسنس آنتی ویروس Kaspersky بپردازند. برای خرید لایسنس آنتی ویروس کسپرسکی کافی است از خدمات خرید لایسنس آنتی ویروس ها در کافه ارز استفاده کنید تا در کمترین زمان ممکن، پکیج مورد نظر خود را خریداری کنید. خرید لایسنس کسپرسکی به شما کمک می‌کند تا برابر تهدیدهای مختلف از خود محافظت کنید.

4.7/5 - (27 امتیاز)

نویسنده

تیم تحریریه کافه ارز نویسنده

مطلب را به اشتراک بگذارید

#

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *