وبلاگ

/

/

خرید کتاب از آمازون Amazon

خرید کتاب از آمازون Amazon

۱۷ خرداد ۱۴۰۲

چه بهتر که برای خرید کتاب‌های خود از یکی از بزرگترین فروشگاه‌های آنلاین دنیا استفاده کنید. آمازون، فروشگاهی است که بیش از ۱۲ میلیون کتاب در فروشگاه خود دارد و همواره در صدر پیشروان بازار کتاب‌های الکترونیکی و چاپی قرار دارد. با استفاده از سایت آمازون، شما می‌توانید به راحتی و با اطمینان خرید کتاب‌های مورد علاقه خود را انجام دهید و در کمترین زمان ممکن به آنها دسترسی پیدا کنید. خرید کتاب از آمازون بسیار راحت و سریع است. کافیست وارد سایت آمازون شده و نام کتاب مورد نظر خود را سرچ کنید و با چند کلیک ساده به کتاب خود دسترسی پیدا میکنید. در این میان یک مشکل وجود دارد، شهروندان ایرانی نمیتوانند به راحتی پرداخت ارزی را انجام دهند اصلا نگران این موضوع نباشید کافه ارز در کنار شهروندان ایرانی است، با استفاده از خدمات خرید از سایت های خارجی سایت کافه ارز میتوانید به سادگی از ایران کتاب های خود را سفارش دهید.

خرید کتاب از سایت آمازون

خرید کتاب از آمازون چگونه است؟

قطعا تاکنون با سایت آمازون آشنا شده اید. خرید کتاب از آمازون Amazon به عنوان یکی از پرفروش ترین و بزرگترین فروشگاه های جهان می تواند بسیار لذت بخش باشد. ممکن است برای شما نیز پیش آماده باشد که وقتی نام یک کتاب زبان اصلی را در گوگل سرچ می کنید یکی از اولین سایت هایی که برای خرید کتاب به شما پیشنهاد می شود، سایت آمازون می باشد. حال سوال اینجاست که چگونه از آمازون خرید کنیم؟ یکی از راهکار های موجود برای خرید کتاب از سایت آمازون Amazonاین است که به وب سایت PDE مراجعه نمایید و کتاب های مورد نیاز خود را به سبد خرید خود در این سایت اضافه نمایید. آمازون یک فروشگاه اینترنتی بوده که علاوه بر کتاب، هر محصولی که مدنظر شما باشد را دارا می باشد. بهتر است در ابتدا اندکی با این فروشگاه آشنا شویم.

همه چیز درباره فروشگاه اینترنتی آمازون

آمازون یکی از قدیمی ترین فروشگاه های اینترنتی در جهان می باشد که مالک آن آقای جف بزوس است آغاز فعالیت آن در سال 1994 بود. جالب است بدانید که شروع کار این مجموعه نیز با فروش کتاب بود و پس از آن در طی چندین سال محصولات دیگری نیز به سبد فروش این مجموعه اضافه گردید. در ابتدای کار، خرید کتاب از سایت آمازون Amazon فقط مربوط به نسخه های چاپی بود. پس از آن و با پیشرفت تکنولوژی خرید نسخه های الکترونیکی کتاب نیز به این مجموعه اضافه گردید. اکنون و در این نقطه از فعالیت این مجموعه، آمازون توانسته است که بیش از 7 میلیون کتاب به فروش رسانده که تقریبا تمامی آن ها دارای نسخه های الکترونیکی نیز هستند.

چرا از سایت آمازون کتاب بخریم؟

چرا خرید کتاب را از آمازون انجام دهیم؟

سوال اصلی که مطرح می شود این است که چرا و چگونه به خرید کتاب از سایت آمازون Amazon بپردازیم. با توجه به خدماتی که این سایت به افراد ارائه می دهد، تمامی کاربرانی که قصد خرید کتاب از آمازون را می توانند نسخه چاپی و یا الکترونکی کتاب را خرید نمایند. در سال های قبل خرید کتاب از این مجموعه با سختی های زیادی رو به رو بود، اما در سال های اخیر و با توجه به فعالیت پست PDE خرید کتاب از آمریکا به امری آسان تبدیل شده که نیازمند صرف زمان هزینه زیادی نیست.

در کنار امکان خرید نسخه چاپی که در سریع ترین زمان ممکن به دست شما می رسد، آمازون امکانی را به وجود آورده تا قبل از رسیدن نسخه چاپی بتوانید از نسخه الکترونکی کتاب استفاده نمایید. از همین رو برای خرید کتاب از سایت آمازون Amazon نرم افزار کیندل طراحی و ارائه و گردیده که که این نرم افزار امکان خرید نسخه های الکترونیکی کتاب را با فرمت های azw و Mobi فراهم می آورد. علاوه بر این، شما این امکان را دارید تا نسخه الکترونیکی کتاب را از این وب سایت تهیه نمایید. یکی دیگر از قابلیت های نرم افزار کیندل است که می توان فرمت فایل های موجود را به pdf و یا Epub تبدیل نمود.

بیشتر بخوانید: سایت آمازون

بزرگترین مزیت آمازون که باعث شده سالیانه میلیون ها نفر به خرید کتاب از سایت آمازون Amazon بپردازند این است که این مجموعه جدید ترین، به روز ترین و کاملترین مجموعه کتب را در اختیار داشته و به کاربران معرفی می نماید. خدمات این مجموعه به این صورت است که شما در هر زمینه ای که به جست و جوی کتاب بپردازید، کتاب های مدنظر خود را خواهید یافت. معمولا اساتید دانشگا ها، دانش آموزان و همچنین دانشجویان از مشتریان اصلی این مجموعه به شمار می روند.

مراحل خرید کتاب از سایت آمازون

همانند تمامی سایت ها و فروشگاه های اینترنتی بزرگ و کوچک، به منظور خرید کتاب از سایت آمازون Amazon باید مراحلی را پشت سر بگذارید که می توان گفت به راحتی قابل انجام هستند.

  • قبل از هر اقدامی لازم است در ابتدا وارد سایت آمازون شوید.
  • پس از آن می توانید در قسمت سرچ سایت نام کتاب و نویسنده مدنظر خود را وارد کرده و بر روی آیکون ذره بین کلیک کنید تا سایت به جستجو برای کتاب مدنظر شما بپردازد.
  • پیشنهاد می شود که قبل از ثبت سفارش در سایت ثبت نام نمایید، زیرا در هنگام ثبت سفارش از شما درخواست می شود تا در این مجموعه ثبت نام نمایید.
  • برای مثال اگر کتاب جنگ و صلح را مدنظر دارید در قسمت سرچ عبارت War AND Peace By leo Tolstoy را سرچ نمایید.
  • در ادامه خرید کتاب از سایت آمازون Amazon پس از سرچ سایت تمامی نسخه های موجود از این کتاب را برای شما نمایش می دهد که شامل نسخه های چاپی و الکترونیکی است.
  • پس از انتخاب کردن نسخه مورد نظر تمامی فرمت های کتاب برای شما نمایش داده می شود که پس از انتخاب لازم است بر روی گزینه Add To Card کلیک نمایید.
  • پس از تایید کتاب انتخابی در مرحله بعد باید آدرس مدنظر خود را وارد کرده و در مرحله بعد از مراحل خرید کتاب از سایت آمازون Amazon وارد صفحه پرداخت وجه و هزینه کتاب شوید که معمولا در این مرحله ایرانیان ساکن کشور با مشکل رو به رو می شوند!

مراحل خرید کتاب از سایت آمازون

خرید از آمازون در ایران چه محدودیت هایی دارد؟

معمولا ارسال های پستی کتاب های سفارش داده شده در سایت آمازون از طریق پست PDE ارسال می شوند. شما پس از مراجعه به سایت آمازون همانطور که در مرحله قبل گفته شد کتاب های مدنظر خود را انتخاب کرده و در از طریق این پست در ایران سفارش دهید. نکته ای که باید به آن توجه نمود این است که در حال حاضر با توجه به شراکت تحریمی موجود، همانند بسیاری از سایت های خارجی دیگر، پرداخت وجه در صفحه آمازون برای ایرانیان به مشکلات فراوانی رو به است. در واقع شما به منظور خرید کتاب از سایت آمازون Amazon لازم است تا برای پرداخت وجه به حساب های ارزی بین المللی و یا همان ویزا کارت و یا مستر کارت دسترسی داشته باشید.

بسیاری از افراد در کشور به ویزا کارت مستر کارت دسترسی نداشته و به همین منظور نمی توانند پرداخت های ارزی اینچنینی را به انجام رساند. با این حال برای حل این مشکل می توانید از خدمات مجموعه کافه ارز استفاده نمایید. این مجموعه یکی از مجموعه های فعال در زمینه پرداخت و تبادلات ارزی بوده که علاوه بر پرداخت های آمازون می توان برای تمامی پرداخت های ارزی از این مجموعه استفاده نمود. علاوه بر پرداخت ارزی نکته دیگری که در خرید کتاب از سایت آمازون Amazon باید مدنظر قرار دهید این است که پست PDE خدمات خود که مرتبط به ارسال کالا به کشور ایران بوده است را با محدودیت های بسیاری رو به رو ساخته و از همین جهت، حتی پس از پرداخت مجه مورد نظر برای ثبت سفارش کالای مدنظر خود لازم است تا آدرسی به جز آدرس کشور ایران را وارد نمایید که ایرانیان معمولا کشور هایی نظیر ترکیه یا امارات را برای این منظور انتخاب می کنند.

بیشتر بخوانید: جف بیزوس کیست

یکی از راه کارهای موجود این است که کتاب های کیندل را خریداری نمایید. این کتاب ها تماما در نسخه های الکترونیکی عرضه می شوند و نیازی به پست و ارسال آن ها به داخل کشور وجود ندارد. از همین رو بسیاری از افراد داخل کشور از این راه برای دسترسی به کتاب های آمازون استفاده می کنند که شما پس از پرداخت وجه مورد نظر می توانید بلافاصله به نسخه الکترونیکی کتاب دسترسی داشته باشید

خرید از آمازون در ایران

سخن پایانی

خرید کتاب از سایت آمازون یکی از راحت‌ترین و سریع‌ترین روش‌های خرید کتاب در دنیای امروز است. با دسترسی به آنلاین‌ترین فروشگاه کتاب جهان، می توانید به راحتی کتاب‌های مورد علاقه خود را پیدا کرده و با قیمت‌های رقابتی، آن‌ها را خریداری کنید. همچنین، امکان مشاهده نظرات کاربران و امتیازات کتاب‌ها، به شما کمک می‌کند تا کتاب‌هایی با کیفیت و مطلوب را به راحتی پیدا کنید. با این حال، در هنگام خرید از آمازون، باید به این نکته توجه کنید که برخی کتاب‌ها ممکن است در سایر فروشگاه‌های آنلاین با قیمت‌های بهتری در دسترس باشند. بنابراین، مطالعه و مقایسه قیمت‌ها پیش از خرید، می‌تواند به شما کمک کند تا از بهترین قیمت برای خرید کتاب‌های خود بهره‌مند شوید.

3.9/5 - (11 امتیاز)

نویسنده

sepide نویسنده

مطلب را به اشتراک بگذارید

#

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *