وبلاگ

/

/

گرافیک ریور چیست؟ خرید از گرافیک ریور در ایران

گرافیک ریور چیست؟ خرید از گرافیک ریور در ایران

۱۶ مرداد ۱۴۰۱

گرافیک ریور (GraphicRiver): یکی از سایت‌هایی که برای خرید و فروش محصولات دیجیتال و گرافیکی می‌توانید به آن مراجعه کنید، سایت گرافیک ریور است. سایت GraphicRiver یکی از زیرمجموعه‌های انواتو و یکی از بهترین مراجع برای خرید و فروش محصولات گرافیکی آنلاین است. خرید از این سایت نیازمند پرداخت ارزی بین المللی است. خدمات خرید از سایت های خارجی در کافه ارز راه حل مشکلات پرداخت خارجی برای ایرانیان است که با استفاده از آن می‌توانید نسبت به خرید از گرافیک ریور اقدام کنید. در این مطلب از کافه ارز ابتدا با هم می‌خوانیم که سایت گرافیک ریور چیست، چه محصولاتی ارائه می‌دهد، کسب درآمد از گرافیک ریور چگونه است و همچنین نحوه خرید از سایت GraphicRiver چگونه است.

خرید از گرافیک ریور

سایت GraphicRiver

شاید فکر کنید تنها راهی که برای کسب درآمد از طراحی وجود دارد، ارائه خدمات طراحی به صورت مستقیم به مشتریان است. اما در واقع اینطور نیست، مبادله زمان خود با پول، باعث می‌شود که درآمد شما محدود به مدت زمانی باشد که در اختیار دارید و همچنین فقط زمانی که کار می‌کنید درآمد کسب خواهید کرد. اگر می‌خواهید به آزادی مالی برسید باید باید به دنبال راه‌هایی باشید که از طریق آن‌ها بتوانید حتی در حالی که خواب هستید هم درآمد کسب کنید. یکی از بهترین را‌ه‌های کسب درآمد، درآمد غیر فعال است.

شما به عنوان یک طراح می‌توانید بارها و بارها برای کاری که در ابتدا انجام داده‌اید، درآمد کسب کنید. فروش محصولات دیجیتال راهی برای کسب درآمد غیرفعال برای طراحان است، به این طریق می‌توانید محصولی بسازید که در آینده بتوانید از فروش آن بارها پول دربیاورید. موفقیت یا عدم موفقیت محصولات گرافیکی شما در این سایت، تنها به این بستگی دارد که این محصول چگونه به مردم کمک می‌کند. هرچه محصولات بهتری تولید کنید، فروش بیشتری خواهید داشت و در نتیجه درآمد بیشتری کسب خواهید کرد. شما باید محصول خود را بهتر کنید تا تجربه مشتری را بهتر کنید و با توجه به مهارت خود می‌توانید ببینید چه محصولی از انواع محصولات گرافیکی برای شما مناسب است.

یکی از سایت‌هایی که برای خرید و فروش محصولات دیجیتال و گرافیکی می‌توانید به آن مراجعه کنید، سایت گرافیک ریور (GraphicRiver) است. موفقیت یا عدم موفقیت محصولات گرافیکی شما در این سایت، تنها به این بستگی دارد که این محصول چگونه به مردم کمک می‌کند. هرچه محصولات بهتری تولید کنید، فروش بیشتری خواهید داشت و در نتیجه درآمد بیشتری کسب خواهید کرد. شما باید محصول خود را بهتر کنید تا تجربه مشتری را بهتر کنید و با توجه به مهارت خود می‌توانید ببینید چه محصولی از انواع محصولات گرافیکی برای شما مناسب است.

بیشتر بخوانید: نقد درآمد گرافیک ریور

سایت گرافیک ریور چیست؟

بهترین راه برای کسب درآمد در دنیای آنلاین، فروش محصولات دیجیتال است. سایت گرافیک ریور یک سایت گرافیکی با امکان کسب درآمد دلاری است، سایت GraphicRiver به مجموعه انواتو مارکت (Envato Market) است که یک مجموعه سودآور برای طراحان و گرافیست‌های جهان است. در واقع شما به عنوان یک طراح می‌توانید طرح‌های خود را که قابل‌اشتراک با تمام کشورها و فرهنگ‌های دیگر است، در این سایت به فروش برسانید. علاوه بر این، امکان خرید این طراحی‌ها به عنوان مشتری برای خود شما هم فراهم است. باز هم به عنوان یک طراح برای کم‌کردن زمان فرآیند طراحی، می‌توانید از این طراحی‌ها ایده بگیرید و یا آن‌ها را با طرح‌های خودتان ترکیب کنید تا به طراحی ایده‌آل برسید.

در این زمینه سایت‌های دیگری نیز وجود دارند که با نام‌های سایت Behance و سایت 99design (که از بهترین سایت های فریلنسری است)‌ شناخته می‌شوند. از آنجا که گرافیک ریور در پیشرفت و تکمیل گرافیک‌های متنوع در مجموعه خود تلاش بسیاری کرده‌است، شما قادر خواهید بود بسیاری از گرافیک‌های مختلف را برای نیازهای خود در graphicriver.net پیدا کنید. اگر به دنبال انواع تصویر گرافیکی هستید، سایت گرافیک ریور یک گزینه عالی است. با وجود اینکه گزینه‌های دیگری نیز برای رسیدن به این هدف وجود دارد، اما خرید از گرافیک ریور یکی از ساده‌ترین و ارزان‌ترین گزینه‌ها است که با استفاده از خدمات خرید از سایت های خارجی در کافه ارز شما در ایران هم می‌توانید به خرید و فروش در این سایت بپردازید.

سایت گرافیک ریور چیست؟

انواع محصولات گرافیک ریور و راه‌های کسب درآمد از گرافیک ریور

سایت GraphicRiver دارای محصولات گرافیکی بسیار متنوعی است و انواع طرح‌های دیجیتالی شامل لوگو، انواع الگو و پترن‌ها، قالب‌های ارایه سمینار مانند قالب پاورپوینت، آیکون‌ها، آواتورها‌، فونت‌ها، وکتورها، قالب‌های چاپی، عناصر وب، الگوهای مناسب چاپ بر روی تی‌شرت و بسیاری طراحی‌های گرافیکی دیگر را شامل می‌شود. اما در این بخش ما به معرفی 5 محصول دیجیتال برتر که طراحان گرافیک می‌توانند برای کسب درآمد در سایت گرافیک ریور به فروش برسانند، می‌پردازیم.

الگوها (Templates)

الگوها را می‌توان مانند یک قالب گرافیکی آماده به گونه‌ای طراحی کرد که هرکسی بتواند به راحتی آن را ویرایش کند و در این صورت می‌توان بارها آن را در سایت گرافیک ریور به مشتریان فروخت. در واقع اگر افرادی که به دنبال این الگوها هستند، مطمئن نباشند که چگونه آن را ویرایش کنند یا از آن استفاده کنند، آن را نخواهند خرید؟ بنابراین باید مطمئن شوید که آن‌ها می‌توانند از طراحی شما به راحتی استفاده کنند.

این گونه قالب‌ها را می‌توان برای هر چیزی طراحی کرد، پوسترهای رسانه‌های اجتماعی، بنرها، لوگوها، بسته‌بندی‌ها، موشن گرافیک و غیره. فقط باید به این فکر کنید که چه چیزی می‌تواند توسط مردم استفاده شود و چگونه می‌تواند مفید باشد. اگر یک محصول بتواند مشکلی را حل کند در آن صورت می‌تواند در بازار موفق باشد. به عنوان مثال، اگر می‌دانید چگونه موشن گرافیک بسازید، کاری که می‌توانید انجام دهید این است که یک الگوی ویدیویی بسازید که در آن افراد بتوانند به راحتی متن را بر اساس نیاز خود تغییر دهند و برای خود استفاده کنند.

فونت‌ها (Fonts)

اگر می‌دانید که چگونه تایپوگرافی انجام دهید و چگونه فونت ایجاد کنید، شاید بهتر باشد از طریق فروش فونت در گرافیک ریور کسب درآمد کنید. فونت‌ها از انواعی از محصولات دیجیتال و گرافیکی هستند که هر روز نام جدیدی از آن به وجود می‌آید و افراد هم به دنبال خرید آن هستند، در واقع مردم مایلند چیزهای جدیدی را امتحان کنند.

براش‌ها و بافت‌ها (Brushes and Textures)

یکی دیگر از راه‌های کسب درآمد از گرافیک ریور فروش براش‌ها و تکسچرهای فتوشاپ است که یک راه عالی برای ایجاد تنوع است. می‌توانید چندین محصول از این نوع را درسایت GraphicRiver بارگذاری کنید، تا درآمد قابل‌توجهی داشته ‌باشید. ممکن است بپرسید چرا کسی باید آن را بخرد، به این دلیل که افراد یا حتی برخی طراحان نمی‌خواهند وقت خود را صرف انجام کارهای کوچک کنند.

20 تا 30 دلار برای خرید براش‌ها و تکسچرهای فتوشاپ مبلغ زیادی نیست و باعث صرفه جویی زیادی در زمان طراحی آن‌ها توسط خود شخص می‌شود. اما این مبلغ برای درآمد غیرفعال شما می‌تواند بسیار مناسب باشد. زیرا هدف از این کار فروش محصولات دیجیتالی گران‌قیمت نیست بلکه فروش این محصولات با مبلغی است که هر کسی توانایی خرید آن را دارد تا در نهایت به تعداد فروش زیاد و مشتری بیشتر برسد.

بیشتر بخوانید: راهنمای کسب درآمد از سایت DesignCrowd

کسب درآمد از گرافیک ریور

موکاپ (Mockups)

موکاپ‌ها در واقع به فایل‌های پیش‌نمایش گفته می‌شود که با موضوعات متنوع و متفاوت ساخته ‌می‌شوند. این فایل‌های گرافیکی آماده می‌توانند لوگو، کارت‌ویزیت، پوستر تبلیغاتی، قالب سایت و یا هر چیز دیگری باشد. آنچه این فایل‌ها را برای فروش در سایت گرافیک ریور مناسب می‌کند، امکان انجام تغییرات و ویرایش غیرمخرب بر روی جزئیات طراحی است که خریدار در نهایت به طرح نهایی موردنظر خود برسد. البته پیداکردن مدل‌های رایگان کارآسانی است اما این مدل‌های رایگان به ندرت کیفیت بالایی دارند. صنعت ما هر روز به مدل‌های با کیفیت عالی نیاز دارد و افرادی که هر روز با مشتریان کار می‌کنند نمی‌خواهند چیزی با کیفیت پایین ارائه دهند.

گرافیک و تصاویر (Graphics & Illustrations)

اگر هنرمند یا تصویرگر خوبی هستید، می‌توانید تصاویر و گرافیک‌هایی ایجاد کنید که افراد بتوانند از آن برای اهداف مختلف استفاده کنند. این گرافیک‌ها می‌تواند بسته‌بندی، بنر، پست‌های رسانه‌های اجتماعی و غیره باشد اما نکته بسیار مهم این است که برای فروش در سایت GraphicRiver باید کیفیت خوبی داشته باشند. اگر دارای سبکی متفاوت و مخصوص به خود در طراحی باشید، این مورد می‌تواند درآمد عالی برای شما داشته باشد. به طور کلی، هنرمندانی که سبک متمایز دارند بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرند پس به مهارت‌های خود اطمینان کنید و سبک خود را ارائه دهید.

کسب درآمد از گرافیک ریور برای ایرانیان

حال که تا اندازه‌ای با کسب درآمد دلاری از گرافیک ریور و محصولات پرفروش در این سایت آشنا شدید، بهتر است این نکته را هم بدانید که پس از فروش محصولات خود، نیاز به یک حساب اعتباری بین‌المللی برای دریافت و نقد کردن درآمد دلاری خود از سایت گرافیک ریور دارید. شما می‌توانید برای نقد کردن درآمد دلاری خود در ایران، از خدمات کافه ارز استفاده کنید. نقد درآمد ارزی در کافه ارز به سرعت و در کمترین زمان ممکن انجام می‌پذیرد.

سایت GraphicRiver

شرایط فروش محصولات گرافیکی در سایت گرافیک ریور

برای فعالیت در سایت گرافیک ریور و فروش محصولات دیجیتال خود نیازی به پرداخت هزینه به سایت ندارید و در واقع سایت GraphicRiver مبلغی را به عنوان کارمزد از فروش شما برداشت می‌کند. اما برای فعالیت در این سایت باید اول از همه مهم‌ترین شرط یعنی ارائه دادن آثاری یونیک و ساخته‌شده توسط خود را قبول کنید و از ارائه آثار دیگران و به اصطلاح کپی، برای فروش خودداری کنید.

شما در ابتدا باید یک حساب کاربری در گرافیک ریور برای خود ایجاد کنید که پس از تائید‌شدن این حساب با وارد کردن یک ایمیل معتبر و یا شماره تلفن احرازهویت شما انجام خواهد شد. در این مرحله باید نوع فروش خود را مشخص کنید و بین دو گزینه exclusive و Non-exclusive یکی را انتخاب کنید. اولین گزینه به معنی فروش محصولات گرافیکی شما تنها یکبار و به یک نفر است و پس از انجام فروش دیگر محصول شما برای فروش به دیگران ارائه نخواهد شد. در گزینه دوم برای فروش محصولات گرافیکی شما محدودیتی وجود ندارد و محصولات شما برای خرید تمام افراد مشتاق، ارائه می‌شود. در گزینه اول می‌توانید قیمت بیشتری برای محصول خود تعیین کنید و در گزینه دوم قیمت پائینتر و در مقابل فروش بیشتری خواهید داشت.

خرید از گرافیک ریور در ایران

سایت گرافیک ریور می‌تواند برای شما به عنوان یک طراح با فروش محصولات گرافیکی‌تان، کسب درآمد دلاری داشته باشد، اما در مقابل سایت GraphicRiver برای خرید این قبیل محصولات نیز گزینه‌ای بسیار عالی محسوب می‌شود. تنوع محصولات و قیمت پائین این محصولات گرفیکی می‌تواند بهترین دلیل موفقیت این سایت در دنیا باشد. یکی از شرایط پرداخت هزینه محصولات خریداری‌شده از ایران، داشتن یک حساب بین‌المللی اعتباری است که در این زمینه می‌توانید از خدمات پرداخت بین‌المللی در کافه ارز استفاده کنید. با خدمات خرید از سایت های خارجی در کافه ارز می‌توانید هر تمپلت، موکاپ، فونت و هر موردی را که نیاز داشتید از سایت گرافیک ریور خریداری کنید.

خرید از GraphicRiver

اگر به عنوان یک طراح در ایران به فکر کسب درآمد بیشتر هستید، به گونه‌ای که حتی وقتی در خواب هستید هم از مهارت خود درآمد کسب کنید، بهترین راه فروش محصولات دیجیتال به صورت آنلاین است. یکی از بهترین و موفق‌ترین سایت‌ها در این زمینه سایت گرافیک ریور است. سایت GraphicRiver امکان فروش و همچنین خرید محصولات گرافیکی متنوع را فراهم کرده‌است و شما در ایران نیز می‌توانید از طریق فروش محصولات گرافیکی خود در این سایت درآمد دلاری کسب کنید و یا به خرید محصولات گرافیکی موردنیاز خود اقدام کنید. اگر به کسب در آمد از گرافیک ریور می‌پردازید، برای نقدکردن درآمد دلاری خود از فروش در این سایت می‌توانید از خدمات نقد کردن درآمد ارزی در کافه ارز استفاده کنید. همچنین برای پرداخت هزینه خرید محصولات گرافیکی و خرید از گرافیک ریور می‌توانید از خدمات خرید از سایت های خارجی در کافه ارز استفاده کنید.

4.6/5 - (29 امتیاز)

نویسنده

تیم تحریریه کافه ارز نویسنده

مطلب را به اشتراک بگذارید

#

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *