وبلاگ

/

/

بازی Red Dead Redemption 2 🎮 | بررسی و خرید بازی رد دد ریدمپشن ۲

بازی Red Dead Redemption 2 🎮 | بررسی و خرید بازی رد دد ریدمپشن ۲

۲۱ فروردین ۱۴۰۲

بازی Red Dead Redemption 2 یکی از مشهورترین و بهترین بازی های جهان باز (Open-World) است که طرفداران بسیار زیادی میان علاقمندان به بازی‌های سبک اکشن و ماجراجویی و به خصوص سبک وسترن دارد. بازی رد دد ریدمپشن ۲ در واقع سومین بازی از مجموعه Read Dead است و توانسته جوایز بسیار متعددی را کسب کند. شرکت تیک‌‌تو اینتراکتیو اعلام کرد که فروش بازی Red Dead Redemption 2 از ۴۵ میلیون نسخه عبور کرده است. در این مطلب از معرفی بازی در کافه ارز، به معرفی و همچنین نحوه خرید بازی Red Dead Redemption 2 خواهیم پرداخت. برای خرید بازی رد دد ریدمپشن ۲ نیاز به پرداخت ارزی خواهید داشت. اما اگر قصد خرید آن در پلتفرم استیم دارید، شما می‌توانید با استفاده از گیفت کارت همچون گیفت کارت استیم این بازی را خریداری کنید و برای خرید رد دد ۲ در دیگر پلتفرم‌ها از خدمات پرداخت خارجی کافه ارز استفاده کنید.

بازی Red Dead Redemption 2

بازی Red Dead Redemption 2 چیست؟

شرکت راک استار (RockStar) به توسعه و انتشار بازی‌های باکیفیت معروف است و می‌توان گفت همیشه در صنعت بازی‌های ویدیویی پیشگام بوده است. یکی از آخرین بازی‌های آن، بازی Red Dead Redemption 2 (رد دد ریدمپشن ۲) است که در سال ۲۰۱۸ منتشر شد و مورد تحسین منتقدان زیادی قرار گرفت و در حال حاضر امتیاز ۹۷ را در سایت متاکریتیک دارد. در حالی که سایت متاکریتیک تنها عامل تعیین کننده ارزش بازی‌ها نیست، اما مطمئنا این امتیاز نشانه‌ای از کیفیت بازی است. علیرغم انتقادهای مثبتی که درباره این بازی وجود دارد، اما ممکن است بازیکنانی باشند که از این بازی خوششان نیاید و این موضوع عجیبی نیست.

این بازی قطعا به اندازه سری موفق Grand Theft Auto جذاب نیست و بسیاری از منتقدان آن را بسیار کند می‌دانند، اما با این وجود، کیفیت بالای رد دد ریدمپشن ۲ را نمی‌توان انکار کرد، ولی این لزوما به این معنی نیست که بازی رد دد ریدمپشن ۲ می‌تواند برای شما مناسب باشد. با در نظر گرفتن این موضوع، بیایید بررسی کنیم که آیا آخرین ماجراجویی کابوی Rockstar ارزش وقت گذاشتن را دارد یا نه.همچنین ما در کافه ارز به معرفی گیفت کارت گیم استاپ پرداخته‌ایم که می‌توانید در وبلاگ کافه ارز آن را مشاهده کنید.

بررسی بازی Red Dead Redemption 2

بررسی بازی Red Dead Redemption 2

بازی رد دد ریدمپشن ۲ بازی هیجانی و گسترده ای است و کارهای زیادی برای انجام دادن وجود دارد. حتی اگر فقط جریان اصلی بازی را بدون انجام هیچ کاری دنبال کنید، می‌تواند به راحتی ۵۰ تا ۶۰ ساعت طول بکشد. خود داستان به معنای واقعی کلمه مانند یک سفر است؛ زیرا شخصیت اصلی آن آرتور مورگان اغلب از اردوگاهی به اردوگاه دیگر در جستجوی صلح و رفاه مهاجرت می‌کند.

مدتی طول می‌کشد تا وارد جریان اصلی بازی شوید، بنابراین به راحتی می‌توان فهمید که چرا برخی از افراد ممکن است این بازی را همان ابتدا رها کنند. به طور خلاصه، اگر به دنبال بازی هستید که هر چه سریع‌تر به نقطه اصلی داستان برسد، بازی Red Dead Redemption 2 برای شما مناسب نیست.

بازی Red Dead Redemption۲ هشت سال پس از رد دد یک منتشر شد اما در واقع داستان رد ردد ۲ پیش از نسخه یک است و رد دد ۱ آینده رد دد ریدمپشن ۲ است.

داستان بازی رد دد ریدمپشن ۲ شما شخصیت آرتور مورگان که عضو گروه ون در لینده Van der Linde است را بازی می‌کنید. گروه پس از سرقتی که ناموفق هم بود مجبور شدند به کوهستانی پربررف بگریزند. به فرار شده‌اند و کارشان به منطقه‌ای کوهستانی و پوشیده از برف رسیده است.
شخصیت‌های متعددی در این نسخه هستند که از جمله آن‌ها می‌توان به جان مارستون اشاره کردد که خبر بسیار خوبی برای طرفداران رد دد ۲ است.

بازی Prince of Persia
، یک سه‌گانه نوستالژی و محبوب از گیمرها، که آخرین نسخه آن توسط یوبیسافت استودیو به نام “Prince of Persia: The Lost Crown” در تاریخ 28 دی ماه منتشر خواهد شد.

ویژگی های بازی رد دد ریدمپشن ۲

بازی رد دد ریدمپشن ۲ یک بازی آرام و عمدی است که به تثبیت جهان، شخصیت‌ها و انگیزه‌های آن‌ها کمک می‌کند. در این بازی می‌توانید دنیایی وسیع و پر از انواع زمین‌های مختلف از جمله بیابان‌ها، کوه‌های برفی و باتلاق‌ها را مشاهده کنید. تقریبا می‌توانید به هر نقطه‌ای که روی نقشه می‌بینید بروید، بنابراین در این بازی، می‌توانید هر چه قدر که دوست دارید کاوش کنید.

جزئیات زیادی در مورد برنامه‌ریزی سفر به یک مکان خاص و دور افتاده در بازی Red Dead Redemption 2 وجود دارد. شما باید مطمئن شوید که لوازم بهداشتی، غذا و دارو برای خود و اسب و لباسی دارید که برای مقصد شما قابل استفاده است. حتی ممکن است لازم باشد برای استراحت در قسمتی از محل، کمپ راه‌اندازی کنید. همچنین، شما می‌توانید یکی دیگر از گیفت کارت های محبوب کنسول های بازی گیفت کارت نیتندو را در کافه ارز خریداری کنید و از بازی خود لذت ببرید.

ویژگی های بازی Red Dead Redemption 2

همچنین، شما می‌توانید در داستان بازی شرکت کنید و این موضوع به شدت توصیه می‌شود؛ زیرا یکی از بهترین روایت‌های بازی ویدیویی در دهه گذشته است. اجرای شخصیت‌ها، نوشته‌ها و انیمیشن‌ها به بیان یک داستان جذاب کمک می‌کنند. کارهای زیادی برای انجام دادن در بازی رد دد ریدمپشن ۲ وجود دارد، از جمله برنامه‌ریزی و اجرای دقیق سرقت‌های قطار و شکار موجودات افسانه‌ای. همه این موارد به جذابیت بیشتر بازی کمک می‌کند. نکته جالب این است که همه فعالیت‌ها خشونت‌آمیز نیستند، اما با این حال می‌توان گفت بازی رد دد ریدمپشن ۲ برای کودکان مناسب نیست.

بیشتربخوانید: گیفت کارت استیم

قیمت بازی Red Dead Redemption 2

قیمت بازی رد دد ریدمپشن ۲ مبلغ ۶۰ دلار است و میشه گفت که واقعا می‌توان گفت ارزش پرداخت را دارد. در واقع بازی رد دد ریدمپشن ۲ این قیمت را به دلیل محتوا و کیفیت بسیار بالای این بازی توجیه می‌کند. همچنین این بازی یک حالت آنلاین کاملا مجزا به نام Red Dead Online دارد که به شما امکان می‌دهد با افراد دیگر در یک محیط، همکاری یا رقابت کنید.

Red Dead Online با قیمت پایه 5 دلار به فروش می‌رسد که یک هزینه اولیه است. از 15 فوریه 2021، برای دسترسی به این عنوان مستقل لازم به پرداخت 20 دلار است. با توجه به مبلغ به مراتب پائین تر حتی با در نظر نظر گرفتن قیمت 20 دلاری، اختلاف نسبت به قیمت 60 دلاری نسخه کامل بازی قابل توجه است. کاربرانی که به دلیل عدم علاقه به قسمت آفلاین و قیمت بالا این بازی را تجربه نکرده بودند، می‌توانند از این فرصت استفاده کنند. همچنین، گیفت کارت Razer Gold این امکان را در اختیار شما گیمرها قرار می‌دهد تا به‌راحتی انواع بازی ملزومات مربوط به بازی را خریداری نمایید

قیمت بازی Red Dead Redemption 2

رد دد ریدمپشن ۲ ارزش بازی کردن دارد؟

خرید بازی رد دد ریمپشن ۲ به دلیل کیفیت بالا و محتوای خوب آن توصیه می‌شود اما بازی رد دد ردمپشن ۲ بدون ایراد نیست. این بازی ممکن سرعت پایینی داشته باشد، به خصوص در ابتدا، که می‌تواند بسیاری از بازیکنان خود را از دست بدهد. از آنجایی که بسیاری از ما زمان آزاد کمی داریم، اغلب به دنبال بازی‌هایی هستیم که فورا به مرحله اکشن برسند. اگر این چیزی است که شما به دنبال آن هستید،بازی رد دد ۲ ممکن است برای شما مناسب نباشد. با این حال اگر شما به دنبال بازی هستید که پر از ماجرا و لحظات به یاد ماندنی باشد، پس این همان بازی است که باید آن را امتحان کنید‌.

گرچه فروش بازی RDD 2 به اندازه بازی GTA V نبود، اما خصوصیات بهتر این بازی از لحاظ گرافیک، صداگذاری و گیم‌پلی باعث شده تا این بازیبه یکی از عناوین مطرح شرکت راک استار در کنار GTA و Max Payne قرار گیرد.

هزینه ساخت این بازی چیزی نزدیک به 170 میلیون دلار برای شرکت راک استار تخمین زده شده و اگر هزینه تبلیغات و بازاریابی را به آن اضافه کنیم، این بازی یکی از پرهزینه ترین بازی های جهان حساب می شود. جالب است بدانید که این بازی تنها ظرف دو روز توانست نزدیک به 725 میلیون دلار سود برای شرکت راک استار داشته باشد که رقم بسیار قابل توجهی است. همچنین اگر قصد خرید گیفت کارت ایکس باکس را دارید، می‌توانید از خدمات ارزی کافه ارز استفاده کنید.

خرید بازی Red Dead Redemption 2

خرید بازی Red Dead Redemption 2

برای خرید بازی Red Dead Redemption 2 نیاز به داشتن کارت اعتباری یا حساب بین‌المللی دارید. اگر قصد خرید بازی رد دد ریدمپشن ۲ را دارید می‌توانید با استفاده از خدمات خرید بازی های اورجینال یا پرداخت با ویزا کارت و مسترکارت کافه ارز سفارش خود را ثبت کرده تا در سریع‌ترین و امن‌ترین زمان ممکن، خرید شما انجام شود. روش دیگر این است که یک ویزا کارت و مستر کارت مجازی سفارش داده و به صورت مستقیم خرید خود را انجام دهید. همچنین خدمات خرید با پی پال یکی دیگر از روش‌هایی است که با استفاده از آن می‌توانید این بازی را خریداری کنید. اگر قصد خرید رد دد ریدمپشن ۲ برای پلتفرم استیم دارید می‌توانید با خرید گیفت کارت استیم به آسانی هر نوع بازی همچون بازی رد دد ردمپشن ۲ را خریداری کنید و از این گیم پلی اوپن ورلد لذت ببرید. همچنین اگر قصد خرید گیفت کارت پابجی را دارید، می‌توانید از خدمات ارزی کافه ارز استفاده کنید.

نتیجه گیری

حال که با داستان بازی رد دد ۲ آشنا شدیم، نظر شما درباره بررسی بازی Red Dead Redemption 2 چیست؟ خرید بازی رد دد ریدمپشن ۲ را به دیگران پیشنهاد می‌کنید؟ شما برای خرید این بازی به پرداخت ارزی و پرداخت با دلار نیاز دارید. شما میتوانید برای خرید با مسترکارت و ویزا کارت و همچنین خرید گیفت کارت با مشاوران ما در ارتباط باشید. همچنین شما می‌توانید گیفت کارت استیم این بازی را با تیم کافه ارز در کوتاه ترین زمان ممکن خریداری کنید.

4.9/5 - (24 امتیاز)

نویسنده

تیم تحریریه کافه ارز نویسنده

مطلب را به اشتراک بگذارید

#

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *