وبلاگ

/

/

خرید لایسنس Avira | چطور آنتی ویروس آویرا بخریم؟

خرید لایسنس Avira | چطور آنتی ویروس آویرا بخریم؟

خرید لایسنس Avira:‌ یکی از انواع آنتی ویروس‌ها که نزدیک به ۵۰۰ میلیون کاربر را دارا است، آنتی ویروس آویرا Avira است. بیشترین جذابیتی که این آنتی ویروس دارد مربوط به سادگی آن بوده و ویژگی‌های مهم دیگری را نیز ارائه می‌دهد. در رابطه با این آنتی ویروس، یعنی آنتی ویروس آویرا باید به شما بگوییم که ایمن‌ترین و مطمئن‌ترین آنتی ویروس موجود در بازار بوده و توانسته است در همان زمان انتشار خود طرفداران زیادی را به سوی خود جذب کند. لازم به ذکر است که تاکنون این آنتی ویروس توانسته است نزدیک به دو هزار جایزه را از آن خود کند. خرید لایسنس آویرا نیاز به پرداخت ارزی دارد که در ایران و برای ایرانیان خرید از سایت های خارجی با مشکلاتی همراه است. با استفاده از خدمات خرید اشتراک سایت های خارجی در کافه ارز خرید انواع نرم افزار و خرید لایسنس آنتی ویروس به آسانی ممکن است و شما می‌توانید به آسانی خرید لایسنس اورجینال آنتی ویروس اویرا را انجام دهید. ممکن است که در رابطه با خرید لایسنس اویرا سوالات زیادی برای شما ایجاد شود که قرار است در ادامه به آن‌ها بپردازیم. همچنین در ادامه این مطلب می‌خواهیم در رابطه با این که آنتی ویروس آویرا چه ویژگی‌هایی دارد صحبت کنیم و اشاره کنیم که این برنامه دارای چه مزیت‌های امنیتی است.

لایسنس آویرا چیست؟

اگر بخواهیم یکی از بهترین آنتی ویروس‌های موجود در بازار را به شما معرفی کنیم، بدون شک حتما نام آنتی ویروس Avira را می‌آوریم. این آنتی ویروس تا به حال توانسته است ضد افزارهای زیادی را شناسایی کند و به همین دلیل نیز جایزه‌های زیادی را از سازمان‌های مختلف دریافت کرده است. از بهترین جوایزی که این نرم افزار آنتی ویروس به دست آورده، در قسمت پایین برای شما آورده شده است:

۱. وضعیت طلایی: وضعیت طلایی نام یکی از هزاران جایزه‌ای است که آنتی ویروس آویرا به نام خود به ثبت رسانده است. این جایزه از آزمایشگاه «تست ضد بد افزار» به این برنامه تعلق گرفته است.

۲. دنیای واقعی: از دیگر جایزه‌هایی که به این برنامه تعلق گرفته است جایزه مقام اولی در مسابقه تست حفاظت از دنیای واقعی بوده که در سال ۲۰۱۴ به آویرا داده شده است.

استفاده از نسخه کرک شده آویرا ممکن است امنیت شما را به خطر بیاندازد بنابراین بهترین کار خرید لایسنس اورجینال آنتی ویروس اویرا است. خرید لایسنس Avira به شما کمک می‌کند تا امنیت حضور آنلاین خود را تضمین کنید اما برای خرید Avira نیاز به کارت اعتباری یا حساب بین‌المللی خواهید داشت. با خدمات خرید لایسنس آنتی ویروس در کافه ارز به آسانی می‌توانید نسبت به خرید لایسنس اویرا اقدام کنید.

خرید لایسنس اویرا

لایسنس آویرا دارای چه ویژگی های مثبتی است؟

بدون شک یکی از بهترین آنتی ویروس‌هایی که توانسته است در بازار مورد توجه عده بسیار زیادی قرار بگیرد آنتی ویروس آویرا است. این آنتی ویروس دارای ویژگی‌های بسیار زیادی می‌باشد که آن را نسبت به سایر آنتی ویروس‌ها متمایز کرده است. در رابطه با این نرم افزار باید بدانید که نسخه رایگان آن ارزش و اعتبار چندانی ندارد. به همین دلیل نیز نمی‌تواند به خوبی از وب محافظت کند و دارای ارزش زیادی نزد کاربران نیست. در قسمت پایین سعی کرده‌ایم که بهترین ویژگی هایی که به نرم افزار آنتی ویروس آویرا تعلق دارد را برای شما ذکر کنیم.

  • یکی از بزرگ‌‌ترین مزیت‌هایی که لایسنس آویرا دارد این است که از باج افزارها محافظت می‌کند.
  • نکته مهم دیگری که در رابطه با این برنامه باید به شما بگوییم این است که دارای رابط کاربری بصری است.
  • این برنامه یعنی لایسنس آویرا دارای قابلیت VPN یکپارچه است.
  • در این نرم‌افزار شما می‌توانید پسوندهای مفید مرورگر را مشاهده کنید.
  • در حالت کلی نرم افزار آویرا دارای ویژگی‌هایی است که باعث شده است در بازار نیز بهتر دیده شود.

لازم به ذکر است که بدانید با تمام امکاناتی که این آنتی ویروس دارد، قیمت زیادی نداشته و ارزش و بهای آن کاملا مناسب است. همین مسئله باعث شده است که بسیاری از افراد برای خرید لایسنس Avira بیشتر در تلاش باشند.

بیشتر بخوانید: خرید لایسنس آنتی ویروس

نحوه خرید لایسنس Avira چگونه است؟

برای اینکه بتوانید خرید لایسنس Avira را انجام دهید، راه‌ و روش‌های زیادی وجود دارد. برخی از افراد نمی‌دانند که باید به چه شکلی این برنامه را تهیه کنند، به همین دلیل در این قسمت می خواهیم به شما نحوه خرید لایسنس اویرا را بگوییم. یکی از بهترین راه‌های خرید که امروزه به همه افراد پیشنهاد می‌شود استفاده از روش آنلاین است. شما می‌توانید با استفاده از این روش به راحتی برنامه‌هایی که به آن‌ها احتیاج دارید را خریداری کنید. به این صورت که در سایت‌های مربوطه و آنلاین شاپ‌ها جستجو می‌کنید و با پیدا کردن برنامه مورد نظر خود اقدام به خرید آن کنید.

برای این که بتوانید آنتی ویروس آویرا را از آنلاین شاپ‌ها خریداری کنید به یک ایمیل معتبر احتیاج خواهید داشت. پس از این که ایمیل و رمز عبور مربوطه را وارد می‌کنید، مبلغی را جهت خرید به آن برنامه پرداخت خواهید کرد. پس از تکمیل کردن مراحل خرید، لینکی در اختیار شما قرار می‌گیرد که در آن می‌توانید آنتی ویروس آویرا را دانلود و یا بارگیری کنید. یکی دیگر از راه‌ و روش‌های خرید لایسنس Avira، استفاده کردن از خرید به روش حضوری است. به این صورت که شما با مراجعه به فروشگاه‌های مربوطه موجود در شهر می‌توانید این نرم افزار را به صورت سی دی و یا دی وی دی بخرید.

البته روش دیگری نیز وجود دارد که می‌توانید این برنامه را بخرید. به این روش، خرید با استفاده از فلش مموری گفته می‌شود. در این هنگام شما با وارد کردن یک آدرس دقیق می‌توانید برنامه را تهیه کنید. مهم است بدانید که در تمام این روش‌ها راهنمای نصب نیز وجود داشته که به شما کمک‌های زیادی می‌کند. با تمام توضیحاتی که در این قسمت در رابطه با نحوه خرید لایسنس Avira دادیم، اما ممکن است هنوز هم سوالاتی پیرو این موضوع داشته باشید. بنابراین به شما پیشنهاد می‌کنیم که در صورت وجود سوالات بیشتر، با مشاورانی که در کافه ارز مشغول به فعالیت هستند در تماس باشید و پاسخ‌های خود را دریافت کنید.

خرید لایسنس آویرا

نرم افزار آویرا دارای چه ویژگی های امنیتی است؟

تب Security یکی از بهترین و مهم‌ترین ویژگی‌های آنتی ویروس آویرا به حساب می‌آید‌. البته باید بدانید که استفاده کردن از برخی ویژگی‌های امنیتی برای همه کاربران قابل دسترسی نیست چرا که عده زیادی از افراد نسخه رایگان آویرا را تهیه می‌کنند و به همین دلیل نیز نمی‌توانند به تمام امکانات آن دسترسی پیدا کنند. در ادامه به برخی از مهم‌ترین ویژگی‌های امنیتی این نرم افزار می‌پردازیم.

۱. اسکنر: این گزینه شروع به اسکن کردن و جستجو کردن در تمام نقاط کامپیوتر شما کرده و همچنین ویروس‌یابی می‌کند. جالب اینجا است که این گزینه حتی نقاط مبهم کامپیوتر شما را بررسی می‌کند و آسیب پذیر‌ترین نقاط رایانه را به شما نشان می‌دهد. با استفاده از گزینه اسکنر شما می‌توانید ببینید که قبلا چه اسکن‌هایی بر روی دستگاه شما انجام شده است.

۲. محافظت لحظه‌ای: همه نسخه‌هایی که از این آنتی ویروس ارائه شده است دارای قابلیت محافظت لحظه‌ای هستند. به این صورت که این نسخه می‌تواند در لحظه از وارد شدن بد افزارها به رایانه شما پیشگیری کند. استفاده کردن از قابلیت محافظت لحظه‌ای این گونه است که همه فایل‌های شما را بررسی کرده و به شما می‌گوید که چه نقطه‌ای از رایانه شما آلوده به ویروس شده است.

۳. امنیت وب: وجود این امکان در آویرا باعث می‌شود که از تهدیداتی مانند فیشینگ و یا حتی هرز نامه جلوگیری شود و بدافزار ها به یارانه شما نتوانند آسیبی را وارد کنند. اگر در زمان استفاده از رایانه با مشکل و یا تهدیدی مواجه شدید، آویرا به شما فورا اطلاع می‌دهد و از این مشکل به صورت جدی پیشگیری می‌کند. این مزیت می‌تواند برای شما بسیار کاربردی و مفید باشد چرا که در برخی زمان‌ها ممکن است که سایت‌های معتبر نیز به ویروس آلوده شده باشند.

۴. حفاظت از ایمیل: این ویژگی که از بهترین و مهم‌ترین مزیت‌های آویرا به حساب می‌آید، باعث می‌شود که از فایل‌های شما در برابر ویروس محافظت شود. البته نکته مهمی که باید حتما بدانید این است که حتی پیوست ایمیل دوستان خود را نیز باز نکنید.

در قسمت بالا سعی کردیم که مهم‌ترین ویژگی‌های امنیتی که باعث شده است افراد زیادی به نرم افزار آنتی ویروس آویرا جذب شوند و نسبت به خرید لایسنس Avira اقدام کنند را ذکر کنیم. البته همه ویژگی‌های امنیتی این برنامه، به این موارد منتهی نمی‌شود و آویرا دارای امکانات دیگری نیز است. اما مهم‌ترین ویژگی‌های امنیتی همین مواردی بود که در این قسمت ذکر کردیم. برای خرید لایسنس اویرا نیز می‌توانید از خدمات خرید لایسنس آنتی ویروس کافه ارز استفاده کنید که در ادامه به آن می‌پردازیم.

خرید لایسنس اویرا با کافه ارز

برای خرید لایسنس آویرا با کافه ارز شما می‌توانید به دو روش عمل کنید. می‌توانید ویزا کارت مجازی یا مستر کارت مجازی با مبلغ مورد نظر خود خریداری کنید و از آن برای خرید لایسنس آویرا استفاده کنید. روش دیگر این‌که به طور کلی خرید لایسنس اویرا را به کافه ارز بسپارید. با خدمات خرید لایسنس آنتی ویروس در کافه ارز شما می‌توانید بدون نیاز به کارت اعتباری یا حساب بین‌المللی خرید از سایت های خارجی و یا خرید انواع لایسنس همچون خرید لایسنس Avira را به آسانی انجام دهید.

خرید لایسنس اورجینال آنتی ویروس اویرا

همان‌طور که خواندیم آنتی ویروس آویرا یکی از امن‌ترین آنتی ویروس‌ها در دنیا است که مزایای زیادی دارد. اگر متن را به صورت دقیق مطالعه کرده باشید، حتما متوجه شده‌اید که نسخه رایگان لایسنس آویرا دارای امکانات زیادی نبوده و بهتر است که نسبت به خرید لایسنس اورجینال آنتی ویروس اویرا اقدام کنید. نسخه کرک شده آویرا نمی‌تواند محافظت‌های زیادی را از رایانه و دستگاه شما انجام بدهد. خرید لایسنس اویرا به شیوه‌های مختلفی وجود دارد. اما بهترین راه برای خرید لایسنس Avira استفاده از خدمات خرید لایسنس آنتی ویروس در کافه ارز است. شما کافی است نوع پکیج مورد نظر خود را با توجه به نیازهای خود انتخاب کنید سپس با خدمات کافه ارز نسبت به خرید لایسنس آویرا اقدام کنید.

به این مقاله امتیاز دهید

نویسنده

تیم تحریریه کافه ارز نویسنده

مطلب را به اشتراک بگذارید

#

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *