وبلاگ

/

/

سایت مگوش چیست؟ | بررسی سایت Magoosh و مزایای آن

سایت مگوش چیست؟ | بررسی سایت Magoosh و مزایای آن

سایت مگوش چیست؟ افرادی که قصد کار، مهاجرت یا تحصیل در خارج از کشور را دارند باید برای نشان دادن سطح تسلط خود به مهارت‌های چهارگانه زبان انگلیسی، در یکی از آزمون‌های بین‌المللی زبان شرکت کنند. Magoosh به طور کلی یک دیتابیس کامل از پاسخ‌های و سوالات مربوط به این آزمون‌ها است که شما می‌توانید با خرید یکی از پکیج‌های آماده این سایت، به تمام دوره‌ها و منابع آموزشی برای آزمون‌های مختلف دسترسی کامل داشته باشید. دوره‌های مگوش شامل آزمون‌های GRE، GMAT، تافل، آیلتس، SAT، ACT، Praxis، LSAT و MCAT است. برای خرید دوره های مگوش نیاز به پرداخت ارزی دارید؛ کافه ارز خدمات مختلف پرداخت هزینه ثبت نام آزمون های بین المللی از جمله خدمات خرید از سایت مگوش را ارائه می‌دهد که شما می‌توانید به آسانی هر دوره‌ای را که نیاز دارید خریداری کنید.

محبوب ترین دوره های آموزشی سایت مگوش

محبوب ترین دوره های آموزشی سایت مگوش

از میان دوره‌های آموزشی که در مگوش (Magoosh) ارائه می‌شود برخی از آن‌ها متقاضی بیشتری داشته و محبوبیت‌ بالاتری دارند. این دوره‌ها به ترتیب در ادامه معرفی می‌شوند.

۱. دوره مگوش آزمون GRE

تا به امروز آزمون GRE محبوب‌ترین دوره آموزشی سایت Magoosh بوده است. کاربران خصوصا به دقت و درستی آزمون آزمایشی GRE در مگوش تاکید می‌کنند که به تجربه آنها، بسیار شبیه به آزمون واقعی بوده است. همچنین از کیفیت سوالات ریاضی رضایت بالایی داشته‌اند که برای برخی، سطح سوالات در آزمون‌های مگوش بسیار بالاتر از آزمون واقعی بوده است. چنین سطح رضایتی کاملا منطقی است چون امن‌ترین راه برای اطمینان از این‌که فردی در فعالیتی پیشرفت می‌کند، تمرین مداوم است. علاوه‌‌براین، تمرین بیش از حد در ابتدا ممکن است بازدهی نداشته باشد اما اغلب این رویکرد، موفقیت را تضمین می‌کند.

همچنین قسمت نظرات نشان می‌دهد کاربران احساس می‌کند بخش لغات آزمون GRE مگوش خوب است اما می‌تواند کمی بهبود پیدا کند. در حال حاضر هیچ آزمون آمادگی وجود ندارد که برای همه کاربران عالی و بی‌نقص باشد. با توجه به ترجیحات شخصی و تجربه قبلی از سایر آزمون‌های آزمایشی که کاربر در گذشته داشته است، بهتر است انتظارات بیش از حد از دوره‌های آموزشی نداشته باشید. از سوی دیگر، این دوره کمی ترکیب شده از چند دوره است بنابراین عمدتا نظرات کاربران مثبت است.

۲. دوره مگوش آزمون ACT

با توجه به بخش نظرات در مورد دوره آموزشی آزمون ACT در Magoosh، بیشتر کاربران اشاره کرده بودند که این دوره به آنها تا حد چشمگیری کمک کرده بود که بخش علوم و ریاضی خود را بهبود ببخشند.

۳. آزمون SAT

بسیاری از دانشجویان عنوان کردند که کیفیت بخش‌های خواندن و زبان به آنها کمک کرده است که بر بزرگ‌ترین موانع خود غلبه کنند. تعداد زیادی از کاربران عنوان کردند که تا مدت‌ها پس از آزمون‌، اطلاعاتی که در این دوره یاد گرفته بودند را هنوز به یاد داشتند. در نتیجه دوره آموزشی آزمون SAT در مگوش برای افرادی خوب است که به دنبال بهبود دانش طولانی مدت خود هستند.

محبوب ترین دوره های آموزشی سایت مگوش

۴.آزمون MCAT

دوره آموزشی آزمون MCAT در سایت مگوش با ۳۸۰ ویدیو و بیش از ۷۵۰ سوال تمرینی، به معنای واقعی یک گنجینه دانش است. علاوه بر این کاربران به این موضوع هم اشاره کرده‌اند که استفاده از اپلیکیشن موبایل به آنها در یادگیری و صرفه‌جویی در زمان کمک کرده است. سختکوشی برای آماده شدن در آزمون‌هایی مانند MCAT تنها راه بالا بردن شانس موفقیت در این آزمون است. هوشمندانه کار کردن و نه صرفا، سخت کار کردن هم می‌تواند بسیار کارامد باشد. این دوره نمونه واقعی از تلاش هوشمندانه باشد

۵. آزمون LSAT

وارد شدن به دانشکده حقوق برای بسیاری از دانش‌آموزان دوره دبیرستان یک رویا است اما اغلب محقق شدن این رویا فقط نصیب یک عده از افراد خوشبخت می‌شود. اگر به دنبال بالا بردن شانس خود برای قبولی در آزمون LSAT هستید، این دوره آموزشی یکی از بهترین و مقرون به صرفه‌ترین دوره‌های موجود برای افرادی است که قصد ورود به دانشکده حقوق را دارند. کاربران اغلب به دانش و در دسترس بودند مدرسان اشاره کرده‌اند که می‌توانید این موارد را در بخش نظرات کاربران در سایت مگوش مطالعه کنید.

۶. آزمون تافل

مانند دوره‌های آموزشی قبلی در این پلتفرم، کاربران زیادی را در سراسر وب خواهید یافت که ادعا می‌کنند دوره آموزشی تافل سایت Magoosh یکی از دوره‌های آنلاین برای آمادگی جهت شرکت در آزمون تافل است. این آزمون می‌تواند بسیار چالش‌برانگیز باشد و به همین دلیل است که آماده شدن برای آزمون تافل یعنی هر کمکی که می‌توانید را از هر جایی که می‌توانید جمع‌آوری کنید. خوشبختانه تمرینات دوره آموزشی تافل مگوش نزدیک‌ترین شباهت را به آزمون واقعی دارند و این را می‌توانید در قسمت نظرات مظالعه کنید.

۷.آزمون GMAT

این دوره یکی از محبوب‌ترین دوره‌های آموزشی در سایت Magoosh بود و با توجه به ۳۱۲ نظر، امتیاز ۴.۲ را کسب کرده است. با بررسی تجربه کاربران قبلی می‌توان به این نتیجه رسید که بیشتر دانشجویان به ویدیو‌های خلاصه و مفیدی دسترسی داشتند که از نظر آنها مسائل ریاضی اختصاصی GMAT را بسیار شفاف توضیح داده بود. همچنین یکی دیگر از مزایای این دوره، تمرینات فراوان بود که در بخش نظرات به کرات به این مساله اشاره شده است.

 

۸. آزمون Praxis

این دوره آموزشی پر از نکته‌ است و برای افرادی است که با مهارت‌های خواندن و نوشتن چالش دارند. نتایج ناامیدکننده از این دو مهارت می‌تواند برای دانشجو و استاد دلسردکننده باشد. این دوره حتی برای دانشجویان با استعداد در این دو مهارت هم مناسب طراحی شده است.

آیا سایت مگوش کاربردی است؟

آیا سایت مگوش کاربردی است؟

اگر می‌خواهید واقعا به ارزش دوره‌های آموزشی Magoosh پی ببرید، بهترین راه این است که خودتان این پلتفرم را امتحان کنید. اگر قبل از تصمیم‌گیری نیاز به ارجاع بیشتری دارد، بهتر است سایت Magoosh را با پلتفرم مشابه با خودش مقایسه کنیم که در هردو، کاربران از خدماتی که سایت در اختیارشان قرار می‌دهد خوشحال و راضی هستند.

بیشتر بخوانید: پرداخت سایت magoosh

 

مقایسه سایت های مگوش و کاپلان

برای مقایسه سایت‌های مگوش و کاپلان (Kaplan) بهتر است سه حوزه خاص را بررسی کنیم:

کتابخانه

اولین چیزی که باید به آن توجه کنید این است که کاپلان موارد آموزشی بسیار بیشتری از مگوش ارائه می‌دهد. از سوی دیگر، کاپلان ۵۰۰۰ تمرین، هفت آزمون آزمایشی و بیش از ۱۸۰ ساعت درس در کتابخانه خود موجود دارد. اما مگوش ۲۵۰ ویدیو، ۱۴۰۰ تمرین و سه آزمون آزمایشی در کتابخانه خود دارد. گرچه تفاوت زیادی در تعداد محتوای کتابخانه دو پلتفرم وجود دارد اما کتابخانه سایت Magooshهمچنان به اندازه کافی ویدیودرسنامه دارد که تمام نیازهای شما را پوشش دهد.

قیمت

وقتی قیمت را در نظر می‌گیرد تفاوت چشمگیری بین دو پلتفرم وجود دارد. اگر به ثبت‌نام در دوره‌های آموزشی کاپلان فکر می‌کنید برای شروع باید حدود ۷۰۰ دلار را در نظر بگیرید. اما برای دسترسی کامل به کل کتابخانه مگوش به مدت شش ماه فقط باید ۱۷۹ دلار پرداخت کنید.

ضمانت بازگشت وجه

کاپلان سیاست بازگشت وجه ندارد در حالی که در سایت Magoosh می‌توانید پس از هفت روز، در صورت عدم رضایت، پول خود را بدون هیچ جریمه‌ای، پس بگیرید. اگر عضویت خود در مگوش را کنسل می‌کنید که در کاپلان اشتراک خریداری کنید، حتما مطمئن شوید که به اندازه ارزش پول خود از کتابخانه آن استفاده کرده‌اید.

 

طرح‌ ها و قیمت های کلاس‌های مگوش

طرح‌ ها و قیمت های کلاس‌های مگوش

قبل از تصمیم‌گیری برای ثبت‌نام در کلاس‌های آنلاین سایت مگوش بهتر است از دوره‌های آموزشی آنلاین این سایت و قیمت‌های آن اطلاع پیدا کنید:

  • ۱ ماهه: ۱۴۹ دلار
  • ۶ ماهه: ۱۷۹ دلار

بدیهی است که دوره شش ماهه چقدر به صرفه‌تر است اما دوره یک ماهه برای افرادی مناسب است که ماه آخر آمادگی هستند یا برای آزمون عجله دارند. فراموش نکنید که دوره ۶ ماهه برای مطالعه طولانی مدت مناسب است. یکی از دوره‌های محبوب در این پلتفرم دوره آموزشی GRE است. بیایید قیمت‌های این دوره بررسی کرده و ببینیم چرا یکی از محبوب‌ترین دوره‌های سایت است:

  • ۱ ماهه پریمیوم: ۱۴۹ دلار
  • ۶ ماهه پریمیوم: ۱۷۹ دلار
  • فقط مهارت‌های شفاهی و نوشتاری به مدت شش ماه: ۱۴۹ دلار
  • فقط مهارت ریاضی به مدت شش ماه: ۱۴۹ دلار

ویژگی‌های متمایز کننده سایت مگوش

بیشتر بخوانید:دولینگو چیست

ویژگی‌های متمایز کننده سایت مگوش

اگر سوال شما این است که پرا باید magoosh را انتخاب کنیم؟ در ادامه ویژگی های متمایز کننده این سایت نسبت به رقبا را بررسی می‌کنیم.

دوره آزمایشی

اگر هنوز هم شک دارید که از سایت مگوش دوره خریداری کنید، قبل از آخرین تصمیم‌گیری، بهترین تصمیم این است که دوره آزمایشی مگوش را به مدت هفت را استفاده کنید. فقط کافی است وارد Magoosh شده، دوره خود را انتخاب کرده و هفت روز از آن استفاده کنید.

بازگشت وجه

اگر همه چیز را امتحان کردید، خرید را انجام دادید اما نظرتان تغییر کرد، باز هم می‌توانید درخواست بازگشت وجه کنید. در نتیجه پول شما به طور کامل به حساب شما بازخواهد گشت. برای این کار روی دکمه Leave Us Message در وب‌سایت کلیک کرده یا با بخش پشتیبانی از مشتریان تماس بگیرید. همچنین اگر تمام شرایط برای تضمین امتیاز را داشته باشید می‌توانید پول خود را پس بگیرید. شرایط تضمین امتیاز در سایت مگوش نوشته شده است.

امتیاز دهی آنلاین

این یک قانون نانوشته است که مردم بیشتر تمایل دارند تجربیات منفی خود را با دیگران به اشتراک بگذارند بنابراین هیچ تعجبی ندارد که چرا اینترنت پر از نظرات منفی است اما در مگوش برخلاف آنچه که گفته شد، امتیازات بسیار بالا است. از سوی دیگر امتیازدهی آنلاین نشان می‌دهد که ۸۹ درصد کاربران از خدمات سایت رضایت دارند. جالب است که این درصد از کاربران به صورت ناشناس میزان رضایت خود را «عالی» عنوان کرده‌اند. به طور کلی کاربران سهولت استفاده، سادگی و کاربردی بودن را کیفیت‌های مورد علاقه خود در Magoosh نام برده‌اند و خیلی از افراد از کیفیت بالای ویدیوهای سایت Magoosh تعریف کرده‌اند.

سایت مگوش در پلتفرم‌های دیگر مانند فیسبوک و آمازون هم امتیاز بالایی گرفته که از ۴ بالاتر است و این نشان می‌دهد که چقدر برای کاربران مهم بوده که در حین تماشای درس‌ها وقت گذاشته و امتیاز بدهند. علاوه‌بر‌این، کاربران مفید بودن توضیحات ویدیوها را ابراز کرده‌اند. معمولا توضیحات می‌توانند حواس بیننده را از ویدیو پرت کنند اما در مورد ویدیوهای مگوش این اتفاق رخ نداده و باعث سطح بالای رضایت کاربران شده است.

مزایا و معایب سایت مگوش

مزایا و معایب سایت مگوش

با بررسی نظرات کاربران و تجربیات قبلی آنها، مزایا و معایبی که از سایت Magoosh جمع‌بندی می‌شود شامل موارد زیر است:

مزایا:

  • قیمت پایین: بسیاری از کاربران عنوان کرده‌اند که قیمت پایین دوره‌های مگوش یکی از مزیت‌های این پلتفرم است که در مقایسه استاتید سایر پلتفرم‌ها بیشتر به چشم می‌خورد و دانشجویان در دوره GRE به آن اشاره کرده‌اند.
  • سادگی: سادگی و سهولت استفاده از این پلتفرم قطعا بین محبوب‌ترین مزیت‌های مگوش بوده است. مهم‌ نیست کجا هستید و آیا به فناوری علاقه دارید یا خیر، پلتفرم ساده مگوش به شما کمک می‌کند همه چیز را خیلی راحت پیدا کرده و بهترین تجربه یادگیری را داشته باشید.
  • مدیریت زمان: با سایت مگوش می‌توان انتخاب کنید که چه زمان و چه مکانی می‌خواهید درس بخوانید. می‌توانید سرعت یادگیری خود را تنظیم کنید. مثلا در اپلیکیشن GRE مگوش می‌توانید درس‌ها را در لپ‌تاپ، تبلت یا موبایل خود دیده و در عین حال چای یا قهوه صبح خود را بنوشید.
  • بخش خدمات مشتریان: اگر احساس کردید جایی به مشکلی برخوردید یا نیاز به توضیح دارید، بخش خدمات مشتریان سایت به صورت ۷/۲۴ در خدمات شما است. بسیاری از کاربران این خدمات را نشانه توجه و احترام به مشتریان خود می‌دانند. این سطح از اهمیت دادن باعث می‌شود کمپانی‌ها همیشه با مشتریان خود در ارتباط بوده و نیازهای آنها را برآورده کنند.
  • سهولت استفاده: یکی از مزیت‌های سایت مگوش، ساده بودن این پلتفرم است. دلیل رضایت بالای کاربران از مگوش این است که می‌توانند از دوره‌های آموزشی در لپ‌تاپ، تبلت و موبایل به راحتی استفاده کنند. به عبارت دیگر، تنها با یک کلیک می‌توانید کلاس درس را به راحتی از خانه دنبال کرده و یادگیری را با سرعت خودتان انجام دهید.

معایب:

  • عدم وجود آموزش زنده: علی‌رغم وجود این حقیقت که سایت Magoosh یک پلتفرم آمادگی آنلاین دوره‌های آموزشی است، بنابر دلایلی دروس را به صورت آموزش زنده و آنلاین ارائه نمی‌دهد. برخی از کاربران این مساله را نقص این پلتفرم می‌دانند. برخی از افراد ترجیح می‌دهند به صورت مستقیم و حضوری آموزش ببینند و امکان سوال و ارتباط رو در رو در لحظه را داشته باشند.بیشتر بخوانید :آزمون آیلتس (IELTS)

سایت مگوش

نتیجه گیری:

سایت Magoosh یک سایت آموزشی آنلاین است که به هدف ارائه آموزش‌هایی برای آزمون‌های استاندارد بین‌المللی مانند TOEFL، GRE، GMAT، SAT و IELTS فعالیت می‌کند. این سایت در سال 2009 توسط سی‌وی‌هایگن شهریاری و هسن شهریاری تاسیس شد و هدف آن ارائه آموزش‌های آنلاین با کیفیت و با قیمت مناسب است.

سایت Magoosh با استفاده از فیلم‌های آموزشی، تمرینات تعاملی، آزمون‌های شبیه‌سازی شده و موارد دیگر به دانش‌آموزان و دانشجویان کمک می‌کند تا به بهترین شکل ممکن برای آزمون‌هایشان آماده شوند.

اگر شما هم قصد خرید دوره های سایت Magoosh را دارید، پیش از هرچیز نیاز به داشتن کارت اعتباری یا حساب بین‌المللی خواهید داشت. با استفاده از خدمات پرداخت ارزی کافه ارز می‌توانید دوره مورد نظر خود را از Magoosh خریداری کنید.

3.5/5 - (4 امتیاز)

نویسنده

تیم تحریریه کافه ارز نویسنده

مطلب را به اشتراک بگذارید

#

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *