وبلاگ

/

/

💳 گیفت کارت چیست؟ نحوه استفاده از گیفت کارت

💳 گیفت کارت چیست؟ نحوه استفاده از گیفت کارت

۱۱ تیر ۱۴۰۲

گیفت کارت چیست؟ احتمالا شما هم وقتی برای اولین بار نام گیفت کارت به گوشتان خورد، از خودتان پرسیدید که گیفت کارت چیست و به چه دردی می‌خورد؟ برخی از افرادی که آشنایی بیشتری با گیفت کارت دارند به دنبال پاسخ به این سوال هستند که خرید کدام گیفت کارت به صرفه‌تر است و هنگام خرید گیفت کارت باید به چه نکاتی توجه کرد؟ خرید گیفت کارت در واقع یک کارت الترونیکی و در برخی مواقع فیزیکی است که می‌توان از آن برای خرید محصولات استفاده کرد. امروز در این مقاله، انواع گیفت کارت را مورد بررسی قرار داده و نکات مهم درباره خرید آن را با یکدیگر مورد بررسی قرار دهیم. پس تا انتهای این مطلب با کافه ارز همراه باشید.

نحوه استفاده از گیفت کارت چیست؟

گیفت کارت چیست؟

گیفت کارت نوعی کارت مجازی یا فیزیکی است و کاربران با تهیه آن نوعی کارت اعتباری مجازی دریافت می‌کنند که از طریق وارد کردن یک کد در دسترس آن‌ها قرار می‌گیرد. گیفت کارت دقیقاً شبیه به کارت شارژ ایرانسل یا همراه اول است که وقتی آن‌ها را خریداری می‌کنیم یک کد بر رویشان نوشته شده است. اگر خاطرتان باشد، کارت شارژها در مبالغ متنوعی در بازار وجود داشتند و شما با پرداخت مبلغی مشخص، به همان اندازه اعتبار به دست می‌آوردید. گیفت کارت‌ها نیز به همین شکل هستند و با پرداخت یک مبلغ مشخص شده، اعتبار دریافت خواهید کرد. سپس شما می‌توانید از کمپانی‌های بسیار بزرگی نظیر آمازون کالای فیزیکی یا از فروشگاه‌های اینترنتی معروفی نظیر اپل استور کالای الکترونیکی نظیر بازی یا اپلیکیشن خریداری کنید.

این کارت‌ها همانطور که از نامشان پیداست به منظور هدیه‌دادن خریداری می‌شوند و قابل انتقال به حساب دیگران نیستند. گیفت کارت هر کمپانی به نام همان شرکت است و برای مثال نمی‌توانید از گیفت کارت پلی استیشن برای خرید محصولات اپل استفاده کنید. در حقیقت، گیفت کارت آیتونز برای خرید محصولات از آیتونز و اپ استور مورد استفاده قرار می‌گیرد گیفت کارت پلی استیشن برای خرید از استور Playstation استفاده می‌شود. بیشتر گیفت کارت‌های موجود در بازار تاریخ انقضا ندارند و می‌توانید آن‌ها را بعد از خرید نیز استفاده کنید.

تاریخچه گیفت کارت چیست

گیفت کارت برای اولین بار در سال 1994 به دنیا معرفی شد. فردی به نام نیمان مارکوس ایده اولیه گیفت کارت‌ها را ارائه داد و شرکت Blockbuster Entertainment این ایده را در سطح وسیع وارد بازار کرد. هدف اصلی این کمپانی مقابله با کپی و زیراکس‌کردن کوپن‌های هدیه موجود بر روی محصولات بود. در حقیقت، تقلب در کپی کردن کوپن‌های کاغذی باعث شد که تحقیقات بسیار زیادی در زمینه گیفت‌ کارت‌ها انجام شود. استقبال از گیفت کارت‌ها انقدر زیاد شد که استفاده از آن‌ها به فضای اینترنت و سایت‌های فروشگاهی نیز وارد شد.

گیفت کارت‌ها به تدریج به محبوبیت بسیار بالایی در بین مردم دنیا به خصوص ایالات متحده آمریکا دست یافتند. در سال 2006، گیفت کارت به عنوان دومین هدیه محبوب در آمریکا شناخته شد. نیمی از مردم امریکا در سال 2012 در یک نظرسنجی اعلام کردند که حداقل یکبار گیفت کارت‌های اعتباری را خریداری کرده‌اند. برای جلوگیری از هرگونه تقلب در جعل کدهای گیفت کارت، از تکنولوژی رمزنگاری استفاده می‌شود. فرقی نمی‌کند که از گیفت کارت فیزیکی یا مجازی استفاده می‌کنید، در هر صورت فناوری رمزنگاری امنیت خرید شما را تضمین می‌کند.

انواع گیفت کارت کدام است؟

انواع گیفت کارت‌ چیست انواع مختلفی دارند و خبر خوب این است که خرید تمام گیفت کارت‌های محبوب در کافه ارز امکان‌پذیر است. برای مثال، شما می‌توانید گیفت کارت آیتونز، مایکروسافت، ایکس باس و پلی استیشن را از کافه ارز خریداری کنید. در ادامه برخی از محبوب‌ترین گیفت‌ کارت‌های بازار را با یکدیگر مورد بررسی قرار خواهیم داد.

گیفت کارت پلی استیشن:

کسانی که پلی استیشن 4 یا 5 دارند می‌توانند با خرید گیفت کارت پلی استیشن از فروشگاه رسمی آن بازی‌های اورجینال را خریداری کنند. علاوه بر این، می‌توانید با خرید گیفت کارت پلی استیشن در بازی‌های آنلاین شرکت کنید. در کنار تمام مزایایی که به آن اشاره کردیم، امکان خرید بازی‌های پلی‌استیشن قبل از این که به صورت رسمی وارد بازار شوند نیز در اختیار خریداران گیفت کارت قرار دارد. گیفت کارت‌های پلی استیشن در مبالغ 10،20،50 و 100 دلاری هستند که در نسخه‌های یک‌ماهه، سه‌ماهه و یکساله عرضه می‌شوند.

گیفت کارت ایکس باکس:

کنسول ایکس باکس هم طرفداران خاص خود را دارد. خیلی از کاربران معتقدند که کنسول‌ها و بازی‌های ایکس باکس بهتر و جذاب‌تر از رقبای آن یعنی نینتندو و پلی استیشن هستند. کنسول ایکس باکس از طرف شرکت مایکروسافت پشتیبانی می‌شود و شما با خرید گیفت کارت ایکس باکس 10،20،50 و 100 دلاری می‌توانید جدیدترین بازی‌ها و سرگرمی‌های موجود در سایت مایکروسافت را برای کنسول خود خریداری کنید. علاوه بر خرید بازی می‌توانید محتوای تلویزیونی، موسیقی و اپلیکیشن‌های موجود در مایکروسافت را خریداری کنید.

بیشتر بخوانید: چگونه اپل آیدی خود را شارژ کنیم؟


گیفت کارت آمازون:

همان‌طور که می‌دانید، آمازون بزرگترین فروشگاه اینترنتی در دنیا محسوب می‌شود که هر کالایی که بخواهید در آن یافت می‌شود. کتابخانه آن نیز خیلی معروف است و کتاب‌های صوتی و دیجیتالی بسیار خوبی دارد. بنابراین افرادی که به دنبال کتاب‌های با کیفیت هستند می‌توانند با خرید گیفت کارت آمازون، به راحتی به آن‌ها دست پیدا کنند.

گیفت کارت استیم:

اگر اهل بازی و گیم باشید، ختما نام استیم (Steam) به گوشتان خورده است. استیم یک پلتفرم بازی آنلاین است که توسط شرکت Valve پشتیبانی می‌شود. این پلتفرم امکان لذت‌بردن از بازی‌هایی نظیر team fortress و day of defeat را در اختیار عاشقان گیم قرار می‌دهد. با خرید گیفت کارت استیم می‌توانید کد فعال‌سازی بازی‌های این پلتفرم را وارد نمایید.

گیفت کارت skype:

اسکایپ یک اپلیکیشن تماس صوتی و تصویری است که با استفاده از ان می‌توانید به صورت رایگان با دوستان و اعضای خانواده خود در سراسر جهان به صورت صوتی یا تصویری مکالمه کنید. البته، این موضوع در صورتی است که طرف مقابل نیز نرم‌افزار اسکایپ را داشته باشد. البته، با خریداری گیفت کارت اسکایپ می‌توانید حساب کاربری خود را شارژ کرده و به کسانی که نرم‌افزار اسکایپ را ندارند صحبت کنند. علاوه بر این، با خرید یک شماره مجازی و شارژ کردن آن می‌توانید با هر شماره تماس خارج از کشور(ثابت یا موبایل) تماس بگیرید.

گیفت کارت اسپاتیفای:

اسپاتیفای یک سرویس پخش موسیقی است که امکان گوش‌دادن آنلاین به موزیک را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. خیلی از آرتیست‌ها قبل از این که کار هنری خود را به صورت عمومی پخش کنند، آن را در اسپاتیفای خود قرار می‌دهند. البته، فقط کاربران پرمیوم اسپاتیفای که ماهانه حق اشتراک پرداخت می‌کنند می‌توانند به این دست از موزیک‌ها گوش دهند. با خرید گیفت کارت اسپاتیفای فای می‌توانید حساب کاربری خود را شارژ کرده و بدون تبلیغ و به صورت نامحدود موزیک گوش کنید.

بیشتر بخوانید: بررسی و خرید بازی رد دد ریدمپشن ۲

گیفت کارت در کافه ارز

  • گیفت کارت نتفلیکس:نتفلیکس یک سرویس پخش فیلم و سریال آنلاین است که میلیون‌ها اثر هنری را می‌توانید از طریق آن تماشا کنید. البته، برای لذت‌بردن از دسته‌بندی‌های مختلف انواع فیلم و سریال باید اشتراک پرمیوم آن را خریداری کنید. همان‌طور که می‌دانید، خرید اشتراک نتفلیکس از ایران امکان‌پذیر نیست اما با خرید گیفت کارت نتفلیکس از کافه ارز می‌توانید اکانت نتفلیکس را شارژ کرده و به دنیایی از فیلم و سریال وارد شوید.
  • گیفت کارت نینتندو:
    نینتندو (Nintendo) یکی از محبوب‌ترین کنسول‌های بازی در جهان است. گیمرهای قدیمی آشنایی بیشتر با کنسول‌های این شرکت دارند. بازی‌هایی مانند سوپرماریو از بازی‌های نوستالژی این کنسول به شمار می‌روند که هنوز هم طرفداران خاص خود را دارد. کنسول بازی جدید این شرکت نینتندو سوییچ نام دارد و بازی‌های بسیار جذابی نیز دارد. برای لذت‌بردن هر چه بیشتر از این کنسول بازی، می‌توانید با خرید گیفت کارت از استور رسمی آن خرید کنید.
  • گیفت کارت ریزرگلد:
    ریزرگلد یک ارز مجازی بین گیمرها به شمار می‌رود و شما با خرید آن می‌توانید به بیش از 2 هزار بازی به صورت همزمان دسترسی داشته باشید. در حقیقت با خرید گیفت کارت ریزرگلد می‌توانید از هزاران بازی لذت برده، آیتم‌های مربوط به بازی‌ها را خریداری کرده و تمام پرداخت‌های درون بازی‌ها را انجام دهید.
  • گیفت کارت لیگ آف لجندز:
    بازی League of Legends یک بازی فانتزی برای گوشی موبایل به شمار می‌رود که امکان بازی به صورت تیمی و آنلاین را در اختیار گیمرها قرار می‌دهد. برای پیروزی در مبارزات بسیار هیجان‌انگیز این بازی باید شخصیت‌های قهرمان بیشتری به تیم خود اضافه کنید. برای این کار به امتیاز Riot Point یا همان RP بیشتری نیاز پیدا ‌می‌کنید. شما با خرید گیفت کارت لیگ آف لجندز می‌توانید امتیازات خود را با سرعت در این بازی ارتقا دهید. برای خرید گیفت کارت League of Legends باید سفارش خود را در کافه ارز ثبت کرده و به صورت آنی کد آن را تحویل بگیرید.
بیشتر بخوانید: معرفی و نحوه بازی لیگ آو لجندز
  • گیفت کارت فری فایر:
    گیفت کارت بازی Free Fire با موارد دیگر فرق می‌کند. در حقیقت، این گیفت کارت‌ها به صورت دلاری نیستند و به صورت تعداد الماس خرید و فروش می‌شوند. برای مثال، فری فایر کارت 1080 الماس (1080 Diamonds) از محبوبیت بسیار زیادی بین گیمرها و علاقه‌مندان به بازی برخوردار است. با خرید گیفت کارت فری فایر می‌توانید شخصیت‌ها و سلاح‌های موجود در بازی را خریداری کرده و به راحتی حریفان خود را شکست دهید.
  • گیفت کارت پابجی موبایل:
    پابجی موبایل نیز یکی از محبوب‌ترین بازی‌های آنلاین در جهان است که در جدول بیشترین بازی اجراشده در موبایل رتبه دوم را در اختیار دارد. گیفت کارت پابجی نیز مانند فری فایر به شکل تعداد یوسی (UC) است. یوسی واحد پول موجود در بازی پابجی است که به کمک آن می‌توان آیتم‌های درون بازی مثل لباس‌های خاص و بلیط شرکت در مبارزات Royal Pass را خریداری کرد.
  • گیفت کارت روبلاکس:
    بازی روبلاکس یکی از اپلیکیشن‌های بسیار جذاب در دنیای گیم به شمار می‌رود که با وارد شدن به آن امکان دسترسی همزمان به هزاران بازی را خواهید داشت. در حقیقت، روبلاکس یک پلتفرم بازی است که با ثبت نام در آن می‌توانید در هر دسته‌بندی که دوست دارید یک بازی انتخاب کرده و از آن لذت ببرید.
  • گیفت کارت بلیزارد:
    بلیزارد یکی از کمپانی‌های معتبر فعال در صنعت گیم است که بازی‌های زیادی نظیر وارکرفت (Warcraft)، اور واچ (Over Watch) و دیابلو (Diablo) را به بازار عرضه کرده است. یکی از محبوب‌ترین گیفت‌ کارت‌های بلیزارد که در کافه ارز موجود است، گیفت کارت 60 روزه وارکرفت است که با خرید آن می‌توانید از این بازی هیجان‌انگیز لذت ببرید.
  • گیفت کارت گیم استاپ:
    گیم استاپ یک شرکت بازی‌ساز آمریکایی است که خیلی از بازی‌ها و نرم‌افزارهای روز دنیا در آن جا خرید و فروش می‌شود. در حقیقت، گیم استاپ، کلکسیونی از بازی‌های آنلاین و آفلاین را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. گیمرها می‌توانند بازی‌های که در گیم استاپ وجود دارد را به صورت نقدی یا با استفاده از گیفت کارت خریداری کنند. تمام لوازم جانبی و کنسول‌های بازی نیز در این پلتفرم موجود است که با یک گیفت کارت می‌توانید آن‌ها را خریداری کنید.

نحوه استفاده از گیفت کارت به چه شکل است؟

برای اینکه کارت هدیه برای شما فعال شود، اول از همه باید فعال‌سازی آن را به بهترین شکل ممکن انجام دهید. معمولا بر روی هر گیفت کارت، یک کد مخصوص قرار دارد که برای فعال‌سازی باید آن را وارد کرد. زمانی که این کد وارد می‌شود، مقدار موجودی کارت هدیه به حساب شما اضافه می‌شود که از این طریق می‌توانید از گیفت کارت خود بهره ببرید. همان‌طور که می‌بینید،‌ استفاده کردن از gift card یک پروسه ساده دارد که با پشت سر گذاشتن آن می‌توانید به خواسته خود دست پیدا کنید.

به طور کلی، خرید گیفت کارت از کافه ارز راهی بسیار سریع برای حل مشکلات مربوط به پرداخت ارزی است. متاسفانه، خرید از سرویس‌های خارجی در ایران امکان‌پذیر نیست و این موضوع موجب شده است که نتوانیم از تمام امکانات سرگرم‌کننده نظیر تماشای فیلم و سریال، گوش‌دادن به موسیقی و خرید بازی به طور کامل استفاده کنیم. البته، گیفت کارت‌ها در این جا خیلی به کار ما می‌آیند و شما می‌توانید با استفاده از خرید آن‌ها به نوعی این چالش را از بین ببرید و به صورت غیرمتسقیم از تمام امکانات سرویس‌های خارجی استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: چگونه گیفت کارت خود را بفروشیم؟

استفاده از gift card

استفاده از gift card برای شارژ حساب‌های مختلف

امروزه بسیاری از خدمات توسط سایت‌های خارجی ارائه می‌شود که شرایط خاصی را برای کاربران خود ایجاد کرده‌اند. با این حال همه این سایت‌ها رایگان نیستند و هزینه‌های خاص خود را دارند. به همین جهت شما باید اکانت خود را شارژ کنید تا از قابلیت‌های مختلفی که در اختیار شما قرار داده می‌شود استفاده ببرید. مشکل اینجاست که به دلیل وجود محدودیت‌ها،‌ امکان پرداخت ارزی برای ایرانیان فراهم نیست.

در این شرایط تنها کاری که می‌توان انجام داد، استفاده از گیفت کارت خواهد بود. از زمانی که این راهکار ارائه شده است،‌ بسیاری از افراد این سوال را می‌پرسند که چگونه از گیفت کارت استفاده کنیم. تنها کافی است کد گیفت کارت را در قسمت Redeem گیفت کارت سایت مورد نظر خود وارد کرده تا حساب شما شارژ شود. در صورتی که تمامی مراحل را به‌صورت قدم به قدم پشت سر بگذارید،‌ به‌طور قطع به نتایج بسیار خوبی خواهید رسید. بررسی‌ها این موضوع را ثابت کرده است که صرافی آنلاین کافه ارز، سریع‌ترین راه برای خرید گیفت کارت است پس حتما از آن بهره ببرید.

چطور از گیفت کارت مجازی استفاده کنیم؟

اکنون که به اهمیت گیفت کارت برای ایرانیان پی بردید، حتما باید با انواع آن نیز آشنا شوید. به‌صورت کلی گیفت کارت به دو شکل مجازی و فیزیکی وجود دارد که هر کدام از آن‌ها دارای مزایا و معایب خاص خود هستند.

به همین جهت شما این امکان را خواهید داشت که از بین آن‌ها بهترین گزینه را برای خود انتخاب کنید. با توجه به نبود گیفت کارت‌های فیزیکی در ایران، حتما باید یک راه جایگزین پیدا کنیم. به همین جهت شاهد آن هستیم که استفاده از گیفت کارت مجازی برای ایرانیان به یک گزینه عالی تبدیل شده است.

استفاده کردن از کارت هدیه مجازی نیز بسیار آسان است و شما با انجام چند مرحله ساده می‌توانید این کار را به انجام برسانید. هر گیفت کارت، دارای یک کد مخصوص است که با وارد کردن آن شارژ حساب شما به بهترین نحو ممکن صورت می‌پذیرد.

این موضوع را بدانید که هر gift card مجازی دارای اعتبار مشخصی است که شما تا سقف اعتبار آن می‌توانید از آن بهره ببرید. با توجه به سادگی استفاده از گیفت کارت،‌ شما هم می‌توانید که به‌صورت ویژه آن را به کار ببندید و کارهای خود را پیش ببرید.

نکات مهم خرید و استفاده از گیفت کارت چیه
گیفت کارت چیست

نکات مهم خرید و استفاده از گیفت کارت چیست؟

خرید و استفاده از گیفت کارت‌ها می‌تواند به عنوان یک راه ساده و مفید برای خرید کالاها و خدمات آنلاین باشد؛ اما برخی نکات مهمی وجود دارد که باید در نظر گرفته شوند. در زیر توصیه‌هایی برای استفاده از گیفت کارت‌ها آورده شده است:

تاریخ انقضای کارت را بررسی کنید

برخی گیفت کارت‌ها دارای تاریخ انقضایی هستند، بنابراین قبل از خرید و استفاده آنها، مطمئن شوید که تاریخ انقضای آنها را بررسی کرده‌اید. اگر تاریخ انقضای کارت گذشته باشد، شما قادر به استفاده از آن نخواهید بود.

محل قابل قبول بودن کارت را بررسی کنید

بعضی از گیفت کارت‌ها ممکن است فقط در یک فروشگاه آنلاین خاص قابل قبول باشند و در دیگر فروشگاه‌ها معتبر نباشند. قبل از خرید کارت، مطمئن شوید که محل قابل قبولی آن با فروشگاه‌هایی که قصد خرید از آنها را دارید، مطابقت دارد.

شرایط و محدودیت‌های استفاده را بررسی کنید

برخی از گیفت کارت‌ها ممکن است محدودیت‌هایی در مورد استفاده از آنها داشته باشند، مانند محدودیت مبلغ خرید، تاریخ انقضای کارت و شرایط استفاده. قبل از خرید و استفاده از گیفت کارت، مطمئن شوید که شرایط استفاده را به دقت مطالعه کرده‌اید.

گیفت کارت را در جای امن نگهداری کنید

اگر گیفت کارت شما به دست شخصی دیگری برسد، آن شخص می‌تواند از آن استفاده کند و شما نمی‌توانید ادعا کنید که این اتفاق رخ داده است. بنابراین بهتر است گیفت کارت را در جای امنی نگهداری کنید.

به دقت با مبلغ خرید خود مطابقت دهید

قبل از خرید کالا یا خدمات با استفاده از گیفت کارت، مطمئن شوید که مبلغ خرید با مبلغ کلی کارت مطابقت دارد. گاهی اوقات ممکن است برخی از هزینه‌های اضافی مانند مالیات و هزینه‌های حمل و نقل نیز باید پرداخت شود.

در صورت بروز مشکل، با پشتیبانی تماس بگیرید

اگر مشکلی در خرید یا استفاده از گیفت کارت رخ داد، بهتر است به پشتیبانی گیفت کارت تماس بگیرید و به آنها مشکل خود را توضیح دهید. آنها می‌توانند به شما کمک کنند و راه‌حلی برای مشکل شما ارائه دهند.

بیشتر بخوانید: کسب درآمد از بازی پابجی

 

کاربرد گیفت کارت چیست؟
گیفت کارت چیست

کاربرد گیفت کارت چیست؟

یکی از نکات مهمی که باید درباره gift card بدانید این است که از آن در سرویس‌های مختلفی استفاده می‌شود. به‌طور مثال گیفت کارت گوگل پلی و گیفت کارت اپل (Apple) از مهم‌ترین مواردی هستند که می‌توان به آن‌ها اشاره کرد. با وجود فراگیری گیفت‌ کارت‌ها، بسیاری از افراد این سوال را می‌پرسند که چگونه از گیفت کارت استفاده کنیم. خوشبختانه فعال کردن گیفت کارت‌ها، بسیار آسان شده است و شما با چند قدم ساده می‌توانید این کار را به نتیجه دلخواه برسانید. شاید برای شما جالب باشد که گیفت کارت سرویس‌های مختلف از نظر برخی خصوصیات نیز با یکدیگر تفاوت‌هایی دارند که یک موضوع کاملا طبیعی است.

بیشتر بخوانید: شارژ اکانت گوگل پلی Google Play

با توجه به این‌که گیفت کارت‌ها به صورت اختصاصی تولید می‌شوند، نمی‌توان آن‌ها را برای سایر سرویس‌ها استفاده کرد. اگر شما گیفت کارت گوگل پلی را خریداری کنید،‌ فقط مجاز هستید که آن را در این برنامه به کار ببرید. با توجه به نکات مهمی که در این زمینه وجود دارد، به شما توصیه می‌کنیم که بهترین گیفت کارت‌ها را از کافه ارز بخواهید. کافه ارز با به‌کارگیری درست زیرساخت‌ها توانسته است که انواع کارت های هدیه را با بهترین شرایط ممکن ارائه کند. به‌طور قطع سایت کافه ارز، بهترین راه برای تهیه این کارت‌های هدیه است.

انواع کارت اغتباری گیفت کارت
گیفت کارت چیست

نتیجه گیری

در این مقاله سعی کردیم به صورت کامل توضیح دهیم که گیفت کارت چیست؟ امروزه gift cardها نقش بسیار مهمی در خدمات مالی ایفا می‌کنند که به همین جهت باید نقش آنان را جدی گرفت. بررسی‌ها این مورد را اثبات می‌کند که استفاده از گیفت کارت از هر زمان دیگری آسان‌تر شده است. در صورتی که شما به دنبال خرید کارت هدیه هستید، می‌توانید از طریق سایت کافه ارز برای این کار اقدام نمایید. ما تمام تلاش خود را کرده‌ایم تا بهترین گیفت کارت‌ها را در اختیار مشتریان خویش قرار دهد. شما نیز می‌توانید که با توجه به شرایط خود از این کارت‌های هدیه بی‌نظیر استفاده کنید و خدمات مالی متعددی را از این راه به دست بیاورید.

5/5 - (2 امتیاز)

نویسنده

تیم تحریریه کافه ارز نویسنده

مطلب را به اشتراک بگذارید

#

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *