خرید از Mango

خرید از Mangoمزایای زیادی به دنبال دارد؛ چرا که این برند چند ملیتی لوازم مختلفی برای تمام اعضای یک خانواده ارائه می‌کند که خرید از آن خیال خریدار را از کیفیت بالای محصول راحت می‌کند. شرایط خرید از سایت منگو بسیار ساده بوده و قابل اعتماد و پیگیری است؛ اما در زمینه پرداخت ارزی هزینه‌های مربوط به خرید از سایت های خارجی ممکن است که دچار دغدغه و چالش شوید که مجموعه کافه ارز در این زمینه به شما کمک می‌کند.

معرفی برند منگو

منگو به عنوان یک ابر شرکت در زمینه پوشاک فعالیت می‌کند که در سال ۱۹۸۴ در بارسلونا اسپانیا توسط برادران هالیک بنیانگذاری شده است. از مهمترین هدف و شعار این کمپانی بزرگ این است که در هر شهر یک شعبه برای رقابت در عرصه جهانی داشته باشند. تاکنون تا حد زیادی توانستند به بخشی از اهداف خود برسند و بیشتر از ۲۰۰۰ فروشگاه در ۱۰۳ کشور دنیا و پنج قاره افتتاح کرده‌اند. در حال حاضر با راه اندازی وب سایت رسمی منگو در سال ۱۹۹۵ برای معرفی محصولات خود و سپس تبدیل آن به فروشگاه اینترنتی خدمات خود را به شکل گسترده‌تر در تمام جهان عرضه می‌کنند.

برند منگو سعی کرده است محصولات مد روز و جدید را با قیمت مناسب تری برای مصرف کننده ارائه دهد که کار بسیار سختی است و مسئولین منگو از این کار سخت و سربلند بیرون آمده‌اند. درابتدای راه اندازی، منگو بر روی طیف محدودی از پوشاک زنانه و اکسسوری‌های مختلف فعالیت می‌کرد. اما کم کم در زمینه لباس‌های مردانه، نوجوانان و کودکان نیز فعالیت حرفه‌ای را شروع کرده و در حال حاضر به عنوان یک مارکت کاملا متفاوت توانسته است مشتریان زیادی را جذب و رضایت آنها را به دست آورد. در حال حاضر این کمپانی بزرگ با داشتن نیروهای جوان و تمرکز بر روی استفاده از مهارت بانوان توانستند در زمینه تولید و طراحی لباس زنانه مردانه و اکسسوری‌های خاص جایگاه خوبی در سرتاسر جهان به دست آورد.

خرید محصولات منگو 

بررسی محصولات منگو

در یک بررسی دقیق در می‌یابیم که محصولات برند Mango در مجموعه بیشتر از ۸۴۷ کالا در دسته بندی‌های مختلف قرار گرفته‌اند. کیفیت تمامی لوازم تولید شده در این مجموعه از متوسط تا عالی رده‌بندی می‌شوند. در هر دسته بندی استانداردهای یکسانی برای پوشاک خود در نظر می‌گیرند؛ به همین دلیل هر مدل از لباس های این برند به غیر از موارد خاص فقط توسط یک کارخانه یا یک کارگاه تولیدی آماده می‌شود و علیرغم کیفیت بالا قیمت مناسبی دارد.

درست است که بزرگترین بازار منگو در کشور اسپانیا است؛ اما در حال حاضر با راه اندازی شعب مختلف و وب سایت آنلاین و به خصوص راه اندازی شعبات متعدد در کشور ترکیه و شهر استانبول شرایط خرید از Mango را برای همه مردم و به خصوص ایرانی‌ها آسان‌تر کرده است:

محصولات زنانه Mango

لباس های زنانه منگو در تنوع طرح و بافت و رنگ عرضه می‌شود، منگو با ارائه طرح های تازه و متفاوت توانسته، دنیای مد و فشن زنانه را دستخوش تغییرات زیادی بدهد. زیرا با ارائه لباس‌های ساده اما تمرکز بر روی برخی نکات کلیدی جذابیت خاصی به آنها داده است. تمام محصولات زنانه این برند در کنار سادگی طراحی‌های خاصی را دارند که با اضافه شدن برخی از اکسسوری‌ها جذابیت آنها بیشتر شده است. این برند در زمینه تولید انواع مانتو، پیراهن، صندل‌های مختلف و کاربردی از جنس لاستیک و ترمو پلاستیکی و موارد دیگر عرضه می‌کند.

بیشتر بخوانید: خرید پوشاک ترک با برند کالینز

خرید از mango

محصولات مردانه Mango

محصولات مردانه منگو در تنوع چشمگیری از طراحی و کاربری ارائه می‌گردد هر روز طرح‌های جدیدی از پوشاک برند منگو با نمای جذاب و خاص ارائه می‌شود که چشم بیننده را به خود جلب می‌کند. این برند اسپانیایی معتبر توانسته است برای استایل‌های روزمره تا کلاسیک و حتی مجلسی آقایان لباس‌های مناسبی را عرضه کند. چرا که در فروشگاه‌های منگو انواع لباس‌های طرح دار و ساده مردانه مناسب برای همه سلیقه‌ها ارائه می‌گردد.

محصولات بچه گانه Mango

برند منگو کودکان و نوزادان را نیز فراموش نکرده و برای همه رده‌های سنی محصولات متفاوت و مناسبی را ارائه می‌دهد. این کمپانی با ارائه لباس های آزاد و طراحی‌های زیبا توانسته استرس برای رسیدن به اندام متناسب را از بین ببرد. به همین جهت نسل جوان علاقه زیادی به محصولات تولید شده در این برند دارند.

بیشتر بخوانید: خرید از برند US Polo

وبسایت اینترنتی برند منگو

در حال حاضر به دلیل پیشرفت تکنولوژی در سرتاسر دنیا با استفاده از وب سایت اینترنتی منگو به راحتی می‌توانید تمامی محصولات مورد نیاز خود را خریداری کنید. در هنگام خرید از Mango می‌توانید با در اختیار گرفتن یک سبد خرید پس از کامل کردن سفارش خود آن را پرداخت نمایید.

وب سایت رسمی منگو به چندین زبان دنیا ترجمه شده و شما می‌توانید پس از ورود به وبسایت کشور و زبان مورد نظر خود را انتخاب کرده و کل صفحه را با زبان مورد نظر بررسی کنید که چنین شرایطی موجب می‌شود تا خریداران در داخل ایران هم به راحتی بتوانند به کیفیت محصولات و قیمت آنها دست پیدا کنند.

خرید از برند منگو

خرید از Mango به صورت آنلاین

کمپانی بزرگ منگو محصولات خود را به گونه‌ای عرضه می‌کند که از خیابان تا خانه تنوع محصولات آن وجود دارند و افراد می‌توانند تمامی ست‌های روزمره و استایل‌های جذاب و رسمی خود را از این برند تهیه نمایند. پس با وارد شدن به وب سایت اصلی منگو بدون دغدغه و تکاپو می‌توانید از لطیف‌ترین و باکیفیت ترین پارچه‌ها و طرح‌های شاد و جذاب با استایل‌های رسمی را تهیه کنید.

بیشتر بخوانید: کدام سایت های خارجی ارسال کالا به ایران دارند؟

برای خرید از منگو کافیست وارد وب سایت اصلی این مجموعه به نام mango.com.trشوید و پس از ورود به وب سایت با چند دسته بندی مختلف مواجه می‌شوید که هر کدام مربوط به محصولات خاصی است. در صورت آشنایی کامل، خرید شما به آسان‌ترین شکل ممکن صورت می‌گیرد. در ادامه چند بخش آن را بررسی می‌کنیم:

دسته بندی YENI

این دسته بندی مربوط به جدیدترین محصولات منگو است که خود شامل چهار زیر مجموعه محصولات زنانه، محصولات مردانه، محصولات دختر بچه‌ها و محصولات پسر بچه‌ها می‌شود.

دسته بندی KADIN

این دسته بندی مربوط به محصولات زیبای زنانه می‌شود که با وارد شدن به آن خانم‌ها می‌توانند تمام کالاهای مد نظر خود را پیدا کرده و تأثیر مستقیم بر روی زیبایی و شیک پوشی آنها دارد.

دسته بندی ERKEK

تمام محصولات با کیفیت بالای مردانه در این دسته بندی قرار گرفته است، تا با وارد شدن به آن شیک پوشی را تجربه کرده و جزئی از شخصیت خود قرار بدهید.

دسته بندی KIZ cocuk

برند محبوب منگو برای دختربچه‌ها یک بخش مجزا قرار داده تا با خیالی آسوده‌تر در میان تنوع بالای پوشاک دخترانه بتوانند بهترین‌ها را انتخاب کنند که این دسته در دو قسمت چند ماهگی تا ۴ سالگی و از چهار سالگی تا ۱۴ سالگی محصولات مورد نیاز را عرضه می‌کند.

دسته بندی ERKEK cocuk

در این دسته بندی منگو بر روی پسر بچه‌ها تمرکز کرده و قسمت ویژه‌ای را به پوشاک آنها اختصاص داده است که این دسته به دو قسمت از نوزادی تا چهار سالگی و از چهار سالگی تا ۱۴ سالگی تقسیم می‌شود.

دسته بندی BüYüK BEDEN

دسته بندی مخصوص برای افرادی است که سایز بزرگی دارند و نگران خرید محصولات مورد نیاز خود هستند.

دسته بندی EDITS

در این دسته بندی به تصاویر محصولاتی برخورد می‌کنید که در فروشگاه‌های منگو ترکیه در دسترس خریداران قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: خرید از سایت LC Waikiki (ال سی وایکیکی)

چگونگی خرید از Mango

چگونگی خرید از Mango

برای خرید از منگو چند راه پیش رو دارید، با شناخت نمایندگی های اصلی در داخل ایران می‌توانید به آنها مراجعه کرده و محصولات مد نظر خود را در صورت وجود داشتن در داخل کشور تهیه کنید. همچنین با سفر به کشور ترکیه می‌توانید از فروشگاه‌های برند و اصل منگو که در شهر استانبول به وفور وجود دارد، تمام خریدهای خود را انجام بدهید. یک راه آسان‌تر برای خرید از Mango وجود دارد که انتخاب خرید آنلاین است، این نوع خرید بسیار آسان بوده و در سریعترین زمان ممکن با فشردن چند دکمه و کلیک امکان پذیر است.اما مسئله مهم نحوه پرداخت هزینه مربوط به خریدهای اینترنتی است؛ چرا ایرانیان حساب‌های بانکی بین‌المللی برای پرداخت ارزی ندارند و به دلیل محدودیت‌های زیاد بانکی به راحتی نمی‌توان از وب سایت اصلی منگو خرید انجام داد.

همچنین باز هم به همین دلایل تحریم امکان ارسال بار از خارج از کشور به داخل به راحتی میسر نیست. در زمینه پرداخت ارزی و قصد سفارش خرید خود می‌توانید از مجموعه کافه ارز و کارشناسان حرفه ای آن کمک بگیرید. چرا که این مجموعه به صورت حرفه‌ای در زمینه پرداخت‌های ارزیابی و نقد کردن درآمد ها فعالیت می‌کند. همچنین برخی از آنلاین شاپ‌ها به صورت تخصصی برای برند‌های خاص مانند منگو فعالیت دارند که با خرید از این آنلاین شاپ امکان دسترسی سریعتر به محصولات خریداری شده برای شما میسر می‌گردد که در این زمینه نیز می‌توانید از مجموعه کافه ارز مشاوره دریافت کرده و در هر مرحله از پرداخت پول از آنها کمک بگیرید.

بیشتر بخوانید: خرید از سایت زارا (ZARA)

خرید از برند منگو

سخن آخر

برای خرید از Mangoبه صورت رضایت بخش کافیست مراکز تخصصی و حرفه ای در این زمینه را شناسایی کرده و پس از بررسی وبسایت منگو سفارشات خود را به این مراکز بدهید، تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن با دریافت کمترین میزان کارمزد خریدهای شما انجام شود. مجموعه کافه ارز یکی از مراکز تخصصی در زمینه پرداخت ارزی بوده که در روند خرید خود از وبسایتMangoمی‌توانید از آنها کمک بگیرید.

5/5 - (5 امتیاز)

نویسنده

ghazal hamzeh نویسنده

مطلب را به اشتراک بگذارید

#

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *